miehelle lahjaksi seksijoulu? mitä mieltä ideasta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja appaloosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

appaloosa

Vieras
olisi mahdolisuus viedä lapset isovanhempien luo joulun ajaksi. Ja meillä 2-3 vrk aikaa miehen kanssa olla vaan kaksin eli seksiä kehiin.
Olin ajatellut lahjaksi seksiskoria, jossa on vaahtoja, makuja nuoleskeluun, dildoja, lenkkejä, remmejä, kumeja, nipistimiä, rooliasuja, elokuvia.
Vaihtoehtoinen joulu siis tulossa.
Mitä ajattelette?

Mitäs ajattelitte sanoa lapsille kun kysyvät miksi joutuvat isovanhemmille jouluksi hoitoon? "Äiti haluaa paneskella joulun isin kanssa, ette te nyt mahdu siihen kuvioon"

Jouluna lasten hyvä olo on mulle tärkeämpi kuin miehen kanssa peuhaaminen. Eiks tollasen lahjakorin voisi antaa jouluna miehelle mutta sitten toteuttaa niitä juttuja jonain toisena viikonloppuna tai pikku hiljaa. .

Ahdasmieliset ihmiset.
Tottakai saatte viettää joulun kuinka haluatte ja loistava idea. Nauttikaa toisistanne! Joululla on eri merkitys eri ihmisille. Perhejuhla, just. Säälittävää jos joulupyhät on ne päivät jolloin tätä perheen yhdessäoloa arvostetaan. Eiköhän se ole se ihan normiarki sitä perhejuhlaa.

Tulisko tommosesta korista vähän semmonen ahdistava olo? Tai, mulle ehkä saattas tulla. Kun lapset on kotona, niin ehtii sitä yöllä, ellei tarkoitus sitten ole huutaa niinku ne meidän yhet naapurit, sillon ku meinattiin soittaa poliisille. :)

Sä tunnet miehesi parhaiten...itse en joulua tuohon käyttäisi mutta muuten vois kyllä joskus seksiviikonlopun viettää. Alkomaholia sopivasti, musiikkia ja kaikenmaailman vempeleitä. Hyvä idea kyl muuten!

Yhteistyössä