miehen kanssa riitaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
miehen kanssa riitaa ja tässä mietin sopiakko vai ei. Pidemmän aikaa ollut jo kinaa - ei mistään ihmeellisestä syystä - musta hän on vain välinpitämätön eli ei helli mua yhtään. Ei pusuja, haleja, koskettelua tms. Seksi kyllä hälle kelpaa, mutta siihen se sitten jääkin.

Ollaan oltu yhdessä kohta kymmenen vuotta ja suhteen alkuaikoina mun piti melkein toppuutella hellyydenosoituksia. Nyt niitä pitää kerjätä. Ja vaikka kuin olen yrittänyt sanoa, etten tartte kuin pari pusua päivän aikana ja se pitää mut tyytyväisenä, niin ei ei ei ei.

Eilen mies tuli viikon työreissulta ja jälleen kylmä kohtelu. Äsken sitten sanoin, että pitäiskö meidän erota. En todellakaan itse sitä haluaisi. Ja hän vastasi, että pitäisi varmaan, kun ei välitä musta enää. Itkettää. Tekis mieli olla nyt kovana ja en olisi se, joka aloittaa sovinnon teon. Testata, että onko miehellä ollenkaan sovinnontekohaluja.

Mutta kannattaako tuo riskeerata, kun en halua erota, mutta toisaalta en halua olla ei-onnellisessa liitossakaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äsken sitten sanoin, että pitäiskö meidän erota. En todellakaan itse sitä haluaisi. Ja hän vastasi, että pitäisi varmaan, kun ei välitä musta enää.

Mitä sovittavaa tuossa enää on? Ero on ainoa järkevä ratkaisu.

Eilen mies tuli viikon työreissulta ja jälleen kylmä kohtelu. Äsken sitten sanoin, että pitäiskö meidän erota. En todellakaan itse sitä haluaisi. Ja hän vastasi, että pitäisi varmaan, kun ei välitä musta enää.

No eikös tuossa miehesi tuonut selvän kantansa esiin? Jos ei välitä, niin ei välitä... Tuossa enää mitkään pelit siitä, kumpi aloittaa sovinnonteot, auta yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Äsken sitten sanoin, että pitäiskö meidän erota. En todellakaan itse sitä haluaisi. Ja hän vastasi, että pitäisi varmaan, kun ei välitä musta enää.

Mitä sovittavaa tuossa enää on? Ero on ainoa järkevä ratkaisu.

Peesi. Jos toinen ei enää välitä tms. niin mitä sovittavaa siinä on??

meilläkylläotellaan kumpa antaa periksi ja molemmat saattaa sanoo iiisoojaaa sammakoita huonoilla hetkillään,mutta ohimentyä taas ok joskus pitkäänkin. ylpeyshän ei rakkaudessa kyllä johda mihinkään!

Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
:( :( :( ei taida muuta vaihtista olla kun ero. en minä ainakaan olis enää hetkeäkään ihmisen kanssa joka on ilmottanu ettei välitä enää...

Niinhän tuo äkkiseltään tuntuu, mutta kun on tässä elämä kuitenkin pelissä ja hyvä ihminen hän muuten on. Täma on oikeastaan ainoa asia meidän suhteen ja liiton aikana mistä ollaan tapeltu - ei siis eka kerta. Nyt vain tuli tällainen totuus esiin.

Ois se kamala homma järjestää tämä elämä uusiksi. Lapsi, talo, lainat yms. yms. Mutta vielä kamalampaa ois olla onneton.

Ero. Miksi ihmeessä olisit ihmisen kanssa joka ilmoittaa että ei enää välitä?? Ja tuo " sovinnonteko -peli", mitä se hyödyttäisi?! Jos toinen ei enää rakasta niin ei ole mikään neuvottelun paikka se. Kiusaat vaan itseäsi huonossa suhteessa kun voisit saada parempaa, te molemmat. :(

Alkuperäinen kirjoittaja v:
meilläkylläotellaan kumpa antaa periksi ja molemmat saattaa sanoo iiisoojaaa sammakoita huonoilla hetkillään,mutta ohimentyä taas ok joskus pitkäänkin. ylpeyshän ei rakkaudessa kyllä johda mihinkään!

IHANAA, kun tuli tämmöinenkin kommentti. Pitäis juottaa mies humalaan, jotta hän alkaisi puhumaan kunnolla :)