V
vierailija
Vieras
Mulla on nuo kaikki. Fillareitakin on neljä.Osta fillari, hassu hattu ja väitä olevasi "downshiftaaja" . Sit sulla on syy sille, mikset tienaa suuria.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on nuo kaikki. Fillareitakin on neljä.Osta fillari, hassu hattu ja väitä olevasi "downshiftaaja" . Sit sulla on syy sille, mikset tienaa suuria.
Mulla on nuo kaikki. Fillareitakin on neljä.
Eivät ne ole turhia! Yksi on kauppamatkapyöräilyyn, yksi on maantieajoon, kolmas on maastoon ja neljäs sitten varapyörä.Hankkiudu nopsaan eroon turhista fillareista!
Suosittelen apupyörien hankkimista.Eivät ne ole turhia! Yksi on kauppamatkapyöräilyyn, yksi on maantieajoon, kolmas on maastoon ja neljäs sitten varapyörä.
Saanko sitten myös helpommin seurustelukumppanin?Suosittelen apupyörien hankkimista.
Saanko sitten myös helpommin seurustelukumppanin?
Hyvä vinkki. Hankin sellaisen seuraavaksi. Kiitos vinkistä!Siihen tarvitaan tandem-fillari.
Kyl se toinen kuolee, ellet sit kuole itse ensin.Musta ei tunnu siltä, että on. Ja se on se mikä määrää. En mä halua pelätä koko elämääni että toinen kuolee.
No voittehan te yhtyä ilman parisuhdettakin.Kyllä mä toisaalta ymmärrän tuon varallisuuskysymyksen ja erilaisen elämäntilanteen negatiivisen merkityksen.
Mua kosiskeli miljonääri tässä vastikään. Kun kuulin, että mies on jäänyt nautiskelemaan työnsä hedelmistä, matkustelee ja relaa niin se oli minulle turn-off. Hänellä on täysin eri elämäntilanne kuin minulla. Itse olen töitä paiskiva lätkä/futismutsi joka tekee töitä vielä niin monta vuotta kuin pystyy. Ei mulla ole aikaa virua missään pahamalla sateenvarjo trinksu kädessä sitoutuneena tiiviiseen parisuhteeseen.
Plussaa hänessä on fiksuus ja se, että hänellä on sama poliittinen näkemys kuin minulla. Arvot ovat myös hyvin lähellä omiani, jolleivat jopa samat. Ja suurena plussana pidän myös sitä, että hän on isä.
Voi tietenkin olla että sekin vaikutti miinuksena kun hänen lajinsa oli muu kuin jääkiekko tai jalkapallo.
En nyt täysin ole vielä sanonut ei, mutta en näe miten me voitaisi yhtyä.
Vinkkejä saa antaa, kiitos.
Pippeli vaan pinppiin.Kyllä mä toisaalta ymmärrän tuon varallisuuskysymyksen ja erilaisen elämäntilanteen negatiivisen merkityksen.
Mua kosiskeli miljonääri tässä vastikään. Kun kuulin, että mies on jäänyt nautiskelemaan työnsä hedelmistä, matkustelee ja relaa niin se oli minulle turn-off. Hänellä on täysin eri elämäntilanne kuin minulla. Itse olen töitä paiskiva lätkä/futismutsi joka tekee töitä vielä niin monta vuotta kuin pystyy. Ei mulla ole aikaa virua missään pahamalla sateenvarjo trinksu kädessä sitoutuneena tiiviiseen parisuhteeseen.
Plussaa hänessä on fiksuus ja se, että hänellä on sama poliittinen näkemys kuin minulla. Arvot ovat myös hyvin lähellä omiani, jolleivat jopa samat. Ja suurena plussana pidän myös sitä, että hän on isä.
Voi tietenkin olla että sekin vaikutti miinuksena kun hänen lajinsa oli muu kuin jääkiekko tai jalkapallo.
Kyllä mä toisaalta ymmärrän tuon varallisuuskysymyksen ja erilaisen elämäntilanteen negatiivisen merkityksen.
IRONIAA.Kyllä ammatilla ja koulutuksella on merkitystä. Mikään raksaduunari ei kyllä tulisi kyseeseen. Olen itse AMK koulutuksen omaava ja ansaitsen noin 60 000 vuodessa. Haluan elämältäni paljon enempi kun joku amis.
Olet varmasti oikeassa.Et sä edes miettisi moista, jos se ois se oikea.
Et, mutta pysyt paremmin pystyssä.Saanko sitten myös helpommin seurustelukumppanin?
pärä?Olen just heivaamassa yhtä insinööriä hevon v....uun, seuraavaksi vaikka paskakuski kunhan on iso ja kova ky...