V
vierailija
Vieras
Minä saan vaimoltani säännöllisesti remmiä. Se tekee miehelle tosi hyvää, ja toki vaimokin siitä kiihoittuu. Minä antaudun kuritukseen j a vaimo saa puhella tuhmia.
Kun vaimo antaa vittuaan usein muille, oma kiimani vain kasvaa ja rakkaus syvenee.
nuo irtosuhteet on kyllä upeita, en voisi olla uskollisen vaimo kanssa. Jos pillu on, sitä pitää jakaa. Se pitää miehen varpaillaan, tietenkin muukin nöyryyttäminen on hyvästä.Piiskaan miestäni aina kun olen sillä päällä. Hän on 27 vuotias, minä taas 39 ikäinen. Jos on vaikeuksia töissä se helpottaa kun komennan hänet riisumaan housunsa ja asettumaan polvilleni piiskattavaksi. Häntä se ei kiihota seksuaalisesti, mutta minua kyllä, piiskauksen jälkeen tyydyttää minut suullaan ja puhuttelee Rouvaksi. Kyllä Rouva ovat ne sanat jotka olen opettanut hänelle, myös kun meillä käy vieraita ja komennan häntä tekemään jotain hänen on vastattava Kyllä Rouva. En anna hänelle koskaan vyöstä vieraiden aikana, mutta joskus läimäyttelen pitkin korvia että tuntuu, siitä kyllä jotkut vieraat ovat vähän hämmentyneitä. Seksiä hän saa kun minä annan luvan, yleensä pari kertaa viikossa. Laueta tämä kotiorjani saa vasta kun sanon että anna tulla nyt.
Ei kuitenkaan ole lähtenyt pois kotoa vaikka joskus uskaltaa valittaa kovasta kuristaan, en tiedä rakastaako hän minua niin paljon? Minulla on myös ajoittain irtosuhteita ja kun kerron niistä huomaan ettei "luomakunnan kruunulla" itku ole kaukana.
Kun vaimo antaa vittuaan usein muille, oma kiimani vain kasvaa ja rakkaus syvenee.