Miehelle lahja 40v?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ideoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotain harrastuksiin liittyvää,lahjakortti ?

Kävin miettimään mitä itse oon antanut muutama vuosi takaperin, enkä edes muista. Meillä mies on onneksi itse aina toivonut mitä haluaa. Mitään erityisen suurta tuo ei ollut, kun ei mies halunnut mitään kummemmin juhliakaan. 50v. alkaa jo olla asia erikseen.

Kysy mitä haluaisi lahjaksi.
Mie ostin miehelle lahjaksi korun.

Mä ostin lennon tandemvarjolla, kun tandemhyppyä hän ei enää uskaltaisi (vaikka on sitä vuosien varralla toivonut). Löysin sen tästä: http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/tandemvarjo-lentaminen-kurssi
Ajattelin myös tuota ralliajoa ja kuumailmapallolentoa, mutta ne hän saa sitten kun tulee taas täyttämään vuosia:)

img_6723.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja muuten kyllä;30156045:
Mutta jos ei ole juntti eikä rasisti, niin jää käyttämättä.
Kun katselee useiden tällä palstalla kirjoittavien naisten kirjoituksia niin on päivänselvää että suurella todennäköisyydellä puolisonsa ovat sieltä tämän yhteiskunnan junteimmasta päästä, siis niitä turpojurpoja joiden alla ensin ollaan sakset levällään innoissaan ja sitten rääytään viimeistään muutaman vuoden päästä kun turpojurpo kyllästyi perhe-elämään ja lähti etsimään uusia saksia levitettäväksi.

Kyllä mun mies tykkäs korulahjasta ja oli muuten etukäteen sovittu minkä korun ostan.
Jotkut miehet kun sattuu tykkäänään myös koruista :) olis vissiin jokin työkalusetti pitänyt ostaa. Ai niin nekin on jo ostettu.

Viimeksi muokattu:
Mä ostin lennon tandemvarjolla, kun tandemhyppyä hän ei enää uskaltaisi (vaikka on sitä vuosien varralla toivonut). Löysin sen tästä: Tandemlento - Lentäminen - Kurssi | ElämysLahjat.fi - Vaihtoehto tavaralle!
Ajattelin myös tuota ralliajoa ja kuumailmapallolentoa, mutta ne hän saa sitten kun tulee taas täyttämään vuosia:)

Mulla ollu vähän tän tyylisiä ajatuksia kans. Mutta suurin ongelma on se että mies täyttää vuosi joulukuun lopussa. Eli joutuu tuollaisen lahjan antamaan puolivuotta ennakkoon.
Toinen että nuo kaikki elämys jutut on etelässä. Ja miestä ei saa sinne kyllä millään tekosyyllä lähtemään. Oulu ja Kuopio ainoat vaihtoehdot eikä kauhean paljon ollut vaihtoehtoja.

lol, voitha sie ostaa jos tykkäät itse. Meillä vaan mä käytän hameita ja mekkoja.
Aika lapsellista ja typerää touhua naureskella muiden lahjoille.

Tosin saatiin miehen kanssa hyvät naurut, kun luvin kommentit. :)

lol, voitha sie ostaa jos tykkäät itse. Meillä vaan mä käytän hameita ja mekkoja.
Aika lapsellista ja typerää touhua naureskella muiden lahjoille.

Tosin saatiin miehen kanssa hyvät naurut, kun luvin kommentit. :)
Ja nyt sitä viimeistään vituttaa se lahja, tuskin niin hölmö sentään että sitä tietenkään ääneen tai elein myöntäisi.

Korua/koruja kantava mies on tänä päivänä, vuonna 2014 joko

a) liekehtivä homo
b) matalan testosteronitason omaava nössö
c) tossun alla oleva naisensa mielistelijä (ks myös edellinen)
d) turpourpo täysjuntti (kiitospaitojen ja kultakäätyjen/ristiriipusten kantajat)

Herääpä jo, heh heh. Väärin meni. :)
Ei kaduta yhtään mun miehelle ostamat lahjat.
On sulla vaikeeta.

Viimeksi muokattu:
Johan tuli ideoita.... Koruja ei käytä....joten pysyn alkuperäisessä ideassa ja hankin sen mopon, tykkää tai ei ,jos ei niin retroilen sillä itse ;) arvo siinä vaan nousee, joten hukkaan ei rahat mene.

Olisko vaikka joku rollaattori? Palstamammojen mukaan 40-vuotias on jo niin ikäloppu ettei jaksa yhtään mitään tehdä. Toi rollaattori helpottaisi liikkumista hyvin.