I
Ihmettelen
Vieras
En tiedä mistä on kyse, mutta mieheni ei halua seksiä. Ei ainakaan minun kanssani. Eikä suostu keskustelemaan asiasta. Harrastimme pitkästä aikaa seksiä muutama viikko sitten, edelliskerrasta oli jotain puoli vuotta, ja silloin kävi taas sama mikä aina; hänen erektionsa häviää kesken ja jatkaminen onkin hieman hankalampaa.. Olen alkanut epäillä että hänellä olisi erektiohäiriö, hän polttaa paljon ja liikkuu vähän, mutta kun hän ei puhu! Sen verran sain hänestä irti että ilmeisesti yhdyntä sattuu, ja joskus aikaisemmin hän on puhunut että pitäisi mennä leikkauttamaan esinahka, mutta kun yritin keskustella asiasta hän totesi että eipä se minun huoleni ole.
Vaan kun on! Olen 33-v. enkä todellakaan haluaisi luopua seksistä vielä tässä vaiheessa. Mitä muutakaan teen, kun mies ei halua puhua aiheesta? Muuten mies on hyvä ja rakastan häntä, enkä todellakaan haluaisi erota tämän takia.
Ja ennen kuin kukaan ehdottaa, että hänellä on toinen, niin voin sanoa aivan varmasti että ei ole. Hän on nyt ollut lomalla 4 viikkoa ja koko ajan kotona. Olen ollut lomalla hänen kanssaan, joten huomaisin kyllä jos hän saisi epäilyttäviä tekstiviestejä tai olisi koko ajan menossa.
Väkisin ajatus kallistuu siihen suuntaan, että vika on minussa...
Vaan kun on! Olen 33-v. enkä todellakaan haluaisi luopua seksistä vielä tässä vaiheessa. Mitä muutakaan teen, kun mies ei halua puhua aiheesta? Muuten mies on hyvä ja rakastan häntä, enkä todellakaan haluaisi erota tämän takia.
Ja ennen kuin kukaan ehdottaa, että hänellä on toinen, niin voin sanoa aivan varmasti että ei ole. Hän on nyt ollut lomalla 4 viikkoa ja koko ajan kotona. Olen ollut lomalla hänen kanssaan, joten huomaisin kyllä jos hän saisi epäilyttäviä tekstiviestejä tai olisi koko ajan menossa.
Väkisin ajatus kallistuu siihen suuntaan, että vika on minussa...