miehelle on varmasti tapahtunut jotain...

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
lähti illalla tohon lähi bubiin yhentoista aikaan, oon soittanut 2jälkeen yöllä tähän asti eikä vastaa...puhelin kyllä hälyyttää...ei ollut juonut ees kun 6kaljaa, eli ei ollut "sekaisin".....niin ja lähti siis yksin....
et mitä mä tässä alan nyt tekeen.....kukaan kaveri ei vielä vastaa, parille mahdolliselle voin soittaa jos on ne tavannut....
pelkään että se on kolkattu tai jotain.. :'( :/

mun mies teki joskus samaa... mut nyt ei enää uskalla, nostin siitä niin ison riidan. ei kuulemma pitäs olla huolissaan sanoi mies, mutta minkäs teet. jos asutaan yhdessä niin ei voi elää vastuuttomasti ja heilua missä vaan ilmoittamatta. sanoinkin että täytyyhän mun tietää jos on yön pois, ku jos joku sen hakkaa tms ni en aloita etsintöjä ku tosi viiveellä ja se ehtii kuolla kupsahtaa.

Toivottavasti mies on kunnossa, jos kuitenkin olisi pikkujoulutunnelmissa lähtenyt jonnekin kauemmas :hug:

Mun mies ei tule ikinä baarireissulta kotiin ennen seuraavaa iltapäivää, menee aina jollekin kaverille yöksi koska kotiin on niin pitkä matka.

mä en voi hakee ku muksu nukkuu enkä omista ajokorttia...siis kun saan käsiini sen niin siitä ei hyvää seuraa!
tekis jo mieli soitella kaikki maholliset keiden numerot mulla on, muttaku kaikki nukkuu vielä!
ja mäkin aina pelkään sitä pahinta...

Mistä sait tietää, että joi kuusi kaljaa ja lähti yksin? Kertoiko baarin henkilökunta vai saitko jonkun kaverin kiinni? Tällä tarkoitan sitä, että eikö näitä asioita tietäneet osanneet kertoa muuta? Esim. moneltako lähti ja mihin suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
mun mies teki joskus samaa... mut nyt ei enää uskalla, nostin siitä niin ison riidan. ei kuulemma pitäs olla huolissaan sanoi mies, mutta minkäs teet. jos asutaan yhdessä niin ei voi elää vastuuttomasti ja heilua missä vaan ilmoittamatta. sanoinkin että täytyyhän mun tietää jos on yön pois, ku jos joku sen hakkaa tms ni en aloita etsintöjä ku tosi viiveellä ja se ehtii kuolla kupsahtaa.

toi oli kans inhottavaa "miks olit huolissas".. kai sitä nyt on jos odottaa toista kotiin eikä miestä kuulu. mun miehellähän tunnetusti oli sit niihin reissuihin syynsä, jotka selvis vasta jälkikäteen. ei ne ukot ymmärrä kuinka sitä huolehtii tollasessa tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
mä en voi hakee ku muksu nukkuu enkä omista ajokorttia...siis kun saan käsiini sen niin siitä ei hyvää seuraa!
tekis jo mieli soitella kaikki maholliset keiden numerot mulla on, muttaku kaikki nukkuu vielä!
ja mäkin aina pelkään sitä pahinta...

mie soittaisin silti, minä ainakin ajattelisin vain miestäni, jos kerran koo yönä ei kotiin tulisi.

joo, rupee vaan soittelemaan... jos miehes siitä suuttuu että soittelet perään ni sitte suuttuu. eipähän tekis ehkä enää uudelleen jos hävettää.

ja varmaan monilla on äänettömällä puhelin öisin ettei ne varmaan vastaa.. mut alkaisin soitella mäkin.

voithan sä soittaa poliisit ja sairaalat läpi ja kysäistä että onko sinne tuotu sellaista ja sellaista henkilöä...
ja jos 6 kaljaa on vetässy jo kotona niin paljonkohan se on sit sielä pubis ottanu..
saattaa äkkiäkin mennä todella huonoon kuntoon ku noin paljon ottanu koton..

mut toivottavasti mies löytyy

:hug:

Inhottavaa.. Mutta jos kuitenkin eilen illalla mennyt överiksi ja nyt nukkuu jossain, ei taatusti herää puhelimeen! Toki silti kannattaa koittaa soittaa. Itse lähettäisin ehkä myös tekstarin, että ottaisi yhteyttä HETI kun herää, olet huolissasi.
Toivottavasti pian selviäisi tilanne, tiedän tuon p****n tunteen :hug:

Jos ei ala kuulumaan niin ala vaan soittelemaan niille kavereille ja sanot että olet huolissasi koska mies ei vastaa!! Ja ei ole normaalia että jättää vastaamatta!kello on kuitenkin jo yli 8. Mä varmaan oisin koko ajan soittamassa!!

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
en usko et se ois ees putkassa kertaakaan ei oo viä joutunu sinne...no yks kaveri jo vastas et ei oo kuullut mitään..ja sano et kai on sammunut ja on putkassa, mutta epäilen...

poliisi ei sais edes luovuttaa tietoja vaik miehes oliskin putkassa. mulle kertoivat kerra kun itkin niin kamalasti jo puhelimessa :ashamed:

Sairaalaan voit soittaa, ne kertoo jos on sielä. Saat ainakin sen pois mielestä! Kyllä se varmaan vaan on houkuteltu jatkoille, ja sit nukahtanu sinne. Tiedän tuon tunteen ja se on kamalaa! :hug:

Yhteistyössä