Miehen aprillipila

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RouvaAprilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RouvaAprilli

Vieras
Eilen oli kaverin luona pämppäämässä ja soitin sitten jotain kello 12.30 että mites tulee kotiin ja sitten sano että ihan kohta että mee nukkuu vaan että tuun kyllä. No ny ei oo kotona ja soitin mutta ei vastaa sitten tulee tommonen tekstiviesti että "aprillia aprillia" että voi vittu ketuttaa. Pitäskö tehä joku oma pila. Laittaa tekstari että tääl on pitsaa kello 12 ja sitten lähteekkin lasten kanssa ennen sitä ABC:lle. Muutenkaan viittis kattoo tota krapulaista äijää ni olis sille ihan ok. Ukko sais sit vetää näkkileipää. Laittas pöyälle lapun että "aprillia,aprillia."

Hakisin pitseriasta pitsan, tuoksuttaisin koko kämpän pitsan tuoksulla ja söisin nautinnolla. Ystävällisesti jättäisin pitsa pahvilaatikon (tyhjän) pöydälle muun kattauksen kera. Mikä ihana yllätys krapulaiselle kuin laatikosta ei löytyisikään mitään :D En myöskään hakisi pitsaa miehelle/ kuskaisi mihinkään. kattoisin toki jotain naisten viihde hömppää mättö-pussin kera soffalla YKSIN! :) Ei tipu, siinä sitä on aprillipilaa

[QUOTE="ap";28275096]Eikun viime yönä siis. Siis sehön siin oli että muka sai tehdä parillipilan ku kello oli 12:30. Törkeetä mun mielestä.[/QUOTE]

Ei kello ole 12.30 jos on yö....
Opettele kello.
Ompas hauskaa, "mä oon ryyppäämäs, tuun kotiin kohta, en tuukkaan! Aprillia"
Minkä ikäsiä otte 17 vuotiaita??

• Tykkää
Reactions: Minuli
Ei kello ole 12.30 jos on yö....
Opettele kello.
Ompas hauskaa, "mä oon ryyppäämäs, tuun kotiin kohta, en tuukkaan! Aprillia"
Minkä ikäsiä otte 17 vuotiaita??

Ni sehä täs on naurettavinta että ukko on jo 35! Ja silti tommonen. No me mentiin pizzalle. Ukkohan oli tullu kotiin ja oli ollu vihanen mun aprillipilasta. Ny lähti vihasena poies ja sano ettei tuu ennen iltaa. Hah hah pelkkä tekosyy. Meni sitten kaverin luo kattomaan jääkiekkoa ja ryyppäämään. Mutta siinäpähän on. Menen nukkuu lasten kanssa samaan huoneeseen ni saa ukko olla omillaan niin kauan kuin sekoilu jatkuu. Ruokaa en tee ja seksiä ei todellakaan ukko saa ennenkuin on kunnolla ja pyytää anteeksi lapsellista käytöstä.

Tosi tyhmää alkaa vihjailee että olis ihan teini jos tämmöstä tapahtuu. Se on kuule niin että aikuisetkin on joskus kuin lapsia. Kyllä mä tiedän et on tosi tyhmää tämmönen, mutta kyllä sitä osaa 50-vuotiaatkin. Mä oon ite 28v.

Heh voit lähettää viestin, et tuu kotii illaks nii saat ruokaa ja pimppaa. Ja sit sanot et aprillia! Meinaan suurin osa miehistä tulee kyllä ruuan ja pimperon perässä :)

Eipä se sitä seksiä sulta haluakaan, kun on muutenkin jo heppi nilellä. Jurskuttanut vierasta vuorokauden.

Anna sen nyt olla rauhassa. Darra ja kaikki.

Häpeä itseäsi, kun kyttäät aikuista ihmistä!

28-vuotias ja kellonaikojen esittäminen on noin virheellistä?

öö no siis mitä välii että onko se 00:30 vai 12:30. Jenkkilässä ainakin vois olla 12:30 yöllä että mitä välii. Mut siis puol yks yöllä oli tarkotus tarkottaa ja eiköhän se tossa tullu selväks. Pilkunnussijoilla taitaa olla isompi ongelma.

Ja noille pettämisjutuille kyllä nauran. Tiedän kyllä että missä mun ukko on ja oon joskus käynykkin tuolla sen poikamieskaverin kämpillä. Ei siellä muuta tehä kun ryypätään, pelataan pleikkaa ja katotaan urheilua tai jotain muuta. Ja saunotaan tms.