Miehen exä on katkera akka

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Se on jostain kaivanu minun puhelinnumeron ja alkanu soitteleen aina kännissä ollessaan. Olen siltä kuulema vieny miehen, (erosivat kaks vuotta ennen ku edes tapasin tuon mieheni ) haukkuu ja huorittelee ym. Ja siitä se on kans katkera, ku menin naimisiin mieheni kans, akka ite ku oli sen kans kihloissa kyllä pitkän aikaa mut ei saanu alttarille asti.

Mut mulla alkaa pikku hiljaa mennä hermot, pari kertaa olen sen ohimennen nähny mut nostan kyllä seinää vasten sen muijan jos tulee jossain vastaan. En ymmärrä miksei voi jatkaa elämää... :headwall:

Eikun teeppä niin että kun soittaa ens kerralla niin kehut oikein että kiitos vaan kun jätit vapaille markkinoille näin hyvän miehen että olihan se korjattava talteen :D

Ja sitte sanot perään että jos ei soittelu lopu niin teet häiriköinnistä ilmotuksen :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Eikun teeppä niin että kun soittaa ens kerralla niin kehut oikein että kiitos vaan kun jätit vapaille markkinoille näin hyvän miehen että olihan se korjattava talteen :D

Ja sitte sanot perään että jos ei soittelu lopu niin teet häiriköinnistä ilmotuksen :kieh:

:laugh: Jooh, jotain tuon suuntasta olen sanonukki jo. Mies sano että se muija ei meinannu sitäkään jättää rauhaan sillon ku mies otti ja lähti suhteesta, soitteli kai vuoden päivät ja itki perään. Kunnes mies vaihto numeroa ja kaupunkia.

Yhteistyössä