Miehen exän tavarat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diiba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Diiba

Vieras
Seurustelen miehen kanssa jolla on vielä parin vuoden takaisen eron jälkeenkin exän tavaroita kaapit täynnä. Vieläpä todella henkilökohtaisia: ehkäisypillereitä, siteitä, clip-on hiuslisäkkeitä jne.. Ja tavaraa on todellakin joka kaappi täynnä.

Exällä on uusi koti ja minä lähes asun miehen luona jo. Ajattelin tänään ehdottaa miehelle että kun tavaroiden pakkaaminen ei häneltä tai exältä onnistu, niin mitäpä jos minä pakkaisin ne? mitä veikkaatte, miten reagoi ja mitä se kuvastaa?

Mun miehellä oli kanssa. Tosin ihan laiskuuttaan ei ollu jaksanu siivota joka kaappia ja koloa. Me tosin muutettiin siten päin että mies muutti mun luo joten siinä pakatessa hävitettiin eksältä jäänyt omaisuus muutamaa kattilaa ja kauhaa lukuunottamatta. "paras" mitä löytyi oli tämän ex-tyttöystävän jo edesmenneen ex-aviomiehen reseptilääkkeitä.

Joo mun miehellä oli joku pussukka missä oli sen exän koruja ja jotain papereita, mutta hyvää hyvyyttään piti niitä, jos se joskus kyselee :D Kun muutettiin yhteen niin lahjotettiin sille sen pussukka, sekä vanha kirjahylly ja sohva. Oli tyytyväinen ja niin mäkin.

Munkin miehellä oli kaapeissa vielä exänsä tavaroita joita tämä ei pois muuttaessaan ollut ottanut mukaan. Mies ei vain ollut jaksanut näitä heittää pois, kun olivat semmoisissa kaapeissa joilla ei käyttöä miehelle ollut. Mä olen niitä heitellyt roskiin kun olen kaappeja ottanut käyttöön. Eipä miestä ole nuo tavarat hetkauttaneet. Antoi luvan tehdä niille mitä haluan.

Mulle oli suuri mysteeri se että minkä takia tamponeja ja siteitä löytyi pitkään ympäri kämppää, luulis että niitä säilytettäis käytännön syistä suurin piirtein yhdessä paikassa eikä tarvitsis jemmailla kaikkiin kaappeihin ja laatikoihin. Onneks ne löytyneet on kaikki olleet käyttämättömiä tosin.

Älä ihmeessä muuta sinne vähitellen, muuten saat lupun ikäsi kysellä lupaa olemiseesi. Muuttaakaa molemmat uudeen kotiin tai sitten muutat näkyvästi ja mylläätte muutossa molempien tavarat sekaisin ja vaihdatte kaikkien huonekalujen paikkaa.

Ex:n tavarat menevät muutossa roskiin.

Itse kun muutin nyt jo aviomiehen kotiin, oli siellä kanssa kaikkea ex:n tavaroita. Ei kuulemma halunnut, joten annettiin hyväntekeväisyyteen. Taloa sitten piti sisustaa omaan makuun ja paljon ;) Nyt jo uusi yhteinen koti.

Miten niin henkilökohtaisia? Siteet ja hiusklipsit eivät kyllä mitenkään ole henkilökohtaisia vaan juurikin turhaa krääsää joka on vaan jäänyt siivoamatta pois. Se olisi eri asia, jos siellä olisi koruja, valokuvia, vaatteita jne.

Seurustelen miehen kanssa jolla on vielä parin vuoden takaisen eron jälkeenkin exän tavaroita kaapit täynnä. Vieläpä todella henkilökohtaisia: ehkäisypillereitä, siteitä, clip-on hiuslisäkkeitä jne.. Ja tavaraa on todellakin joka kaappi täynnä.

Exällä on uusi koti ja minä lähes asun miehen luona jo. Ajattelin tänään ehdottaa miehelle että kun tavaroiden pakkaaminen ei häneltä tai exältä onnistu, niin mitäpä jos minä pakkaisin ne? mitä veikkaatte, miten reagoi ja mitä se kuvastaa?

Mun äxä oli astetta vikkelämpi ukko ja pieksi kaiken roskiin alta puolessa päivässä:D

Pakkaa vaan, mutta älä vie roskiin, mua ainakin harmittaa tosi paljon kun äxä nakkas meidän vanhan perhealbuminkin menemään. En mä nyt tiedä onko ne sen äkeukon karvat niin kovassa huudossa, mutta jos laittaa nätisti laatikkoon niin on ainakin pois silmistä. Tarviithan säkin tilaa tavaroilles for god sake :D

Kyllähän noita exän tavaroita vieläkin täällä pyörii, tosin ei mitään henkilökohtaisia asioita, mutta kuitenkin exälle kuuluvaa. Pikku hiljaa niitä heittelen pois roskiin tai osa nyt on sellaisia, että minäkin niitä voin tarvita, niin pidän itselläni.

Enpä usko että mies hirveästi loukkaantuu jos lupaudut heittämään kaapeissa lojuvaa roinaa pois, toki on asiallista kyllä etukäteen kysäistä. Vaikka tuskin ne siteet ja e-pillerit siellä ovat mistään muusta syystä kuin sinne unohtuneena eikä ilmeisesti mies ole kaappeja tarvinnut tai kovin innokas siivooja.

Kun mä muutin nykyisen aviomieheni luokse niin täällä oli exän siskon huonekaluja (ja olisko ollut sen exänkin) säilytyksessä. Ilmoitin kyllä hyvin tasan tarkkaan että niiden on hävittävä ennenkuin mä muutan paikalle. Ja kyllä ne hävis.

Yhteistyössä