miehelle peppu seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokeilun haluinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokeilun haluinen

Vieras
Okei eli mulla on yks asia joka mietityttää...
Oon ollu jo jonkun aikaa mun mieheni kanssa ja alusta asti seksi elämä on ollu hyvää,ei mitenkään maailmaa järisyttävää mutta hyvää. Me tykätään vähän erillaisesta seksistä ja oon ottanut sen kompromissina että en saa "seinien läpi seksiä" (eli seksiä jossa ollaan hiukan rajujakin koska se on niin kiihkeää että nussiessa vois mennä vaikka seinien läpi huomaamattaan).
Oon tosi kokeilun haluinen melkein kaikkeen. Sitten kävikin niin että mies halusi mun työntävän sormet sen peppuun, ok ei siinä mitään huomasin että se tykkää siitä ja itsekin oli varmaan aluksi aika ihmeissään. Seuraavaksi haluttiinki jo dildo sinne. Ok se pisti mut jo hieman miettimään teenkö mä nyt jotain vain koska mies haluaa...nyt on aikaa mennyt jo hiukan eteenpäin ja lantio dildo olisi seuraavaksi vuorossa. nyt mulla alkaa jo olemaan tosi oudot fiilikset tästä jutusta. mä kyllä rakastan sitä ja hyväksyn sen ja sen fetissit sellasina ku ne on, en haluis loukata sitä koska asia "päivän valossa" on vähän arka luontonen...joten miten mun pitäs tähä asiaan suhtautua? tarviiko mun alkaa vieraitten naisten sijasta pelkäämään vieraita miehiä? enkö mä voi saada molempia: elämäni rakkautta ja sellaista seksiä ku itse haluan?