Miehen ajatusmaailma on .. hmm.. uskomaton!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna-Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Anna-Emiilia

Jäsen
28.02.2007
292
0
16
Olin pari tuntia sitten vieny pyykit ulos narulle kuivumaan. Mies sitten tulee pyykkikorin kanssa tyytyväisenä sisälle - oli riipiny ne vielä varsin kosteat pyykit pois :headwall:

Onhan se ihana että on tuollainen auttavainen tuo ukko mutta |O kai sitä nyt jokainen tuntee et kostea on kostea eikä vielä kuiva. No ilmeisesti ei. Luuli että olen ne jo aamulla ripustanu kuivumaan. Selityshän se sekin on :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja suloista on:
Minustakin suloista kun toinen oli huomaavainen! Olisin vaivihkaa levitellyt sisälle - ehkä?!Ainakin jos harvemmin huomaa tehdä jotain oma-aloitteisesti!

Mies tekee kyllä päivittäin kotihommia, varmaan yhtä paljon kuin minäkin, että sinällään en osannut nyt ajatella että olis pitäny olla jotenkin "hienotunteinen". Ei vaan AJATELLU vaan otti pyykit narulta.. tyypillistä ainakin meillä.

Toki olen iloinen ja onnellinen että on tuollainen osallistuva mies mutta mutta.. tuntui niin turhalta työltä! :ashamed:

:D Ihan kuulostaa tyypilliseltä mun ukon toiminnalta... Hajamielisyyksissään saattaa tosiaan jättää vallan huomiotta, että pyykit ovat vielä kosteita ja ahkerasti keräillä ne narulta koppaan..

Huvittavia välillä sen touhut. Tänäänkin kehui mulle tiskanneensa, olipahan urotyö kun tiskialtaassa oli 1 lautanen, haarukka ja veitsi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
:D Ihan kuulostaa tyypilliseltä mun ukon toiminnalta... Hajamielisyyksissään saattaa tosiaan jättää vallan huomiotta, että pyykit ovat vielä kosteita ja ahkerasti keräillä ne narulta koppaan..

Huvittavia välillä sen touhut. Tänäänkin kehui mulle tiskanneensa, olipahan urotyö kun tiskialtaassa oli 1 lautanen, haarukka ja veitsi :D

:laugh:

Meillä mies saatta tyytyväisenä ripustaa pyykit ulos illalla yötä vasten, ja vaikkaa kaameat pilvet olis taivaalla! Yöllä ei pyykit kuivu, eikä ainakaan kaato sateessa. Mutta kun niistä tulee niin raikkaita ulkona, on selitys!

Yhteistyössä