Miehen haluttomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tallulah-25
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tallulah-25

Vieras
Olemme seurustelleet alle kolme vuotta. Seksielämä on ollut hiljaista pitkään. Mä en saa orgasmia miehen kanssa, mutta nautin älyttömästi muuten; olen vaihtelunhaluinen, tykkään sekstailla valot päällä, suihkussa, käyttää seksileluja...
Mies kuitenkin sanoi joskus yli puolisen vuotta sitten, että on sama kuin runkkaisi itsekseen jos nainen ei saa. Että on latteaa sillä tavalla. Tämä pahoitti mieleni kovasti.

Olen silti innokas. Puhuimme muista suhdeasioista, ja myös tästä seksipuolesta. Mies oli kiinnostunut seksuaalisessa mielessä jostain toisesta naisesta, muttei mennyt sänkyyn. Tästä puhuimme pitkään, ensin hän sanoi että ei rakasta minua kun ei edes seksiä halua. Sitten perui puheensa ja sanoi, että todellakin tahtoo olla kanssani muttei osaa sanoa mistä johtuu kun ei kiinnosta. Meillä on hellyttelyä, mies tykkää pussailla ja halia, tahtoo nukkua tiukasti kainalossa jne. Huumoria on paljon, ja välillä tuntuu että mies peittääkin humoristiseen leikittelyyn ja pusutteluun sen, ettei tahdo eroottisempaa menoa.

Eilen tuli taas paha mieli, kun vihjailin että panettaa. Aloimme siinä jotain, mutta taas touhu meni todella peniskeskeiseksi. Mies tyrkyttää munaansa minuun päin, vähän sormeilee mua mutta jos lopetan hänen koskettelun, hän jatkaa itse. Tykkää usein niin, että molemmat runkkaamme itseämme vierekkäin ja hän tulee vaikkapa rinnoilleni. Ei siis kunnon yhdyntää.

Neuvokaa, mitä tässä voi tehdä?! Miksei miestä innosta, vaikka me puhutaan solmuja auki, tykätään olla lähellä ja mies sanoo että tahtoo olla kanssani. Miksei sitten haluta minun kanssani?! Toista naista hänellä ei takuuvarmasti nyt ole, on kyllä sen tyyppinen että tuijottelee varmasti ehkä keskivertoa enemmän. Ja varmaan haaveileekin muista seksimielessä kun mun kanssa ei innosta, mutta silti tahtoo olla kanssani eikä pettää. Sanoo, että mä olen todella kaunis eikä sellaisessa ole ainakaan syytä. Olimme laivareissulla, oli hauskaa, mutta siltikään emme sekstailleet kertaakaan. Masentavaa! Tuntuu, että suhde nyt kunnossa muuten, miten voi sitten olla ettei haluta sängyssä?

Eikö kellään tosiaan neuvoja? Miten voi olla, että mies tahtoo olla yhdessä ja nukkua aina tiukasti mun vieressä, muttei halua minua seksuaalisesti? Kuitenkin, seksihaluja hänellä ihan varmasti on ja vilkuilee muita jne. mutta ei vain mun kanssa nappaa, kyllästyminen kai. Mutta miksei sitten ole muuten arjessa kyllästynyt muhun vaan sanoo tosi paljon että rakastaa ja tahtoo halitella jne?

Opeta miehesi antamaan sulle orgasmi. Onhan hän kertonut että on sama vaikka runkkaa kun et saa sitä hänen kanssaan. Suorituspaineita.. hän tuntee olevansa huono mies kun ei pysty sitä sulle antamaan. Olisitko hyvä ja ajattelisit asiaa?

No hei haloo eihän se nyt aina tarkoita toista naista jos ei vain sängyssä nappaa. Tosiasiahan vaan on se että joskus elämässä on vaiheita että ei kiinnosta mutta tykkää katsella. Ehkä sinulla on sellainen mies.
Jos mies kerran sanoo ett haluaa olla kanssasi niin eiköhän se ole hänen puoleltaan se oikea ajatus. Mutta mitä itse saat suhteessa jossa toinen ei omaa yhtä aktiivista libidoa niin kuin sinulla tuntuu olevan. Olet niin nuori että kannattaa miettiä kannattaako tuollainen suhde sinun kannaltasi.
Aktiivisempia miehiäkin on olemassa.
Se että mies ei halua laueta sisään kertoo kyllä jollainlailla siitä että ei halua loppuelämänsä suhdetta ainakaan tällä hetkellä. Ainakin minä olen tämän huomannut omissa suhteissani. Joka kerta kun mies on rakastunut ,on ollut ihan pakko saada kunnolla, ja se tarkoittaa kyllä kunnon yhdyntää.
Eikö mies viitsi katsoa mistä pidät ja voisi tehdä sinulle samoin eikä vain keskity itseensä ?
Mitä jos juttelisit ilman seksiä suhteestanne ja mitä toinen toivoo ja mitä toinen voi tarjota. Minusta voisit sanoa ihan suoraan että et tyydyty naparuikuista. Samahan se sitte olisi että mies tosiaan runkaa vain itseänsä.

Kirjoituksestasi sai sen kuvan, että miehesi haluaa olla kanssasi. Se, miksi häntä ei seksi kiinnosta onkin toinen juttu.
Minulle tuli mieleen, että jos häntä jollakin tavalla ""pelottaa"" rakastella kanssasi. Jos hänelle on tärkeää että saat orgasmin, etkä sitä saa, ehkä se on syy miksei hän ""halua"" rakastella kanssasi. Jos hän tavallaan pitää itseään huonona rakastajana...
Ehkä sinun kannattaisi näyttää tai kertoa mitä todella haluat ja mistä tykkäät. Tai yllättää hänet, kokeilla jotain uutta tms.

On kuitenkin loistavaa, että voitte puhua asioista. Voihan olla myös että asia on niin kuin miehesi sanoi, ettei hän itsekään tiedä miksei seksi kiinnosta.

Kiitti vastaajille. Mä tosiaan olen posliini, ostelen makeita alusasuja jne. muttei ne saa miestä syttymään, vilkaisee alta kulmien ja jatkaa telkkarin tuijottamista. En usko, että hänellä olisi huono libido, paremminkin tuntuu että hän ajattelee seksiä paljonkin - ainakin kun kyylää näitä tähtityttökuvia yms. mielin määrin.

Useampi teistä sanoi tuosta, että ongelma varmaan ettei mies koe tyydyttävänsä mua. Näin se varmaan on : / Mies katsoo, että mä nautin enemmän kun molemmat tyydytämme itseämme, vaikka minä koenkin asian toisin. Kumpa saisin miehen kanssa, mutta kun en vain onnistu...
Silti vaikea uskoa, että se voi vaikuttaa noin voimakkaasti miehen haluihin. Jos hän huomaa että minä tahdon seksiä, sanon että tahdon munaa enkä omia sormiani niin luulisi häntä kiinnostavan! Näkeehän hän, että minä olen innokas.
Mies myös laukeaa yhdynnässä todella nopeasti, olisiko siinäkin syytä..? Tuosta vaikea jutella hänelle, ettei koe sitten negatiivisena.

Hänen suhteensa ovat yleensä kestäneet noin 1½ vuotta, sitten hän kyllästynyt ja jättänyt. Ehkäpä ei kiinnosta enää, kun me oltu yhdessä jo kolmatta vuotta.. Hän tahtoo olla kanssani, muttei koe sitä latausta enää väliltämme. Pitääkö mun vain odotella aikaa, jolloin hän ilmoittaa olevansa kaikin puolin kyllästynyt tähänkin suhteeseen..? :(

Ehkä miehelle on tosi vaikeeta ymmärtää ettet vaan saa, vaikka tekee mieli. Meillä samanlaista.. mutta ei olla annettu sen vaikuttaa(ainakaan paljoo), koska seksi on silti niin kivaa ja eihän sitä tiedä koska saakin. Ja minä meilläkin se aktiivisempi.

Ootteko jutellu asiasta? Yritä saada mies ajatteleen ja kerro sille, ettei sua oikeesti haittaa vaikket nyt saiskaan. Harmittaa, mutta ei haittaa.

Kannattaa varmaan kokeilla kaikkia erilaisia juttuja, asentoja ja seksileluja. Välillä sitten metsästää sitä orkkua enemmän ja joskus vähemmän =) itse luotan tähän.

Kun mä ottaisin itse tän asian hyvinkin rennosti, ajattelen että nautin seksistä nyt täysillä niillä eväillä mihin kykenen, ja kukapa tietää joskus opin saamaan sen orgasminkin... Mutta mies sanoo tuota, ja kun huomaan että häntä haittaa ja häiritsee niin sitten se tulee ongelmaksi minullekin. Ja tunnen itseni nyt tosi epähaluttavaksi oman mieheni silmissä(vaikka tiedän noin yleisesti, että seuraa olisi eikä minussa ulkoista tai luonteessa vikaa..). Noista seksikerroista tullut nyt tosi latteita tilanteita, mä petyn kun mies ei katso mua haluten, ei koskettele paljoa tai mitään. Tunnen, että olen hänestä huono vaikka mitä koittaisin. Olen hankkinut dildon ja delfiinin, mies oli ihan innoissaan kun ne ostin mutta nykyisin saattaa usein kysyä että olenkos leikkinyt dildolla ja miksen leiki yms. sanon, että se ei todellakaan korvaa miestä, mutta hän vain jankkaa niistä. En pyri tuomaan niitä sänkyleikkeihin niin että mies kokisi itsensä jotenkin syrjäytetyksi, ostin ne piristykseksi mutta en miksikään korvikkeeksi.
Ollaan koitettu jutella, mutta toisaalta tuntuu ettei sekään hyvä. Jos jauhaa näitä, mene viimeisetkin mielenkiinnot.. : /

Yhteistyössä