miehen alkoholin käyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Idiootti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Idiootti

Vieras
En jaksa tota äijää...miks pitää olla niin lapsellinen. Kaks lasta oon sen kanssa tehnyt ja luullut, että mies kasvaisi aikuiseksi niiden myötä, kuten olen itsekin kasvanut, mutta ei niin ei. Joka tilanteeseen pakko sisällyttää alkoholi. Ollaan olevinaan niin hyvää perheen isää, mutta vastuuta ei oikeesti oteta mistään. Jouluaattonakin mukamas käydään tuottamassa hyvää mieltä lapsille, joulupukkina, mutta pääasia on se viinipullo, jonka saa palkkioksi. Yöllä kukutaan koneen äärellä pullon kanssa, aamulla nukutaan iltapäivään, eletään itselleen omassa rytmissä, vailla huolta mistään. En jaksa, pakko kai heittää toi paska pihalle. Ei se muutu ikinää, pahaa mieltä vain aiheuttaa välinpitämättömyydellään ja itsekkyydellään koko ajan. Kavereidensa kanssa tapaa illanistujaisissa ja pääteemana on tietysti alkoholi. Ja kun mua ei kiinnosta enää yhtään. Haluaisin kumppanin, jonka kanssa elää normaalia tervettä lapsiperhearkea...mutta taitaa olla jo myöhäistä valittaa. Olis pitänyt aikoinaan tehdä parempi valinta...tyhmyydestä sakotetaan. Onko ketään samassa tilanteessa?

No on kyllä aika hämärä tyyppi jos viinipullon kaa nukkuu ja sitä juo, normaali mies kun ei juo muuta akuin olutta ja viinaa, jättässin tuon hinurin ihan omaan arvoon ja lipittään sitä "viiniä".

En jaksa tota äijää...miks pitää olla niin lapsellinen. Kaks lasta oon sen kanssa tehnyt ja luullut, että mies kasvaisi aikuiseksi niiden myötä, kuten olen itsekin kasvanut, mutta ei niin ei. Joka tilanteeseen pakko sisällyttää alkoholi. Ollaan olevinaan niin hyvää perheen isää, mutta vastuuta ei oikeesti oteta mistään. Jouluaattonakin mukamas käydään tuottamassa hyvää mieltä lapsille, joulupukkina, mutta pääasia on se viinipullo, jonka saa palkkioksi. Yöllä kukutaan koneen äärellä pullon kanssa, aamulla nukutaan iltapäivään, eletään itselleen omassa rytmissä, vailla huolta mistään. En jaksa, pakko kai heittää toi paska pihalle. Ei se muutu ikinää, pahaa mieltä vain aiheuttaa välinpitämättömyydellään ja itsekkyydellään koko ajan. Kavereidensa kanssa tapaa illanistujaisissa ja pääteemana on tietysti alkoholi. Ja kun mua ei kiinnosta enää yhtään. Haluaisin kumppanin, jonka kanssa elää normaalia tervettä lapsiperhearkea...mutta taitaa olla jo myöhäistä valittaa. Olis pitänyt aikoinaan tehdä parempi valinta...tyhmyydestä sakotetaan. Onko ketään samassa tilanteessa?

Olin vuosi sitten samassa tilanteessa...vaan en enää ja paaaljon mukavampaa näin

Meillä sama tilanne, yksi lapsi. Viimeksi tuli ihmeen aikasin kotiin illan vietosta, kun oli perhettä niin kova ikävä (minä vain hereillä). EI kuitenkaan halunnu mun kans jutella vaan istu koneella ja joi kaljaa.

Viikonloppuisin ois mukava tehdä jotain missä mieskin ois mukana -mutta ainiin- eihän se voi kun on krapula ja pitää nukkua puolille päivin eikä siltikkään jaksa tehdä mitään. Saa nähdä miten uusivuosi menee. Luultavasti mies omissa riennoissaan ja minä & lapsi omissa. Harmillista.

Tuolla se taas oli pikku kännissä pihalla tunnin puhumassa puhelimeen, kuinka viime viikonloppunakin oli hauska ilta kavereiden kanssa ja voi kuinka hauskaa olikaan kun oltiin vähän kännissä...heh heh. Kylläpäs naurattaa muakin...ei tosiaankaan. Suututtaa vaan, että eikö sillä oikeesti ole mitään muuta mielenkiintoa tässä elämässä. Tuntuu, että on keski-ikää lähestyvä mies jäänyt niin jumiin jonnekin nuoruusvuosiinsa. Joo, oli se juhliminen itsestänikin tosi kivaa silloin parikymppisenä, mut haloo, elämässä pitää mennä eteenpäin, eikä jämähtää jonnekin mikä oli kivaa joskus...Itse panostan täysillä lapsiin, ne on tärkeintä ja tietenkin työ ja terveys. Puolisokin vois olla yks tärkeimmistä...mutta nyt ei niin vaan enää ole :( Taitaa täällä olla taas yksi tuleva yksinhuoltaja. Eikö noi miehet oikeesti tajua paljonko niillä on pelissä, ennen kuin ne perheensä menettää?

[QUOTE=Idiootti;22740070 Yöllä kukutaan koneen äärellä pullon kanssa, aamulla nukutaan iltapäivään, eletään itselleen omassa rytmissä, vailla huolta mistään.

... etkäs säkin kuku koneen äärellä?

voivoi. Mitä täällä ruikutat. otit onnettoman miehen ja nyt imet kaiken sympatian muista. täältä et ainakaan saa sympatiaa. hoida miesongelmas. toivottavasti kykenet hoitamaan myös lapses (tod näk et - huostaan menee).

Yhteistyössä