Miehelläni taisi sitten olla suhde.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
Kun eilen kirjoitin kuinka riitän henkisesti mutt olen fyysisesti liian ruma. Näin mies sanoi kännissä ja halusi panna nuoremman ja nätimmän kanssa. Tästä jo 2-3kk aikaa kun tuttavarouvamme nuori ja nätti otti mut pois facebookista. Nyt ilmeisesti miehensä kanssa eronneet. Mun mies salaa jotain näen sen hänestä ei kai uskalla kertoa pettämisestä. Mitä mä teen?erota en halua.

olen jutellut ja kysynyt. Ei kuulemma vielä ole pettänyt, haluaisi vain kuulemma kokeilla nuorta ja jännittiä. Sanoi että mulla hyvä luonne, huumorintaju yms. mut ulkonäöllisesti en riitä.

ei helvetti. miksi sinä kuuntelet tuommoista paskaa?! tuo mies ei ole sun arvoinen. potkase sitä perseelle. etkö muka pärjää yksin, aikuinen nainen?! säälittävääkin. :(

En osaa sanoa tähän mitään....eiku osaanpas. Itse samanlaisessa tilanteessa tuskin myöskään haluaisin erota, mutta eroaisin jos olisi aihetta (mies pettänyt). Ja tuollaisia lausahduksia, oli sitten kuinka kännissä tahansa sanottu, en kuuntelisi. Ihan oikeesti...!

Sillon kun meikäläinen oli iso paksu talipallo ja painavampi kuin mies, en olisi ihmetellyt jos se olisi hakenut fyysistä läheisyyttä jostakin kissasta. Mutta. Eipä ole hakenut vaan tuki minua päätöksessäni pudottaa painoa ja tehdä ulkonäölleni jotakin. Mahtaa sinulla olla siis kaikinpuolin muuten ihana mies kun olet noin kiinni siinä?

Kannattaisi selvittää tilanne, ei vain jäädä "kynnysmatoksi" niin kuin joku sanoi. Miestäsi tuskin saat ammattilaisen kanssa juttelemaan mutta yritä keskustella siitä vaihtoehdosta että saisitte ulkopuolisen näkemyksen suhteeseenne. Toimii varmasti ja kumpikin saa ajateltavaa. Eikä leimaa ketään nykypäivänä. Suosittelisin kaikille jossain vaiheessa suhdetta. Ainakin sinuna hakeutuisin vaikka yksin juttelemaan psykologille. Esim työterveyden kautta pääsee helposti tai sitten neuvolan, riippuu tilanteestasi ja siellä voi puhua suhdeasioista.

No mä sanoisin miehelle että siitä vaan kokeilemaan ja saa jäädä sille tielle.. Sitäpaitsi jos mun mies sanois että oon ruma, niin kokisin sen niin että suhteesta puuttuu aika olennainen osa, ei riitä että rakastaa, ei että on ystävyys kohdillaan, kyllä suhde kaipaa sitä viehätystä toista kohtaan, muutenhan se olisi vain syvä ystävyyssuhde. kyllä sitä ystäviäänkin rakastaa ja pitää toisen luonteesta, mut ei siitä sit muuta tulekkaan.
sun täytynee ymmärtää tää asia oikeesti. sun mies ei enää koe sua tavalla jolla parisuhteessa kuuluu toinen kokea.

Ehkä sun kantsis ottaa asioista selvää eikä vain otaksua siellä että miehelläsi oli suhde ja että joku tuttava naisenne on siinä toisena osapuolena. Ihan pelkkää spekulointia.

Se että sun mies ei selvästikään kunnioita sua on sun ongelma, miksi hyväksyt tuollaista käytöstä? Sano suoraan mitä siedät ja mitä et, mitä epäilet ja mihin haluat muutoksen. Ei asiat täällä inisemällä parane.

Ei mut on hoikka ja komea. Itse olen ylipainoinen laihduttanut olen jo 26kg, riipputissit, raskausarvet ja mahapussi mihin ei juomat ja syömiset auta. Sen entiset tyttöystävät oli hoikkia ja kauniita, otti mut luonteen takia ja nyt tajunnut ettei se riitä. Haluaa pitää mut vaimona mut seksihommat hoidella muiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei mut on hoikka ja komea. Itse olen ylipainoinen laihduttanut olen jo 26kg, riipputissit, raskausarvet ja mahapussi mihin ei juomat ja syömiset auta. Sen entiset tyttöystävät oli hoikkia ja kauniita, otti mut luonteen takia ja nyt tajunnut ettei se riitä. Haluaa pitää mut vaimona mut seksihommat hoidella muiden kanssa.

meköö .......... !!! mix annat hänen latistaa itsetuntoasi ja arvoasi

onko tämä provo?!?!?!??????????????

jos ei ole, niin hyvä ap, harkitse eroa vakavasti. siitä nyt vain jää jälkiä, kun on ollu raskaana. sä olet kantanut ja synnyttänyt miehes lapset ja sit ei kelpaa, kuule kaikilla raskaana olleilla on jääny jotain jälkiä siitä

onko sulla lapsia sen kanssa??

No miltäs susta tuntuu tää miehen ideoima systeemi? Kestäisitkö sitä, että mies ramppaa jonkun vosukan luona ja tulee sitten sun tykö ruokapöytään. Minä en kestäisi. En niin millään irveellä tuollaista.

Ei ole provo. En vain halua lapselleni uutta äitipuolta. Tiedän että mieheni löytää heti uuden jos lähden. Luultavasti itse saan olla loppuelämän yksin, meinaan olen oikeasti ruma ja miehet todella katselee näköjään vain nättejä nykyään.

Ei ole provo. En vain halua lapselleni uutta äitipuolta. Tiedän että mieheni löytää heti uuden jos lähden. Luultavasti itse saan olla loppuelämän yksin, meinaan olen oikeasti ruma ja miehet todella katselee näköjään vain nättejä nykyään.

aika pahasti on kerenyt jo latistaa sinut... mielestäni kaikille on joku,se oikea pitää vaan löytää :hug: ja äitipuolet ei aina ole se maailman kamalin asia

Yhteistyössä