K
Klassista
Vieras
Joo, meninpä sitten lukemaan miehen viestiketjuja Facebookista. Ihan kivaa informaatiota sieltä löyty. On chattaillly ainakin 3 eri naisen kanssa, joille on antanu puhelinnumeronsa ja pyytäny tapaamaan. Yhden kanssa on tuntenut ilmeisesti jo kauemmin, koska nainen toteaa mieheni menneen naimisiin (mentiin jo 4 vuotta sitten). Ja mies siihen heittää, että "Joo, kun sä et suostunu menemään mun kanssa", parin hymiön kera. Ja jatkaa, että :"Oot kuitenkin aina mun kulta!" Ja tätäkin naista haluaa tavata ja pyytää naista ilmoittamaan, kun seuraavan kerran tulee meidän kaupunkiimme.
Mies näki naamastani, että mietin jotain, kun heräsi ja löysi minut koneelta. Alkoi samantien selittää, miten kuitenkin oon taas mennyt lukemaan hänen viestejäään ja vetänyt vitseistä ja pilapuheista vääriä johtopäätöksiä. Joopa joo.
Ollaan oltu 8 vuotta yhdessä ja siitä 4 vuotta naimisissa. Meillä on 2 pientä lasta. Ja tässäkö tää sit oli? Miten mä tän asian selvitän?
Ja joo, ei olis pitänyt mennä lukemaan niitä viestejä, mutta tehty mikä tehty
Mitäs nyt?
Mies näki naamastani, että mietin jotain, kun heräsi ja löysi minut koneelta. Alkoi samantien selittää, miten kuitenkin oon taas mennyt lukemaan hänen viestejäään ja vetänyt vitseistä ja pilapuheista vääriä johtopäätöksiä. Joopa joo.
Ollaan oltu 8 vuotta yhdessä ja siitä 4 vuotta naimisissa. Meillä on 2 pientä lasta. Ja tässäkö tää sit oli? Miten mä tän asian selvitän?
Ja joo, ei olis pitänyt mennä lukemaan niitä viestejä, mutta tehty mikä tehty