miehen isä on ärsyttävä. mikä sitä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "poplin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"poplin"

Vieras
miehellä ei ole varaa ostaa pyörää lapsellemme(emme asu yhdessä),minulla on varaa ostaa käytetty pyörä,mutta löysin biltemasta edullisen uuden pyörän. ehdotin miehelle että voisikohan hänen isänsä osallistua vaikka osaan kustannuksista.

eli jos vaari olis maksanut puolet uudesta pyörästä ja minä puolet. tottakai oletin että jompi kumpi lapsen vanhemmista valitsee pyörän.

niinn eilen mies kertoi että vaari on kohkannut etsimässä pyörää lapselle. siis camoon mä haluan itse valita ensimmäisen pyörän lapselleni!

miksi se oikeus pitäisi olal vaarilla?

ärsyttää ja multa ei kysytty mitään

Mä oon kuitenkin lapsen äiti, tiedän mistä lapsi tykkää ja olen maksamassa vähintään puolet.

miehen piti vaan kysyä että olisko vaarilla halua osallistua kustannuksiin.. yhtäkkiä homma menikin siihen että mulla ei olekkaan mitään sananvaltaa.

Noo, osta itse se bilteman romu jos semmoisen haluat! En ihmettele jos haluaa rahansa laittaa johonkin vähän laadukkaampaan...

:D tuota se lapsi ajaa vuoden pari sillä pyörällä,tuskin hajoo kun isommalle ostettiin aikanaan kirppikseltä pyörä ja sekin on vielä täysin toimiva.

mutta ei pointti ole siinä. kukaan ei pyytänyt vaaria valitsemaan lapselle pyörää ja kustannuksiinkin osallistumisesta olisi voinut kieltäytyä.

Minusta vaari ei tule tässä asiassa kävelemään lapsen vanhemman ylitse.

vaari ostaa kuitenkin sellaisen pyörän joka miellyttää omaa silmää,mutta minä haluan osta pyörän josta LAPSI tykkää.

Mikä sua vaivaa.

se että lapsi on mun,eikä vaarin lapsi. se että mä olin etsimässä lapselle pyörää,se että tuo isänisä yrittää aina päättää kaikki isot jutut itsekseen!
itseasiassa jos tuo vaari olis saanut päättää koko lasta ei edes olisi. sen lisäksi vaivaa se että mun mielipidettä ei kysytä. LAPSEN mielipidettä ei kysytä.

miksi hitossa vaarin pitäisi tämä(kin) asia saada päättää?

[QUOTE="siis";28405797]Siis bilteman pyöräthän taitaa maksaa jonkun 40-50€ ja siitä pitäisi papalla puolet maksaa? Eikö lapsen isällä ole edes sitä 20€ antaa?[/QUOTE]

no mä oon lapsen isälle antanut viime kuussakin n.200e ruokarahaa. ei sillä ole. sille jää laskujen jälkeen joku 3e/päivä ruoka rahaa(ja tuo bilteman pyörä maksaa n.60e)..

itelläni olis rahaa siihen tuossa ensikuun lopussa,mutta olisihan se pyörä kiva olla jo nyt.

[QUOTE="poplin";28405824]no mä oon lapsen isälle antanut viime kuussakin n.200e ruokarahaa. ei sillä ole. sille jää laskujen jälkeen joku 3e/päivä ruoka rahaa(ja tuo bilteman pyörä maksaa n.60e)..

itelläni olis rahaa siihen tuossa ensikuun lopussa,mutta olisihan se pyörä kiva olla jo nyt.[/QUOTE]

Mitä vittua? Eikö isän pitäs maksaa SULLE lapsen elatusmaksua eikä sun lapsen isälle? Ou mai kaad.. Jos sulla on varaa elättää aikuista miestä lapsen lisäksi niin eiköhän sulla oo varaa muutaman kympin pyörään prkl.

Ymmärrän ap:n ärsytyksen. Itsellä myös appiukko, joka kantaa tänne roinaa mikä on hänen mielestä hienoa. Ei kysy mitä lapsi tarvitsee ja millaisen lapsi haluaa.

Arvaappas ap miten olemme ratkaisseet ongelman: EI TULISI MIELEENKÄÄN RUINATA RAHAA ISOVANHEMMILTA! Olen aikuinen ja käyn töissä. Mitoitan menot tulojen mukaan.

Älä elätä exääsi, se on minun neuvoni. Ex mies ei ole sinun lapsesi ja näethän itsekin, että ex-miehesi syö lapsesi rahat. Olisit saanut lapsellesi hyvän pyörän tuolla 200 eurolla, joka nyt meni exäsi vatsaan. Sinulla on aikuinen loinen kyljessä kiinni. Kun irrotat loisen, voit elättää lapsesi.

Siis SINUN pitää muilta saada rahaa lapsen pyörään, mutta silti SINUN pitää päästä lapsen kanssa valitsemaan se pyörä johon et ole penniäkään laittanut kiinni.

Eiköhän sen pyörän valinta ja hankinta ole niiden asia joka sen pyörän saa ja jotka sen maksaa.

Ja kyllä niillä vaareillakin on oikeus olla muutakin kuin vain rahahana...

Niin, ja lakkaa syytämästä rahaa exmiehellesi.

No jo on sullakin ongelmat. Kuulostaa siltä että vaari on nyt vaan niin innoissaan ja tohkeissaan ostamassa lapsenlapselleen sitä polkupyörää että tuskin sillä on käynyt mielessäkään että sulla voisi olla tuollainen lapsellinen ongelma että SINÄ haluat valita lapsellesi ensimmäisen pyörän. Olisit onnellinen että vaari on noin tohkeissaan ja haluaa olla osana lapsenlapsen elämää. Etköhän sinä kuule kerkeä valita sille pojallesi niitä muita ensimmäisiä tavaroita.

No on sullaki ongelmat, olisit tyytyväinen jos vaari haluaa lapsenlapselleen ostaa pyörän.

Minä voin kertoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, millainen on ÄRSYTTÄVÄ appiukko/lapsen isovanhempi....

Itse olen kokenut Bilteman pyörät yllättävänkin laadukkaiksi. Pyöräilin pari vuotta sitten Bilteman pyörällä 1 000 km Euroopassa, eikä ollut ainuttakaan ongelmaa. Suosittelen Bilteman pyörää! Osathan tehdään samoilla tehtailla kuin merkkipyörienkin, niihin vaan jätetään leimaamatta ylihinnoitellun merkin logon. ;)

Yhteistyössä