Miehelleni joululahja on hukassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hakoteillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hakoteillä

Vieras
mieheni on puhunut jo muutaman vuoden haluavansa mopsi koiran (älkää nyt sanoko että on niiiiin sairas rotu kun siitä olen jo lukenut) ja nyt olen jo kuukauden netistä etsiskellyt mm. keltainen pörssi, apula,findit,tori. en ole sopivaa löytänyt, tai olen kaksikin mutta ovat jo myytyjä.
etsin (mustaa) narttua. Hinta on päätä huimaava ollut! mutta kotimaiselta kasvattajalta kuitenkin tahtoisin voi olla rekisteröity tai ei mutta terve. hinta mielellään 0-600e. mistä löytyisi? kotimaisia kasvattajia olen selaillut mutta ei tahdo löytyä. Auttakaa löytämään.
"huonot kommentit" voi jättää pois. mieheni on hullaantunut koiran ulkonäköön ja myös minä joten valmiita hoivaamaan olemme.

valitettavasti rotukoiran löytäminen halvalla on usein monen vuoden etsimisurakka... nartun voi kumminkin joskus löytää halvallakin, jos sovitte että kasvattaja saa teettää sillä pentuja.

Rotukoiraa ei saa halvalla, tonni siihen on hyvä varata. Äläkä vaan osta pentutehdaskoiraa (rekisteröimätön rotukoira hyvin todennäköisesti) halvalla.

Ja ihan tosi, kannattaa miettiä asiaa siltä kantilta että jos koiran hankinta jää 400 €:sta kiinni, niin onko teillä varaa koiraan ollenkaan? ne voi tulla hyvin kalliiksi.

• Tykkää
Reactions: Minni:)

Yhteistyössä