Miehen juominen raskausaikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paskaa

Vieras
Mua jotenki vaan kyrpii. Ja ei , en tosiaankaan oo kateellinen siitä etten ite pääse ottamaan.

Mutta siis mun mielestä on vähän liikaa että JOKA viikonloppu se ottaa edes jonki verran, vähintään niin että pikkasen tuntuu päässä. Sitte nyt se on parina viikonloppuna ottanu vähä enemmänki ja viime viikonloppuna kunnon kännit ja baariinki lähti. Nyt se on taas lähössä ryyppäämään jonku kaverinsa luokse. Menee hermot tämmöseen.
Sit se sanoo vaan että haluaa vielä nyt mennä kun kerta saa, eikä kuulemma todellakaan aio juoda vauvan synnyttyä.. Mutta epäilen... Sen kyllä oon tehny selväks että jos vähänki sama meno jatkuu vauvan syntymän jälkeen niin saa sitten olla yksin.

Pakko vaan sanoa jollekki. Oonko vaan nipottava ämmä vai mitä mieltä te olisitte tommosesta miehestä? välillä tekis mieli vaan lähtee lätkimään.

Pakko päästä sanoon, ei se juominen lopu, kun vauva syntyy, nimim. kokemusta on.. Aina puhutaan, että nyt antaa ukon juoda, kun sitte vauvan tultua taloon ei enää voi.. Paskat. Ne juo kuitenki samalla lailla, eikä ymmärrä miksi ei sais juoda joka viikonloppu.. :D :D

Niin se meni minunki ukko, asiasta monta kertaa väännettii..Mutta niin se vaan loppu kun poika synty!Tiedän hemmetin hyvin kuinka rasittavaa se on kun toinen juoksee koko ajan jossain ja makaa sitten krapulaansa kotona, mut tuntuu olevan noille miehille joku siirtymäriitti koska mun tuttavapiirissä tuntuu monella olevan samaa vikaa ennen sen ekan syntymää..

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Niin se meni minunki ukko, asiasta monta kertaa väännettii..Mutta niin se vaan loppu kun poika synty!Tiedän hemmetin hyvin kuinka rasittavaa se on kun toinen juoksee koko ajan jossain ja makaa sitten krapulaansa kotona, mut tuntuu olevan noille miehille joku siirtymäriitti koska mun tuttavapiirissä tuntuu monella olevan samaa vikaa ennen sen ekan syntymää..

ihanaa kuulla hyvä kokemus asiasta! tai siis että on mies lopettanut sitte ton touhun. Mulla on vaa hermot kireellä koko ajan ton takia ja sit se kyselee et mitä mä nyt hermoon ja että ei sekää suuttuis jos mä menisin juomaan ja se ei.
Äärärg. Joo todellaki helppo sen on sanoa kun se ei oo raskaana enkä mä ravaa missään joka viikko...

No sun pitää varmaan sanoa miehellesi, ettei tästä tuu mitään jos se joka viikoloppu on poissa. Varsinkin nuo poissaolot on mun mielestä parisuhteelle erittäin pahasta. Nythän sitä parisuhdetta pitäisi vaalia, ei kännikaverisuhteita, kun ei ole vielä se vauva siinä pyörimässä.

Ja ei se juomistapa siitä muutu. Nythän se ehtii 9 kuukautta treenata joka viikonlopun juhlimista, niin mihin se siitä loppuis? Sittenhän se vasta paheneekin.

Kissa pöydälle ja reilusti keskustelette. Sanot että haluaisit viettää laatuaikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:

No riippuu varmaan minkälainen se kaveripiiri on muutenkin. Ei meillä ole mies käynyt missään, ei myöskään aiemmin ole käynyt. Samoin kaveripiirissäni ei ole miehet juosseet baarissa raskausajalla. Toisaalta voin kuvitella, että jos ystäväpiirissä juhlitaan paljon, niin homma on varmaan vähän eri.

No kyllä se meillä loppu ku seinää pojan syntymän jälkeen vaikka hermo mene raskausaikana moneen kertaan..Tuo ei oo pojan syntymän jälkeen ollu juhlimassa kun kerran, eli varpajaisissa. Kaikista menoista nykyään keskustellaan kun ennen oli oletus et hän voi mennä, joo lähtee se huomenna vauhtiajoihin, kuskiks kuulemma, siitäkin soitti mulle 2 eri kertaan ja kysy et käyhän se varmasti, että ei se oo mikää oletus että jos odotusaikana juoksee enemmän et se jää päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja huu:
Pakko päästä sanoon, ei se juominen lopu, kun vauva syntyy, nimim. kokemusta on.. Aina puhutaan, että nyt antaa ukon juoda, kun sitte vauvan tultua taloon ei enää voi.. Paskat. Ne juo kuitenki samalla lailla, eikä ymmärrä miksi ei sais juoda joka viikonloppu.. :D :D

Sama oli täällä. Ja kun ei kittaaminen loppunut, siis tarkoitan, että edelleen joka viikonloppu piti jossain olla, ei toki joka kerta kännejä vetänyt, mutta muutaman ottanut, niin meni sitten hermot ja pistin kylmästi pystyyn säännön, että jos ottaa, niin ottaa mutta kotiin ei ole sitten tulemista.
Jostain syystä tuo kolautti miestä pahasti, että eväsin häneltä kotiin tulon ja rilluttelut jäi melkein kokonaan.

Mutta sitten kun olikin pitkästä aikaa yhteinen hömpöttely ilta, niin seuraavana päivänä, kun molemmat poti jonkinasteista kankkusta, lähti mies pokkana tasoittaville...pistin sitten tuollekkin lopun.

Miten kävi? :)
Nostin ketjun kun samainen aihe ketuttaa täällä tällä hetkellä. 1½kk pitäisi odotusta vielä jaksaa ja äijä vetää menemään baareissa, ryyppyjuhlissa yms missä ikinä meneenkin.
Näistä ei pysty juttelemaan kun mies ei kommunikoi mutta riidan saa kyllä helposti pystyyn.
Kun nyt jaksais tän loppuajan ni kattois miten tässä itsellä mahtaa käydä.

Yhteistyössä