Miehen exä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suhteellista on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suhteellista on

Vieras
Miehen exä tuntuu sekaantuvan asioihin.. sillä tavalla, että ei hyväksy, että on suhde nyt hänen entisellään.. (eihän ole vaikeatajuista?) Kun hän sai vihiä että exänsä seukkailee nyt.. niin mikä mekkala siitä tuli.. "ei kai ole suhdetta naiseen???"
En tiedä mikä häntä vaivaa.. hän halusi suhteesta alunalkain poiskin.. joten mitäs marisee miehen perään enää. Onko muilla tämmöistä ja miten sen on saanut loppumaan?
Kiitos vain vastauksista!

Eli minulla osaksi samanlaista kokemusta. Nykyinen poikaystäväni ja hänen exänsä erosivat ns. yhteisestä sopimuksesta 8 vuoden jälkeen, aloite ehkä tuli enemmän miehen puolelta. Olemme seurustelleet melkein vuoden pian ja useita kertoja ex on ilmoittanut ikävöivänsä miestäni. Eihän se kivalta tunnu ja pieni mustasukkaisuus on varmaan kaikilla tälläisissä tapauksissa läsnä mutta pitää vaan luottaa siihen että mies on valintansa tehnyt ja pysyy siinä. Ei ole aina helppoa mutta on ainoa keino. Eli anna asian olla, kyllä se ex toivottavasti unohtaa.

Kyllä te jotkut naiset olette uskomattomia, mitä ihmettä te välitätte jostain existä?? Nehän ovat exiä ja siihen on aina joku syy. Ja jos nyt jostain syystä se mies vaikka joskus haluaisikin palata tuon naisen kanssa yhteen, niin sittenhän se mies ei ollut teitä varten!

Siis hyvänen aika, kyllä on taas kitkeryys huipussaan "ilkeä exä ei jätä mun miestä rauhaan". Miksi muuten se ex on aina se paha viettelijätär-nainen ja mies sen uhri?

Nyt vähän realiteetteja, tuollainen on nyt vaan niin naurettavaa...

Jäin tässä miettimään, että montakohan parisuhderiitaa minä olen aiheuttanut exälleni (lasteni isälle).... Kyllä minäkin aina välillä kerron kaipaavani häntä tai pitäväni hänestä edelleen, mutta se EI tarkoita sitä, että haluaisin uudestaan suhteen hänen kanssaan tai että rakastaisin häntä edelleen. Sen sijaan olen viestittänyt em. tavoilla hänelle, että hän on edelleen tärkeä ihminen elämässäni, sillä onhan hän lasteni isä ja yhteistä suhdehistoriaa meillä oli 12 vuotta. Olemme siis olleet toistemme kanssa tekemisissä kohta 20 vuotta. Lisäksi pitää vielä tunnustaa, että olen esim. halannut exääni lohdutukseksi, kun kuulin hänen isovanhempansa kuolleen. Minusta tämä on vain normaalia ihmissuhdetoimintaa, toisen huomioimista. Exänikään ei kohtele minua kuin jääpalaa tai ällöttävää ex-muijaa. Emme me toisiamme vihaa, me emme vain kyenneet elämään yhteistä elämää.

Itsellänikin on hyvät välit exääni. Olemme jakaneet paljon ja tunnemme toisemme hyvin. Emme silti näe edes joka kuukausi. Silloin tällöin rupatellaan. Toki elo on outoa tässä uudesssa tilanteessa, mutta en ymmärrä miksi jotkut roikkuu vanhassa(en tarkoita edellistä kirjoittajaa). Tuollahan ulkona on pilvin pimein upeita vapaita miehiä!

Juu tämä exä siis yrittää takaisin... että ei olekaan yhtä hyvää miestä tarjolla! Mitäs lähti sitten..
On minullakin ex-mies, hyvät välit on häneen. Soittelen, faksailen jne. Mutta jos olisi nainen hällä, en sekoilisi siinä välissä.

Mulla on kaveri, joka käyttäytyi kuin mainitsemasi exä. Alunperin kaveri jättä miehensä, koska ei halunnut sitoutua. Sitten mies vonkasi perään ja kaveri kiukutteli miehelle minkä jaksoi. Sitten mies löysi kesken kaverin kiukuttelun uuden. Kaverini sai ensin raivarin ja sen jälkeen halusi olla "ystävä" miehen kanssa. Mies suostui ystävyyteen, mutta kaveri jaksoi kiukutella uudesta naisesta miehelle. Mies kertoi naiselleen, että exä haluaa hänet takaisin ja roikkuu hänessä. Uusi nainen tuli mustasukkaiseksi ja parisuhde rakoili, muttei kuitenkaan katkennut. Kaverini oli sitä mieltä, että uusi eukko on suolesta ja ilmaisi mielipiteensä myös miehelle. Mies oli muka loukkaantunut, vaikka salaa selvästi mielissään kun naiset "tappelivat" hänestä. Kaverini oli oiva keino saada uusi nainen mustasukkaiseksi ("on minulla muitakin ottajia, jos sinä et olekaan unelma") ja näpäyttää exää, kaveriani ("katso ja kadu nyt mitä menetit"). Lopulta mies ja kaverini riitaantuivat keskenään, koska mies ei kestänyt sitä, että kaverini löysi rinnalleen miehen (jonka avulla sai exänsä mustasukkaiseksi) ja kaverini ei kestänyt sitä, että exänsä halusi kaikesta huolimatta olla nykyisen uuden naisensa kanssa.

Vastaavia tapahtumaketjuja olen nähnyt useita. Siksi en usko exien väliseen ystävyyteen. Riidoissakaan ei tarvitse olla, mutta ystävyys,jossa ollaan koko ajan tekemisissä ja kerrotaan syvimmät salaisuudet, on ihan kukkua exien välillä. Joka muuta väittää on joko tyhmä tai valehtelee itselleen (ja muille).