Miehen haluttomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelen

Vieras
En tiedä mistä on kyse, mutta mieheni ei halua seksiä. Ei ainakaan minun kanssani. Eikä suostu keskustelemaan asiasta. Harrastimme pitkästä aikaa seksiä muutama viikko sitten, edelliskerrasta oli jotain puoli vuotta, ja silloin kävi taas sama mikä aina; hänen erektionsa häviää kesken ja jatkaminen onkin hieman hankalampaa.. Olen alkanut epäillä että hänellä olisi erektiohäiriö, hän polttaa paljon ja liikkuu vähän, mutta kun hän ei puhu! Sen verran sain hänestä irti että ilmeisesti yhdyntä sattuu, ja joskus aikaisemmin hän on puhunut että pitäisi mennä leikkauttamaan esinahka, mutta kun yritin keskustella asiasta hän totesi että eipä se minun huoleni ole.
Vaan kun on! Olen 33-v. enkä todellakaan haluaisi luopua seksistä vielä tässä vaiheessa. Mitä muutakaan teen, kun mies ei halua puhua aiheesta? Muuten mies on hyvä ja rakastan häntä, enkä todellakaan haluaisi erota tämän takia.
Ja ennen kuin kukaan ehdottaa, että hänellä on toinen, niin voin sanoa aivan varmasti että ei ole. Hän on nyt ollut lomalla 4 viikkoa ja koko ajan kotona. Olen ollut lomalla hänen kanssaan, joten huomaisin kyllä jos hän saisi epäilyttäviä tekstiviestejä tai olisi koko ajan menossa.
Väkisin ajatus kallistuu siihen suuntaan, että vika on minussa...

Sinun kannattaa nyt vaan ottaa asia pheeksi jka kertoa miltä sinusta tuntuu ja kannustaa miestäsi keskustelemaan asiasta. Miehet ovat niin herkkiä näissä sänky puuhissa suullisesti (eli keskustelumielessä) että pienikin asia tuntuu kiusalliselta.

Eräällä tuttavallani tuli ero juuri sen takia kun miehellä oli erekstihäiriö ja halusi ennemmin erota kun myöntää että hänellä on ongelma. Mutta ei tämä toki tarkoita että sinun miehesi olisi samalla kannalla.

Kannattaa rohkaista miestäsi puhumaan tai koeta keksiä sänkypuuhiin jotain piristystä kuten seksikkäät asut, uudet lämmittelytavat, leikkikalut (käsiraudat, geishapallot jne...=) Monesti ongelma on siinä että kauan kestäneen suhteen seksi alkaa maistua hiekalta koska kaava on aina sama. Pientä uudistusta kaavoihin niin johan alkaa homma maistua=)

Ajattelin kyllä tätä kyllästymistä, yhdessä olemme olleet jo 10 vuotta. Ja lapsia on kaksi. Olen ottanut asian puheeksi monella eri tavalla hänen kanssaan, mutta lopputulos on aina se, että loukkaannun kun hän ei halua millään tavalla keskustella asiasta. Kerran kysyin, olisiko parempi erota, mutta hän sanoi ettei halua eroa. Vaikeeta vaan on... :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2005 klo 17:18 Ihmettelen kirjoitti:
Ajattelin kyllä tätä kyllästymistä, yhdessä olemme olleet jo 10 vuotta. Ja lapsia on kaksi. Olen ottanut asian puheeksi monella eri tavalla hänen kanssaan, mutta lopputulos on aina se, että loukkaannun kun hän ei halua millään tavalla keskustella asiasta. Kerran kysyin, olisiko parempi erota, mutta hän sanoi ettei halua eroa. Vaikeeta vaan on... :'(

En usko, että kyseessä on kyllästyminen kymmenen vuoden jälkeen. Tosta sun ekasta kirjoituksesta mulle ainakin selkis, että miestäsi sattuu, koska esinahkassa on häikkää. Korjausleikkaus olisi tosi helppo, nopea juttu. Ilmeisesti miehesi on sitä tyyppiä, että lääkäriin ei mene, ainakaan jos on kyse alapään asiasta. Mutta onko hän tosissaan valmis olemaan seksittä sinun kanssasi hamaan hautaan saakka??? Sinuna pakottaisin hänet juttelemaan ongelmastaan oikein kunnolla, eihän teidän suhteella ole muuten tulevaisuutta. :/

Tätä olen itsekin ajatellut enkä usko, että mies haluaisi seksittä elää loppuikäänsä. Mutta lääkäriin ei halua mennä, se selvisi vuosi-pari sitten kun tunnusti että sattuu. En tiedä miten pakottaisin miehen puhumaan, jos toinen sanoo että anna olla eikä enää suostu sanomaan mitään niin miten onnistun??? Miehet, auttakaa!! Miten teidät saa puhumaan?

Ei meitä miehiä saa puhumaan muuta kuin huijaamalla...
Kokeile kehua jotenkin ensin ja sitten vaihvihkaa "urkit" asian todellisen laidan. Ettekö TE ihanat naiset ole ovelia?
itse olen kylläkin puhelias ja puhun vaikka näistä asioista kotona. Meillä on se lukko naisessa, hän ei puhu omista tunnoista ja syvällä mielessä olevista asioista.

En todellakaan tutki miehen puhelinta. Tarkoitin vaan, että tuskin hänellä toista on, koska ei ole loman aikana kertaakaan käynyt missään esim. poikien kanssa kaljalla (hän on lähestulkoon absolutisti) tai muuallakaan vaan on viihtynyt kotona ja perheen kenssa. Ainakin hämmästyisin suuresti jos sivusuhde ilmenisi.
Kiitos jos olette jaksaneet vastata, kyllä tämä suhdetta aika paljon rasittaa.

Mun mies piti puhelintaan yhtäkkiä äänettömällä ja AINA AINA MUKANAAN..

NO kun sammui.. eräällä viikonlopulla, luin hänen tekstarit..

ja totuus tuli ilmi.. naikkonen toinen.. ja tarkkailin tilannetta
vielä hetki..ja sama jatkui..

en heti paljastanut tietäväni..

mä aloin pikkuhiljaa pakkailla kamojani pois huushollista pikkuhiljaa,
hankin uuden kämpän ja sinne vein tavaraa..

sitten vasta kerroin ,- lähden- ja muuttoautonkin olin tilannut
seuraavaksi päiväksi,tiesin ettei mies pääsisi töistään pällistelemään..

Pakota mies puhumaan. Niin minäkin tekisin vastaavassa tilanteessa naiselle. En todellakaan suostuisi olemaan 1/2 v. rakastelematta. Just ja just menee 2-3 vk synnytyksen jälkeen, kun on pakko.

Yhteistyössä