Mieheltä hajos yli 10 vuotta vanhat sandaalit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimo"

Vieras
Ajattelin ostaa uudet, ettei tarvii lenkkareilla kulkea, mutta minkälaiset olis hyvät? Hintaluokkaa max. 50€ ja koska kyseessä on mies, pitää olla myös kestävät. En tiedä muista miehistä, mutta mun mies ainakin panostaa kengissä laatuun eikä määrään, toisin kuin minä. :D
Ostanko miehelle lahjakortin kenkäkauppaan tai urheilukauppaan vai kävelenkö miehen kanssa kauppaan ja maksan?
Netistäkin voisin tilata. Saahan ne sitten vaihdettua tai palautettua.
Ne pitäis siis olla sellaiset remmisandaalit missä on tukevat ja kestävät tarraremmit.

:D
En tiedä, oliko mun miehellä ihan noin iäkkäät sandaalit, mutta tilanteessa, jossa ukko katseli repsottavia sandaaleja tuumien, että kaipa näillä viel yhden kesän kävelis, löin viisikymppisen kouraan, ja sanoin, ettei kenkäkaupasta ole tulemista, ennen kuin se on tuhlattu uusiin.

[QUOTE="vieras";23959387]:D
En tiedä, oliko mun miehellä ihan noin iäkkäät sandaalit, mutta tilanteessa, jossa ukko katseli repsottavia sandaaleja tuumien, että kaipa näillä viel yhden kesän kävelis, löin viisikymppisen kouraan, ja sanoin, ettei kenkäkaupasta ole tulemista, ennen kuin se on tuhlattu uusiin.[/QUOTE]

Ehkä pisin lause mitä olen ikinä nähnyt.
Kannattaa ehkä vähän kiinnittää huomiota tuohon tekstin pilkutukseen, oli todella ärsyttävää lukea. :D

Esim.

En tiedä oliko mun miehellä ihan noin iäkkäät sandaalit, mutta meilläkin ukko katseli repsottavia sandaaleja tuumien, että kaipa näillä viel yhden kesän kävelis.
Löin viisikymppisen kouraan ja sanoin ettei kenkäkaupasta ole tulemista, ennen kuin se on tuhlattu uusiin.

Mä en juurikaan miesten kenkien hintahaarukoista tiedä, mutta en usko että 50e riittäisi kunnollisiin sandaaleihin.. Jokatapauksessa en itse niitä salaa hankkisi vaan laittaisin kokeilemaan itse omiin jalkoihinsa.

[QUOTE="Kärtsy";23959475]Jos kestäviä ja laadukkaita sandaaleja etsitään, niin mahtaako 50 euroa riittää? Ehkä jostain outletista sitten?[/QUOTE]

No jos annan rahan tai lahjakortin, niin saa sitten itse maksaa loput jos kalliimmat haluaa. :) En noista hinnoista tiedä, kun itse ostelen 20€:n kenkiä. :D

Voisinpa panostaa enemmän kuin 50euroa, siis jos tuommosta kymmenen vuoden kestoa hakee. Yhdet omat Caterpillarini kestivät samaa luokkaa, mutta hinta oli kyllä yli 100euroa, tai siis markka-aikaan vastaava summa. Merrell on kuulemma hyvä merkki, itse suosin Eccoja. Urheilu- tai retkeilyliikkeeseen suunta.

[QUOTE="vieras";23959387]:D
En tiedä, oliko mun miehellä ihan noin iäkkäät sandaalit, mutta tilanteessa, jossa ukko katseli repsottavia sandaaleja tuumien, että kaipa näillä viel yhden kesän kävelis, löin viisikymppisen kouraan, ja sanoin, ettei kenkäkaupasta ole tulemista, ennen kuin se on tuhlattu uusiin.[/QUOTE]

Mun miehellä sandaalit oli siinä kunnossa, että pohja kirjaimellisesti kului puhki. :D Tarrat oli hajonneet jo ajat sitten ja niitä korjailtiin kun "Nää oli kalliit sillon markka-aikaan ni täytyyhän näiden kestää"... :D

Mikä siinä on että miehet ostaa uusia vasta kun on ihan pakko? :D

[QUOTE="vaimo";23959554]
Mikä siinä on että miehet ostaa uusia vasta kun on ihan pakko? :D[/QUOTE]

Emme pidä vaate- tai kenkäkaupoista. Kyllä uudet kelpaa hyvin jos joku muu hoitaa ostamisen :)

Yhteistyössä