Miehen itsekkyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omaa aikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25874059]Ymmärrän ap:tä hyvin. Sun mieheltäs taitaa puuttua tunneälyä. Parisuhteeseen kuuluu toisen arvostaminen ja huomioinen ja kyllä sitä pitäis ymmärtää toiselle antaa ihan pyytämättäkin.[/QUOTE]

Tätä juuri tarkoitin. Kiitos että tulit sanomaan sen kun en itse sitä saanut selvästi sanottua. :D

Mulla on näin ihana mies ettei tasan tee mitään lapsen kanssa vaan istuu netissä vaan kaiket päivät. Oon periaatteessa yksin huoltaja jos pyytää aikaa itselle saan kuulla olevani itsekäs anteeksi vaan mutta mielestäni se on niin että kun lapsi yhdessä tehdään sitä yhdessä myös hoidetaan. Äiti ei jaksa yksin ja äiti tarvii myös omaa aikaa se ei oo mitenkään liikaa mieheltä pyydetty. Äidin rooli on tärkeä muttei kukaan jaksa yksin kun itse ei saa tehdä mitään ja mies luulee että hän saa tehä mitä haluaa mä olen nyt siinä pisteessä et etsin omaa asuntoa lapsen kanssa. Älkää antako sen mennä näin kuten mulla itse aion nyt ottaa kaiken irti tän päivän treenistä jonne varmana meen sama mitä tuo äijänkäppyrä siihen sanoo.