No hei Harri,
täällä nainen, joka tykkää katsoa kun mies masturboi. Ihan oikeasti se on yksi kiihottavimpia katsottavia. Olet siinä oikeassa, että katselua enemmän kiihottaa (ainakin minua) tarinat, joita luen tai vaikkapa kun kuuntelen huokaavia ääniä leffoista, mutta katsellessa miehen runkkaaminen on ihan ykköskiihottaja.
Omaa miestä katson tietysti mieluiten. Pelkkä ajatuskin siitä saa toivomaan että päivä olisi jo pulkassa ja päästäisiin puuhastelemaan...

Katselen kyllä netistäkin, jos jotain kivaa sattuu löytymään, mutta oman kanssa se on parasta koska sitten voi tosiaan käydä käsiksi!
En osaa selittää mikä siinä on niin kiihottavaa. Varmaan se, kun tiedän että mies osaa itseään parhaiten kosketella, niin että tuntuu todella hyvältä, monen vuoden harjoitusten tuomalla kokemuksella ;-) Miehen ilme on niin tuhman seksikäs ja nauttiva, silmät kosteina himosta, koska hänhän toki tietää ettei hän saa yksin nauttia loppuun asti...
Nykyiselle miehelleni olen muuten ensimmäinen nainen, jonka edessä hän masturboi. Alussa hän oli todella yllättynyt, kun kysyin saisinko katsella... Hän sanoi ettei ole ikinä edes ajatellut tekevänsä niin naisensa edessä, mutta hän on sittemmin huomannut että kyllä kannattaa ;-)
Myös se kiihottaa, jos mies kertoo nauttineensa päivän aikana yksikseen, vaikken edes näkisi. Hän myös nauttii katsella kun minä masturboin. Joskus hän ""auttaa"" dildon tai klitoriskiihottimen kanssa, mutta usein hän vain asettuu oikein lähelle katsomaan ja nauttimaan. Ja kiihottaa se tosiaan häntäkin, aniharvoin pääsen loppuun asti yksin, yleensä kyllä jossain vaiheessa tulee kovaa patukkaa tarjolle... ;-)
Kylläpä alkoikin panettaa.. Ihanaa viikonloppua kaikille, paljon himoa, litinää ja iloista peuhaamista!!

t. Eve