Miehen exä haluaa veidä mieheni mm-välieriä katsomaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "A.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"A.p"

Vieras
Kiitokseksi siitä, että mieheni on vaikeina ollut hänen tukenaan, haluaa exä tarjota liput tämänpäiväiseen mm-välierään. Mikä on palstan tuomio, pitäiskö nyt pistää eropaperit vetämään...?

Tyhmä aloitus, tietenkin se riippuu paljosta muustakin.
Taustalla voi olla "vanha suola janottaa" -tyyppistä ajatusta, mutta ihan yhtä hyvin voi olla olemattakin. Esim omalla kohdalla voisin noin tehdäkin, samasta syystä kuin apnkin miehen eksä, mutta voin vannoa että kyseessä ei olisi pisaraakaan mitään romanttista tms.
Ei tuollaisen aloituksen perusteella voi sanoa asiasta juuta eikä jaata.

Kaitpa se on jotenkin yksilöllistä ihmisillä millaisissa oloissa on erottu ja mitkä on välit. Itse olen kyllä sitä mieltä että exät on exiä ihan syystä. Jos ei kykene hankkimaan muita kavereita arkeensa ja harrastuksiinsa niin jotain vikaa on oltava. Siis saahan sitä olla kaveria mutta ei silloin ihan mitä vaan kaverijuttuja voi harrastaa kun on menneisyys yhdessä.

Mikset antais mennä??Luotto ja usko on parisuhteen kultaiset avaimet.

No itse näkisin asian siltä kantilta että jos uhallaan järjestää tilaisuuksia moiseen missä nykyinen puoliso ei ole paikalla ja entisen kanssa "harrastaa" niin kyllä siitä aina jotain ongelmia seuraa ennemmin tai myöhemmin. Toki jokainen tekee juuri niinkuin haluaa, turhaa stressiä se vaan mielestäni on parisuhteelle. Toki jotkut osaa olla ressaamatta yhtään mistään, kova usko arkeen ja suhteeseen on jos niin suhtautuu yleisesti ottaen tämän kaltaisiin touhuihin.

Tää on kyllä sinänsä aika monisyinen asia että eihän tämä nyt muutamalla kommentilla aukea ihan kaikin puolin. Tuskinpa mitään ainoaa totuuttakaan on, kumpaankaan suuntaan.

No eihän mies tuosta kulu. Luuleko palstamammat, että ne on heti vessassa panemassa? Voi luoja! Eiköhän yhdessä voi viettää aikaa eron jälkeenkin.

Meillä saisi mennä kyllä.

hieno homma =)
onko se jotenkin erikoista et ex:n kanssa voi olla väleissä ilman et vanha suola janottais?
mä esim en ikinä palais yhteen ex:n kanssa, mut hyvissä väleissä ollaan ja voin soittaa koska tahansa jos apua tms tarvitsen.
eikä mulle tulis mieleenkään estää miestä lähtemästä peliä katsomaan, olis sen seurana kuka tahansa, ei se ehdi pelin aikana ajattelemaan kuitenkaan mitään muuta kuin peliä =)

Yhteistyössä