Miehen kaveri ihastunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja weeraw
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

weeraw

Vieras
Olen jo pitkään epäillyt että eräs miehen kaveri on ihastunut minuun, tuijottaa aina hassusti ja niin suoraan, on erityisen mukava, kehuu. Kieltämättä tullaan hyvin toimeen.
Nyt lähetti tekstarilla synttärionnittelut, vaikkei muuten ikinä tekstailla, hyvä jos on numeroita vaihdettu. Ennen aina baari-illan päätteeksi puhui sekavana, kuinka vain minä saan tulle hänen luokse jatkoille ja sanoi ettei löydä ketään koska vertaa heitä minuun..

Mietin että pitäiskö minun nyt tehdä jotain? En edes tiedä miksi asia niin paljon mietityttää. Luultavasti koska kuitenkin pidän hänestä paljon.

No tottakai menet ja petät heti miestäsi sen kanssa kun se on kerran oikein tekstarinkin sulle laittanut! Mikään ei tee parisuhteelle niin hyvää kuin syrjähyppy oman puolison ystävän kanssa! Siitä se riemu repeää ja rakkaus kukoistaa.

Toivottavasti noin vähästä ihmiset eivät oikeasti luule että niihin ollaan ihastuttu. Koska siinä tapauksessa mä olen kusessa kun laittelen kavereiden vaimoille synttärionnitteluja, yritän olla niille mukava ja joskus jopa pussaan poskillekin.

Kaikkien ihastusten kohdalla ei tarvitse tehdä mitään, olipa ihastunut itse johonkuhun tai joku muu itseen. Jos sä haluat mennä tämän ihastuksen matkaan ja katsoa mitä siitä tulee, niin oletko ensinkään hyvässä parisuhteessa? haluaako se mies oikeasti mitään sun kanssa? Jospa on vaan ystävällinen..?

Ongelmansa kaikilla, sitä en kiellä. Mutta en missään nimessä jättäisi miestäni! Voihän tietysti olla että onkin vain tosi ystävällinen:)
Sanoisin siltikin että muutakin on, sellaisen vain näkee katseesta.

Kuten jo kerroin, harmittelin että joudun ilmeisesti esittämään etäistä ja eipä tähän mitään ratkaisua ole. Kai toivoin että joku hänen asemassaan ollut kertoisi miten toimia, ilman että saan hänet surulliseksi. End of story.

Kuten jo kerroin, harmittelin että joudun ilmeisesti esittämään etäistä ja eipä tähän mitään ratkaisua ole. Kai toivoin että joku hänen asemassaan ollut kertoisi miten toimia, ilman että saan hänet surulliseksi. End of story.

Etkös sä voi sanoa ihan suoraan et hei, ei kiinnosta siinä mielessä?
Tuskin se mies nyt mihinkään maanrakoon vaipuu vollottamaan :D

lohduttaa? minkä vuoksi? sen vuoksi kun et voi olla hänelle kuin kaveri vain. Ehkä oikeampi tyyli on pitää hiukan etäisyyttä häneen, koska jos alat kovin lohduttelee, niin kohta huomaat tekeväsi jotain kaduttavaa...

Yhteistyössä