V
Vieras
Vieras
Ihan järkyttävää juoruamista ja pahanpuhumista, ramppaa miehen vanhempien ja sisarusten luona kertomassa kuinka kamalaa miehelläni on minun kanssa ja kuinka en anna tavata entisiä ystäviä jne. Samaa tekee heidän yhteisillä ystävillään, haluaa saada kaikki ns. puolelleen. Puhuu jopa heidän yhteiselle lapselle ihmeellisiä asioita ja lapsi parka ihan ulalla koska haluaa olla lojaali äidilleen mutta viihtyy kuitenkin meilläkin.
Erosta jo melkein pari vuotta aikaa mutta tilanne vain pahenee. Olen mieheni kanssa ollut yhdessä jo jonkin aikaa, yhteinen koti ja olemme erittäin onnellisia ja rakastuneita...mutta miehen exän käytös alkaa rasittaa minua. Mies on sanonut että puhukoon mitä haluaa, häneen ei vaikuta koska elää elämänsä onnellisinta aikaa ja exä ei pysty vaikuttamaan siihen mitenkään.
Onko muita, vai olenko tämän asian kanssa yksin??
Erosta jo melkein pari vuotta aikaa mutta tilanne vain pahenee. Olen mieheni kanssa ollut yhdessä jo jonkin aikaa, yhteinen koti ja olemme erittäin onnellisia ja rakastuneita...mutta miehen exän käytös alkaa rasittaa minua. Mies on sanonut että puhukoon mitä haluaa, häneen ei vaikuta koska elää elämänsä onnellisinta aikaa ja exä ei pysty vaikuttamaan siihen mitenkään.
Onko muita, vai olenko tämän asian kanssa yksin??