Miehelläni taisi sitten olla suhde.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mulla ollut jo niin paljon avo ja avioliittoja takana etten jaksa uskoa enää mihinkään oikeaan. Ikääkin jo liikaa. No kun äitipuoli hoitaisi lasta päivät niin en tiedä tulisinko toimeen vai en. Tiedän että ottaisi jonkun 20v vaikka itse on 33v.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei ole provo. En vain halua lapselleni uutta äitipuolta. Tiedän että mieheni löytää heti uuden jos lähden. Luultavasti itse saan olla loppuelämän yksin, meinaan olen oikeasti ruma ja miehet todella katselee näköjään vain nättejä nykyään.

Mutta kestäisit sen että lapsen isä on uskoton ja tekee pahaa LAPSEN ÄIDILLE, että lapsen äiti on maissa vielä enemmän eikä voi olla onnellinen. Asiat tärkeysjärjestykseen nainen! SINUN hyvinvointi on sijalla nro 1, sillä kun sinä voit hyvin, voi lapsesikin hyvin.
Ite lemppasin just ukon väliaikaisesti pihalle vaikka meil on vasta 4 kuinen vauva. siit on kk aikaa ku muutti pois. sanoin että katotaan sitten uudestaan kun ollaan molemmat saatu selvitettyä päämme ja elämämme. Vuosia tätä asiaa pyörittelin ja vauvan myötä siihen vihdoin pystyin. Sillä mulle tärkeintä oli se että mä jaksan hoitaa lasta ja olla vahvana ja hyväntuulisena.

No jo on miehellä otsaa! Jotenki kuulostaa siltä et se haluis vaan käyttää sua hyväksi. Naiskennella muiden naisten kanssa ja tulla kotiin niinku mitään ei ois tapahtunu.. Kannattais ainaki harkita sitä eroamista, kyllä sitä lapsen kanssa pärjää kahdestaankin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
meillä lapsi jäisi isäälleen, hänellä rahalliset resusrssit, tukiverkot yms. mulla ei ole mitään.
just, tähän tyssäsi auttamisen halu sua kohtaan monella.
taidat olla taas se sama joka valittaa aina aiheesta kuin aiheesta..

eiks tää oo se sama elämäänsä kyllästynyt provoilija joka vähän aikaa sitten esitti jotain sairaseläkeläistä jonka mies oli löytänyt uuden muijan ja tää joutu muuttaan yksin asuun. Samanlaista paatosta ainakin

Yhteistyössä