Miehen kanssa kiistaa lapsen kummeista.. Antakaa mielipidettä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jomminkummin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jomminkummin

Vieras
Tilanne on siis tämä. Minä ehdotin lapselle kummiksi erästä miehen kaveria, koska hän on kysellyt vanhemman lapsen kuulumisia, on itsekin perheellinen, ollut mieheni kanssa tekemisissä/yhteydessä. Siis hyvä tyyppi ja varmaan tulisi olemaan myös hyvä kummi. Noh. Mieheni haluaa lapselle kummiksi tyypin joka on MUKA hänelle läheisempi kaveri. Näkevät erittäin harvoin, tyyppi tekee ohareita miehelleni lähes joka kerta kun lupautuu lähtemään esim. Lenkille, sillä ei ole lapsia, alkoholiongelma (juo lähes päivittäin) ja aina kun siitä tyypistä jotain kuuluu se haluaa että mun mies auttaa sitä jotenkin. Olemalla esim. Kuski kun hän on juonut liikaa.. Plus. Kertaakaan se ei ole kysynyt että mitä meidän vanhemmalle lapselle kuuluu.. Ei ole mun mielestä mikään lapsirakas..

Eli miehen mielestä kummi valitaan sen perusteella (on näin sanonut) kumpi on HÄNELLE läheisempi, eikä sitä kumpi olisi parempi kummi.
Kun taas mun mielestä pitää ajatella lasta ja sitä kummasta tulisi parempi kummi. Ärsyttää ku mies kuvittelee että hän olisi asian keskiössä eikä lapsi.. >:(

Alkuperäinen kirjoittaja öööhh;30559706:
en usko että alkoholisoitunutta poikamiestä kiinnostaa yhtään kummius.

No sitä minäkin. En usko että tulisi näkymään pahemmin lapsen elämässä. Ehkä eniten tässä ärsyttää se kun mies tekee tästä asiasta HÄNEN JUTTUNSA. Kyse on lapsesta ja hänen kummistaan..

Yhteistyössä