miehen ex tunkee jouluaattona anoppilan ovelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja mun miehellä ei ole exää olemassa, joten en ole ehkä kauhean jäävi sanomaan. Minulla on "exä" jonka kanssa siis olen kerran pussaillut koko päivän, muttei sen kummempaa. Siitä on 13 vuotta aikaa. Se käy meillä usein kylässä, ehkä nyt joulun allakin tulee.

Ahdistaa se tosiasia, että vaikka jouluna perheet pitää yhtä, niin yksinäisyys korostuu entisestään. sen takia en tykkää, että laitetaan enkeleitä roikkumaan kuusesta, koska ne muistuttaa kaikista niistä jouluna hirttäytyneistä yksinäisistä. Joulun aikaan sekin sesonki on vilkkaimmillaan. :(

outoa tunkeilua.. olis voinut tietty toimittaa lahjan vaikka aattoa edeltävänä päivänä. Mulla olis kyl varmaan tullut aika outo olo vastaavassa tilanteessa.. Outoa, että ihmiset eivät osaa päästää irti menneistä..

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Siis ihan oikeastikko Mariaa ja PahaSilmä ottaisivat joulun viettoonsa miehen exän tosta noin vaan?Ihan kuka ex vaan sinne oven taa pöllähtäs niin sisään vaan!?En tiedä onko mun exällä nyt ketään, mutta eipä tulisi mieleenkään mennä viemään ko.naiselle mitään, mitä sitä toisten väliin tukkimaan.

No en ottas joulunvioettoon, mutta päästäisin sisään. Jos ei tajuaisi lähteä, niin meille tulisi sitten joku meno. Kun mä en usko, että se pahalla sen lahjan toi. Tietty aapee ei oo kertonut, mitä paketissa oli, joten en voi tietää, josko nainen olikin vaikka ilkeä.

Mä sanon samaa että en kehtais olla päästämättä sisään mutten kuitenkaan ihan joulua hänen kanssaan viettäisi. Tietysti aina kiinni siitä millainen tyyppi on, jos on agressiivinen ja kamapäissään niin en tietenkään ottaisi sisään.

Hän ei ollut yksinäinen vaan vietti joulua perheensä kanssa, jotka asuvat samalla paikkakunnalla missä anoppilani on.
Ja kyllä paketti oli minulle hän oli sanonut niin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hän ei ollut yksinäinen vaan vietti joulua perheensä kanssa, jotka asuvat samalla paikkakunnalla missä anoppilani on.

Mutta mitä sä sait? Mitä siinä oli?

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas..:
outoa tunkeilua.. olis voinut tietty toimittaa lahjan vaikka aattoa edeltävänä päivänä. Mulla olis kyl varmaan tullut aika outo olo vastaavassa tilanteessa.. Outoa, että ihmiset eivät osaa päästää irti menneistä..

Niinpä!

Sain hajuvettä ja raskaustestin.

toi en ollut minä vaan jok provo...

Alkuperäinen kirjoittaja oikee ap:

toi en ollut minä vaan jok provo...

Siis toi on provo.

Alkuperäinen kirjoittaja oikea ap:
No mutta eikö ole aika outoa että tuo lahjan neljän vuoden jälkeen?

Voi se vähän olla outoa. Ehkä exällä on kestänyt neljä vuotta aikaa toipua katkeruudestaan.

Toipuis siitä jossain muualla. Pakkohan sillä oli olla jotain taka-ajatuksia. Ei normaali ihminen käyttäydy noin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Voi se vähän olla outoa. Ehkä exällä on kestänyt neljä vuotta aikaa toipua katkeruudestaan.

Toipuis siitä jossain muualla. Pakkohan sillä oli olla jotain taka-ajatuksia. Ei normaali ihminen käyttäydy noin.

Tai sitten et kerro kaikkea

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

En mä usko, et sillois taka-ajatuksia. Ehkä se vaan oikeasti on ajatellut susta pahasti ja nyt halusi ihan oikeasti osoittaa, että haluaa ajatella sinusta hyviä asioita.

Yhteistyössä