Miehen exästä päänvaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muusa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerroit et se viettää sen naisen kaa iltoja. ois voinu luulla et on lapsia. No, puoli vuotta ei oo erosta pitkä aika, vaikka kuin olisi "valmiina" uusi. Itse en kynnysmatoksi suostuisi. Ja varmaan kannattaa alkaa kaveraamaan sitten oikeasti itsekin eikä miettiä kuka iskee ja ketä kuin teinit ja lähteä "illanistujaisiin" mukaan eikä jäädä noitumaan kotia.

No ei me olla laastareita toisillemme, mieheni ehti olla tuosta naisesta erottuaan toisenkin kanssa ja tää nyt miestäni haikaileva nainen oli itseasiassa jo suhteessa tähän nykyiseen mieheensä kun oli mun miehen kanssa. Mä todellakin haluan uskoa että mieheni ei ota tätä naista takaisin,ikinä, jatketaan me yhdessä tai ei. Ja en tosiaan tiedä miks mieheni kertoo mulle tuon naisen puheista, kai tahtoo vaan olla rehellinen mulle, en tiedä.

Ei millään pahalla mutta miksi ihmeessä teillä on noin pienet kuviot, kaikki on toistensa exiä tai kavereita tai vaimoa tai jotain? Ehkä kannattais kattoa sitä puolisoa vähän kauempaa eikä ottaa jotain kaverin exää...

No selvähän se on että se nainen kertois mulle ihan eri version asioista ja kieltäis kaiken eli en tietenkään siltä mitään kysy. Ja joo, ei kai sitä valita kumppania mitenkään tarkotuksella lähipiiristä, eikä mekään olla valittu, miten sellanen käsitys jollekkin tuli?

Tiiän tuo on ärsyttävää! Mun miehellä on kans riippa exä. Siihen oikeastaan auttaa vaan se, että miehes tajuaa tilanteen ja asettaa rajat exälleen. Voisit yrittää vielä selittää miehelles miks tuollainen ei ole sopivaa käytöstä. Auttaisko jos sanoisit oisko miehestä mukavaa et olisit palJon tekemisissä jonkun kanssa joka yrittää kokoajan iskeä sua?

Meillä tuo ei oikein auttanu ku mieheni halus kovasti olla ystävä exänsä kanssa ja exä ymmärsi tahallaan mieheni ystävällisyyden kokoajan väärin. Ja mieheni oli sitä mieltä että ex on jo päässy hänetä yli, mutta EI todellakaan ollu. Kuulemma kuvittelin ihan omia ku exä ostaa heille kahestaa konserttilippuja, pitää yllätysjuhlia silleen et en varmasti pääse paikalle jne.

No nyt tuo ex sit meni tunnustumaan miehelleni suoraan tunteensa nii mieheni suuttu hänelle. Et eivät nyt ole tällä hetkellä väleissä.

[QUOTE="muusa";27985033]No selvähän se on että se nainen kertois mulle ihan eri version asioista ja kieltäis kaiken eli en tietenkään siltä mitään kysy. Ja joo, ei kai sitä valita kumppania mitenkään tarkotuksella lähipiiristä, eikä mekään olla valittu, miten sellanen käsitys jollekkin tuli?[/QUOTE]

Entäpä jos se exän kertoma versio onkin totta.

Mun mies ei halua katkasta välejä eksäänsä, en oikeestaan ees tiedä miksi näin on. Mun puolesta vois sen tehdä, en tajua miks mieheni käy niillä kylässä ilman mua ylipäätään, enkä mä halua mukaan kun en siedä sitä naista kun se on niin kiero, olevinaan mun kaveri vaikka ei oikeestaan olla koskaan tultu toimeen keskenämme. Tän naisen nykysen kanssa tekis kyllä mieli jutella joskus, mitähän se tuumais asiasta, haluaiskohan se olla enää mun miehen kaveri sitten...siinähän se ratkasu oiskin kun meidän miesten kaveruus päättyis.

Nyt kyllä valitettavasti kuulostaa siltä että sinä ja miehesi exän uusi mies olette ylimääräisiä laastareita. Inhottava tilanne. Minun ehdotukseni on että poistut kuviosta ja annat miehesi ja hänen exän selvittää välinsä -varmaankin terapiassa. Nämä kaksi ihmistä tuntuvat rakastavan toisiaan ja lapsiaan ja perhe ansaitseekin olla yhdessä jos vain ottavat vastuun ja selvittävät riitansa. Ei sinun kannata antaa itseäsi kohdeltavan noin. Toivon että sinäkin löydät vielä onnen jostain uudesta ihmisestä. Tsemppiä!

Siis mun miehellä ei ole lapsia tän naisen kanssa ja mä en ole laastarina, kun mieheni oli jo meidän välissä suhteessaa ihan toiseenkin naiseen. Mistä päättelet et ne rakastaa toisiansa? Jos tää nainen kertoo tunteistaan, ei tarkota että mun mies myös vielä rakastaa sitä, vai tarkoittaako?

Nyt kyllä valitettavasti kuulostaa siltä että sinä ja miehesi exän uusi mies olette ylimääräisiä laastareita. Inhottava tilanne. Minun ehdotukseni on että poistut kuviosta ja annat miehesi ja hänen exän selvittää välinsä -varmaankin terapiassa. Nämä kaksi ihmistä tuntuvat rakastavan toisiaan ja lapsiaan ja perhe ansaitseekin olla yhdessä jos vain ottavat vastuun ja selvittävät riitansa. Ei sinun kannata antaa itseäsi kohdeltavan noin. Toivon että sinäkin löydät vielä onnen jostain uudesta ihmisestä. Tsemppiä!

Muistathan että viha on rakkauden antitunne ja todellinen rakkaus ei niin vain kuole. On kurjaa että riitelevät rakastavaiset ottavat uusia ihmisiä kuvioihinsa mukaan kun kaikki on kesken toisen ihmisen kanssa. Aikamoinen soppa kyllä. Mutta arvosta itseäsi ja nosta kytkintä, sinua pidetään vain varasijalla nyt, ja siihen osaan ei kannata suostua. Uutta kohti!

[QUOTE="muusa";27985179]Siis mun miehellä ei ole lapsia tän naisen kanssa ja mä en ole laastarina, kun mieheni oli jo meidän välissä suhteessaa ihan toiseenkin naiseen. Mistä päättelet et ne rakastaa toisiansa? Jos tää nainen kertoo tunteistaan, ei tarkota että mun mies myös vielä rakastaa sitä, vai tarkoittaako?[/QUOTE]

Mutta miehesi viettää öitä tämän naisen luona vaikka asutte samalla paikkakunnalla? Miksi ihmeessä tekisi niin jos ei rakastaisi häntä?

[QUOTE="muusa";27985202]Mies ei ole tän naisen luona yötä, eikä heillä ole yhteisiä lapsia. Mieheni yöpyy lastensa äidin luona lapsia tavatessaan, ihan eri paikkakunnalla.[/QUOTE]

No aina vaan sekavammaksi menee... Jestas...

[QUOTE="muusa";27985247]Eikä musta tässä ole kiirehditty, mieheni ja tän naisen suhde oli päättynyt melkein vuotta aiemmin ennen kuin me alettiin olla yhdessä.[/QUOTE]

Vajaa vuosi on kyllä lyhyt aika... ja jos ehti olla jonkun naisen kanssa jo ennen suakin. Mistä tiedät vaikka olisit vain kostonappula jos kerran miehesi exällä on ollut ensin joku toinen. Ihmiset osaavat kyllä sotkea asiansa näissä parisuhdehommissa. Saat uskoa mitä haluat, mutta hyvälle tuo kuvio ei sun kannalta kuulosta.

Yhteistyössä