I
Ideoita
Vieras
Mitä mies haluaisi 40 v lahjaksi? Ajattelin jos löytäisin pappatunturi mopon, tuntuu et vois olla hyvä idea.
Onko teillä ideoita?
Onko teillä ideoita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä mies haluaisi 40 v lahjaksi? Ajattelin jos löytäisin pappatunturi mopon, tuntuu et vois olla hyvä idea.
Koru! Jokaisen miehen toivelahja!Kysy mitä haluaisi lahjaksi.
Mie ostin miehelle lahjaksi korun.
Koru! Jokaisen miehen toivelahja!
Kun katselee useiden tällä palstalla kirjoittavien naisten kirjoituksia niin on päivänselvää että suurella todennäköisyydellä puolisonsa ovat sieltä tämän yhteiskunnan junteimmasta päästä, siis niitä turpojurpoja joiden alla ensin ollaan sakset levällään innoissaan ja sitten rääytään viimeistään muutaman vuoden päästä kun turpojurpo kyllästyi perhe-elämään ja lähti etsimään uusia saksia levitettäväksi.Alkuperäinen kirjoittaja muuten kyllä;30156045:Mutta jos ei ole juntti eikä rasisti, niin jää käyttämättä.
Joku kiva hame tai mekko olisi myös ollut ihana.Kyllä mun mies tykkäs korulahjasta ja oli muuten etukäteen sovittu minkä korun ostan.
Jotkut miehet kun sattuu tykkäänään myös koruistaolis vissiin jokin työkalusetti pitänyt ostaa.
Mä ostin lennon tandemvarjolla, kun tandemhyppyä hän ei enää uskaltaisi (vaikka on sitä vuosien varralla toivonut). Löysin sen tästä: Tandemlento - Lentäminen - Kurssi | ElämysLahjat.fi - Vaihtoehto tavaralle!
Ajattelin myös tuota ralliajoa ja kuumailmapallolentoa, mutta ne hän saa sitten kun tulee taas täyttämään vuosia![]()
Ja nyt sitä viimeistään vituttaa se lahja, tuskin niin hölmö sentään että sitä tietenkään ääneen tai elein myöntäisi.lol, voitha sie ostaa jos tykkäät itse. Meillä vaan mä käytän hameita ja mekkoja.
Aika lapsellista ja typerää touhua naureskella muiden lahjoille.
Tosin saatiin miehen kanssa hyvät naurut, kun luvin kommentit.![]()