J
joy-
Vieras
Siis minä kärsin masennuksesta johon olen saanut lääkkeet. Mustasukkaisuus ym. ovat tuon sairauden oireita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:Alkuperäinen kirjoittaja Tasapainolaji:Kyllä miehetkin osaavat oikkuilla. Ja ihan samasta syystä.
aijaaaa, en ole huomannutkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:Kyllä naiset puhuu viisaita itsetunnosta yms. Mutta haluan vielä sanoa, että en ole tavannut ensimmäistäkään naista, joka olisi sujut ex:n kanssa. Minä pidän enemmän harvinaisena ex:n sietämistä, kuin ex:n hyväksymistä.
En ole aivan varma, että kysymyksessä olisi edes itsetuntoonliittyvä asia, vaan naisilla sisäänrakennettu ominaisuus.
Alkuperäinen kirjoittaja Nosn:Noh, miehen kaikki exät (niitä on enemmän kuin 2) ovat mielestäni täysiä h****a. (Tai mitä muita luokkaavia nimityksiä nyt voisikaan käyttää...!) Ja ongelmahan oli se, että minä en vedä vertoja heille. Olen ns. kiltti tyttö, enkä omaa samanlaista ulkonäköä kuin he.. Kaiken lisäksi näillä naikkosilla on rikkaamat vanhemmat ym ja he ovat saavuttaneet elämässään enemmän kuin minä.
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:Kyllä naiset puhuu viisaita itsetunnosta yms. Mutta haluan vielä sanoa, että en ole tavannut ensimmäistäkään naista, joka olisi sujut ex:n kanssa. Minä pidän enemmän harvinaisena ex:n sietämistä, kuin ex:n hyväksymistä.
En ole aivan varma, että kysymyksessä olisi edes itsetuntoonliittyvä asia, vaan naisilla sisäänrakennettu ominaisuus.
1. Mitä "virheiksi" mainittuja tekoja mies on tehnyt ennen näiden suhdetta? Seurustellut ja nainut muiden naisten kanssa?? Kenen mielestä se on epänormaalia suosittelen hankkimaan terapiaa ja vähän äkkiä. Lainvastaiset teot voivat olla "virheitä" mutta niistäkin pääsee kärsimällä rangaistuksen ja elämällä jatkossa lainmukaisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Tuitere:Voisitko ajatella, että se, mitä miehesi elämässä on aiemmin tapahtunut, niin siihen et voi vaikuttaa? Sen sijaan voit vaikuttaa siihen, mitä sinun ja miehesi yhteisessä elämässä tapahtuu nyt tästä eteenpäin.
Olet selkeästi jämähtänyt nyt tuohon miehesi menneisyyteen. Jos mies on sellainen, josta haluat pitää kiinni, niin älä päästä häntä käsistäsi! Jos mustasukkaisena jatkat päivästä toiseen miehen menneisyyden kaivelua, niin on vuorenvarmaa, että teidän suhteenne kaatuu. Ei kukaan jaksa sellaista.
Huomaat itsekin, että olet henkisesti väsynyt, kun mielessäsi on vain negatiivisia ajatuksia. Hei haloo! Sinunhan pitäisi elää nyt elämäsi onnellisinta aikaa, kun vierelläsi on ihana mies!!! Mikset opettelisi nauttimaan nyt juuri tästä hetkestä? Nauti tästä nyt. Älä mieti mennyttä äläkä tulevaa, vaan juuri tätä hetkeä.
Mietipäs, millaista elämäsi tulee olemaan, jos raahaat MIEHESI virhesuhteita vuodesta toiseen? Se taakka tulee raskaammaksi vuosi vuodelta. Sen sijaan, että annat anteeksi miehen erehdyksille, virheseurusteluille jne, niin voit toki jatkaa katkeroitumistasi lisää, jos sinä sitä kerran haluat. Ymmärrätkö, että MIEHESI ei pysty poistamaan pahoja ajatuksiasi, vaan sinun on itse tietoisesti kerta toisensa jälkeen vain keskityttävä siihen, että annat miehen menneisyyden olla. Menneelleen ei kukaan voi enää mitään. Jokainen meistä tekee virheitä, joten anna asioiden olla. Eikö ole ihan luonnollista, että saattaa ihastua kauniiseen naiseen ja ehkä vähän hänen rahoihinkin, mutta jos suhde ei toimi, niin sitten suhde päättyy. Fiksu ihminen yrittää siitä ottaa opiksi, ettei tee samaa virhettä uudestaan.
Anna miehellesi tilaisuus yrittää saada suhde toimimaan sinun kanssasi. Eikö sinunkin kannattaisi yrittää parastasi tässä nykyisessä suhteessa? JOS teidän suhteenne joskus päättyy, niin sitten voit hyvällä omallatunnolla todeta, että ainakin sinä teit parhaasi ja teillä oli paljon hyviä hetkiä. Jos taas teidän suhteenne päättyy nykytilanteessa, niin tiedät itsekin, että iso osa suhteen päättymiseen johtaneista syistä johtuu siitä, että roikut liikaa miehen ex-naisissa etkä kykene nauttimaan elämästä tässä ja nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja pit.:Alkuperäinen kirjoittaja mies1:Kyllä naiset puhuu viisaita itsetunnosta yms. Mutta haluan vielä sanoa, että en ole tavannut ensimmäistäkään naista, joka olisi sujut ex:n kanssa. Minä pidän enemmän harvinaisena ex:n sietämistä, kuin ex:n hyväksymistä.
No juu, emme tietysti ole tavanneet, mutta.. mieheni ex on todella mukava. Samoin hänen nykyinen miehensä. Kyläilemme pariskunnittain toistemme luona aika tiheään ja käymme nelistään mökkeilemässä.
Alkuun vaati tietysti hyvää tahtoa puolin ja toisin, mutta tiesin eksän olevan miehelle tärkeä ystävänä ja toisinpäin. Itse kun tulin kuvioihin mukaan, mieheni oli jo luontevasti pyörinyt eksänsä, tämän nykyisen miehen ja yhteisen kaveriporukan mukana kaikissa riennoissa.
Omassa tuttavapiirissä tämä ei ole mitenkään tavatonta, tiedän muitakin pariskuntia, joilla toisen ex osa läheistä ystäväpiiriä.