miehen halipula

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eetu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eetu

Vieras
Olen kolmen naimisissa oleva kolmen lapsen perheenisä. Ongelmani on etten tunne saavani riittävästi kosketusta halia ja hyvänä pitämistä. Vaimoni mielestä on normaalia, että mies hierroo hänen jalkojansa ja silittää, mutta mies ei sitä tarvitsisi. Onko kokemusta, pidättekö hyvänä?

Pidin miestäni hyvänä,halailin,hieroin selkää,kaikkea mahd...Kunnes huomasin että suhde perustui siihen että minä olin vain se siksi tärkeä kun tein kaikkeni että miehel oli hyvä.Kun sitten lopetin sen suuremman hemmottelun alkoi alamäki.Kun kerroin itse kaipaavani vastaavaa,hän väitti että pepul taputtelu ja tissien puristelu olisi ollut sama asia.Sitten kun mieheni syntymäpäivät läheni,päätin että yllätän hänet.Että laittaisin ruusunterälehtiä pitkin sänkyä,kynttilöitä yms.Mutta kun päivä tuli,mies ei vast puh,eikä tullut kotiin.Päätin ettei sellainen suhde toimi ja lopetin sen.Nyt mietin että olisiko pitänyt alistua naisen rooliin johon hän luuli minun olevan tyytyväinen.Mieleni on paha kuitenkin..

Luulen pitkälle senkin vaikuttavan , millaisena haliminen, hyväily malli on ollut lapsuuden kodissa. Tuttavapariskuntaa ihalien kovasti, kun näen heidän koskettavan toisiaan pitkänkin yhdssäolon jälkeen. Miehenä minäkin luulin ensialkuun, että työkorvaa kaiken ja perhe-elämä on se itsestään, johon ei tarvitse energiaa tuhlata, mutta elämä opetti kantapään kautta. Itseasiassa elämä olikin silloin kovin onnetonta. Silloin en ennättänyt perheen kanssa uimahlliin , enkä muuhunkaan johon he pyysivät. Kävin eron partaalla ja todella kyykyssä, jolloin ehkä paremmin aloin ymmärtämään toistemme tarpeita. Pitää muistaa, että meidän työnantajat eivät tue meitä huonoina hetkinä, vaan vaimo ja lapset.

Minä olen ainakin ihan onnesta soikeana kun löysin nykyisen mieheni joka ei haleissa, suukoissa ja hellissä sanoissa säästele. Eikä tarvitse minunkaan ikinä miettiä, että onko sopiva ajankohta mennä ja rutistaa..mies tykkää aivan älyttömästi!
Varmaan kuljetaan vielä vanhuksinakin käsikädessä ja onnenhymy naamalla! :))

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä