miehen haluttomuus, halut ei vaan kohtaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halukas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

halukas

Vieras
olen elänyt 2v hirveässä puutteessa. minulla on yksi sydänystävä jolle olen tätä vuodattanut ja hän osti minulle anna-leena härkösen kirjan "ei kiitos". sen luettuani mulle tuli oikeasti sellainen olo, et mä hankin rakastajan.
pelkkää paskalätinää et jätä ennenkun petät.
mun mies on hyvä mies, mä vaan en saa siltä seksiä enkä kertakaikkiaan kestä ilman. näin päästään kumpikin helpommalla, mä en vonkaa siltä ja sen ei tarvii ajatella panevansa mua. aamen.
kellään kokemuksia miehen haluttomuudesta?

Alkuperäinen kirjoittaja halukas:
olen elänyt 2v hirveässä puutteessa. minulla on yksi sydänystävä jolle olen tätä vuodattanut ja hän osti minulle anna-leena härkösen kirjan "ei kiitos". sen luettuani mulle tuli oikeasti sellainen olo, et mä hankin rakastajan.
pelkkää paskalätinää et jätä ennenkun petät.
mun mies on hyvä mies, mä vaan en saa siltä seksiä enkä kertakaikkiaan kestä ilman. näin päästään kumpikin helpommalla, mä en vonkaa siltä ja sen ei tarvii ajatella panevansa mua. aamen.
kellään kokemuksia miehen haluttomuudesta?

Et oo ainut. Täällä sama homma mieheltä pitää oikeen kinuta ja se vasta inhottavalta tuntuu.

tätä seksin puutetta sekä suomi-tytöllä, että suomi-pojalla. Onko se kulli tahi pimmpi niin ihme ja pyhä peli, ettei sitä voi toisen iloksi antaa, vaikkei itseään juuri sillä hetkellä sattuisikaan haluttamaan.

Meillä sama tilanne... Itse oisin halukas, mut mies ei vain lämpene. Alkuun kinusin, ruinasin ja itkin sitten. Mut nyt oon päättänyt, että en enää kinua, jos ei normaaleista viesteistä ymmärrä mikä minulla on mielessä, niin siinä olkoon!!
Telkkari, tietokone ja yleensä vain omat asiat vie hänen huomionsa vapaa-aikana!
Yks päivä sitten otin asian puheeksi ja naureskelin, että on se kyllä kumma kun toiset emännät marmattaa, että kun ei jaksais aina olla miehen kanssa muhinoimassa, mutta meillä se on tämä ongelma toistepäin.. mies mietti hetken ja meni vähän noloksi! "Niinhän se taitaa olla!" oli vastaus, "Pitäis varmaan asialle jotain tehdä?" Niin tarttis, joo.... Nyt tässä odottelen, että tieto menee pitkiä piuhoja pitkin perille asti :D
Mut sanottakoon miehen puolustukseksi, että tosi pitkät työpäivät vievät varmasti mehut, mut silti ;)

meillä toisinaan haluttomuus toisin päin. Miestä kiinnostas mutta mua ei. Rakastelun jälkeinen peseytyminen ku on vaan niin rasittavaa ja en vois kuvitella et alkasin nukkuun etten kävis pesulla. Ja nyt oon raskaana niin rakastelukaan ei tunnu hyvältä. en saa nautintoa. ku on maha tiellä niin ei voi eestä panna ja takaa se ei tunnu niinhyvältä

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Meillä sama tilanne... Itse oisin halukas, mut mies ei vain lämpene. Alkuun kinusin, ruinasin ja itkin sitten. Mut nyt oon päättänyt, että en enää kinua, jos ei normaaleista viesteistä ymmärrä mikä minulla on mielessä, niin siinä olkoon!!
Telkkari, tietokone ja yleensä vain omat asiat vie hänen huomionsa vapaa-aikana!
Yks päivä sitten otin asian puheeksi ja naureskelin, että on se kyllä kumma kun toiset emännät marmattaa, että kun ei jaksais aina olla miehen kanssa muhinoimassa, mutta meillä se on tämä ongelma toistepäin.. mies mietti hetken ja meni vähän noloksi! "Niinhän se taitaa olla!" oli vastaus, "Pitäis varmaan asialle jotain tehdä?" Niin tarttis, joo.... Nyt tässä odottelen, että tieto menee pitkiä piuhoja pitkin perille asti :D
Mut sanottakoon miehen puolustukseksi, että tosi pitkät työpäivät vievät varmasti mehut, mut silti ;)

täällä puhuttu mut tilanteeseen ei ole tullut muutosta. Kyllähän sitä siinä vaiheessa miettii, et onko toinen nainen jonka kanssa tarpeet tyydyttää tai sit jollain muulla keinoin. Sanoin miehelle on kumma, kumma kun oma nainen ei kelpaa. vastaus:"kyllä kelpaat". Mikälie mieheen tullu.

olen tuhat kertaa kysynyt mikä mussa on vikana, aina vastaus sama: ei kulta mikään, sä oot täydellinen! öööö no anna mulle sit joskus, näytä se, sano se!!!!!!!
en mä tiedä pystyisinkö sitä oikeasti pettämään, rakastan sitä niin paljon, mutta tää on jotenkin niin yksipuolista... :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen tuhat kertaa kysynyt mikä mussa on vikana, aina vastaus sama: ei kulta mikään, sä oot täydellinen! öööö no anna mulle sit joskus, näytä se, sano se!!!!!!!
en mä tiedä pystyisinkö sitä oikeasti pettämään, rakastan sitä niin paljon, mutta tää on jotenkin niin yksipuolista... :/

Tiedän miltä tuntuu! Todella siltä ettei mies välitä.

Alkuperäinen kirjoittaja puute:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tiedän miltä tuntuu! Todella siltä ettei mies välitä.

Niin itekin kysyny monet kerrat. Aina kun luvannu et illalla vaikka saat. Kiusaa tahallaan ja ei sit saakaan mitään. En tiiä miten herra tarpeensa sit tyydyttää?

Yhteistyössä