Pieleen menneet pikkujoulut. Kertokaa mitä mun miehelle oikein tapahtui!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miespuolisen kaverini drinkkiin joku laittoi jotain huumaavaa kerran. Lähti kävelemään pois baarista drinkin joutuaan, meni taju portaissa ja tuli useamman viikon sairaalakeikka. Onhan noita, jotka huumaa miehiäkin raiskatakseen tai esim. ryövätäkseen.

Hyvällä ystävälläni oli kerran selkäkipuun lääkitys, joka yhdessä nautitun alkoholin kanssa riitti saamaan kaverin aivan sekaisin. Mies on sitä tyyliä, joka kyllä osaa ottaakin, mutta pitää bileissä lukua annoksistaan, eikä ikinä mene överiksi. Niin tää sama kaveri olikin sitten tuolla kertaa muutaman kaljan jälkeen lähtenyt pikkujouluista, ollut teillä tietymättömillä pari tuntia, kaverit löytäneet sitten kolmen kilometrin päästä tuomiokirkon portailta aivan sekaisin, eikä mies tiennyt missä oli ollut. Kaveri on nyt viisikymppinen, tämä tapaus sattui noin kymmenen vuotta sitten, ja olen tuntenut ihmisen neljäkymmentävuotta ja tuo kerta on ainoa. Koska olen lääkäri, tein hänen saamastaan kipulääkkeestä haittailmoitus/ehdotuksen, että yhteisvaikutus alkoholin kanssa näyttää voimakkaalta. Niin tehtaalta tuli vastaus, että joillakin se yhteisvaikutus alkoholin kanssa tosiaan aiheuttaa sekavuutta, mutta kun se oli niin harvinainen sivuvaikutus niins siitä ei oltu ilmoitettu paketin kyljessä!!!

Lääkkeillä on erilaisia vaikutuksia, jopa ilman alkoholia. Itse sammun Sirdalud-lääkkeestä esim. välittömästi, samoin isäni. Pienikin määrä riittää. Kun taas anoppivainaani aikanaan söi kuutta milligrammaa päivässä eikä tuntunut missään.

Onko miehelläsi mitään lääkitystä tai onko joku vanha lääke vaihdettu eri merkkiseksi? Yhdellä kaverilla vaihdettiin verenpainelääkitys vähän ennen firman pikkujouluja ja hän meni ihan tillin tallin parin paukun jälkeen.

Ei muuten ole provo. Valitettavasti. Ja ei ole lääkityksiä. Ja en minä sitä yksin päästänyt nukkumaan. Valvoin vieressä yön ja vahdin hengitystä ja pulssia ja ettei käänny selälleen nukkumaan. Nyt on jo mies hereillä ja sanoo olleensa vain niin kännissä että näin tapahtui, mutta huomaan hänen itsensäkin olevan vähän ihmeissään tapahtuneesta... Tiedä sitten. Nyt ei ole enää sekava tms.. Plaah.. Kummallinen tapaus.

[QUOTE="aapee";27558876]Ei muuten ole provo. Valitettavasti. Ja ei ole lääkityksiä. Ja en minä sitä yksin päästänyt nukkumaan. Valvoin vieressä yön ja vahdin hengitystä ja pulssia ja ettei käänny selälleen nukkumaan. Nyt on jo mies hereillä ja sanoo olleensa vain niin kännissä että näin tapahtui, mutta huomaan hänen itsensäkin olevan vähän ihmeissään tapahtuneesta... Tiedä sitten. Nyt ei ole enää sekava tms.. Plaah.. Kummallinen tapaus.[/QUOTE]

Ja teillä asia painellaan nyt villasella... kuten arvasinkin. :D Näinhän se tuntuu usein menevän...

Oletko tilin tarkistanut? Kannattaa katsoa onko nollilla.

Tyrmäystipat tuli itselläkin ensin mieleen (jos tosiaan ei ole juonut paljoa) ja sen jälkeen aivojen verenkiertotoiminnan häiriö.

Mun miehelle kävi melkein vastaavasti muutama kk sitten. Siis kun ei käytä alkoholia paljoa ja oli saunomassa miesporukalla niin joi vaan yksinkertaisesti liikaa. Aloitti oksentamisen kun tuli kolmelta kotiin ja lopetti sitten iltapäivä viideltä. Mitään ei oikein muista vaikka oli sekoillut. Että kerrankos sitä lärvit vetäsee :D

No mies soittaa työkavereilleen ja kysyy, mitä eilen tuli tehtyä, jos se kiinnostaa saada selville. Mun mielestä toi voi olla ihan vaan sitä, että ei tosiaan normaalisti kännäile pahemmin ja nyt sitten tuli pikkujouluissa naukattua vähän enemmän ja muisti meni. Ei muista juoneensa enempää kuin kolme, koska joi liikaa ja tuli muistinmenetys. Liian kännissä sitten varmaan kaatuillut asvaltille tms.

aikoinaan eräs ystäväni, joka ei edes yleensä käytä alkoholia suostui lähtemään yhdelle jonkun kaverinsa kanssa.. ja oli lääkitys päällä, en nyt muista mikä nimeä mutta olikohan jokin antibiootti ja kipillääkket.
vai o
liko se antibioottikuuri jo ohi... no anyway ystäväni soitti yöllä täysin sekaisin,
eikä ollut tosiaan juonut kuin sen yhden siiderin. käveli yksin kotiin, kaverinsa oli häipynyt ilmeissti jonkin miehen mukaan
asuimme eri kaupungissa ja olin sydän kylmänä että selviääkö se kotiin vai ei. höpötteli ihan
omituisia, lauloi ja jossain vaiheessa horjahti johonkin puskaan mutta pääsi onneksi pois sieltä.
en vieläkään tiedä, tekikö siinä tepposet tottumattomuus alkoholiin vaiko ne lääkkeet..

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="aapee";27558876]Ei muuten ole provo. Valitettavasti. Ja ei ole lääkityksiä. Ja en minä sitä yksin päästänyt nukkumaan. Valvoin vieressä yön ja vahdin hengitystä ja pulssia ja ettei käänny selälleen nukkumaan. Nyt on jo mies hereillä ja sanoo olleensa vain niin kännissä että näin tapahtui, mutta huomaan hänen itsensäkin olevan vähän ihmeissään tapahtuneesta... Tiedä sitten. Nyt ei ole enää sekava tms.. Plaah.. Kummallinen tapaus.[/QUOTE]

Aloituksessa kerroit, että mies juonut vain 3 alkoholiannosta ja nyt hän onkin ollut kertomansa mukaan "niiiin kännissä"? Jompikumpi ei nyt puhu totta...
Kulkeeko muuten Porvoossakin junat?

Joko miehesi valehtelee tai se on saanut tyrmäystippuja tai jopa aivoverenkiertohäiriön. Kahdessa jälkimmäisessä mies kyllä suostuisi lähtemään lääkäriin eli eipä tuossa paljon vaihtoehtoja ole...