Miehen kaveri tulossa ulkomailta kylään...neuvoja ja mielipiteitä tilanteeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt ja v****nut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosiaan pettämistä ei tarvi missään nimessä antaa anteeksi :( Tuo rakastaja juttu on kyllä todella ikävää. Jos siitä saan mieheni kiinni niin oksat pois. Leikkaan sen pallit ja syötän koirille. Toivon ettei ikinä siihen mennä. Vielä ei ainakaan merkkejä siitä

Onko miehesi töissä missään? Onko hän opiskellut? Jos ennen eroa hakisitte jotain apua?

Joo, anteeksi , en kyläl tarkoittanut, että sun pitäisi alkaa omaa miestäsi epäilemään. Olen tässä nyt yrittänyt unohtaa ja antaa anteeksi, mutta kyllä tän myöltä on alkanut maku mennä suhteesta...ja mikä mulla odottaakaan palkintona henkisestä kärsimyksestä, kun puren ja nielen tän pettämisasian... huonosti käyttäytyvä, itsekäs kusipää...ei ole kyllä mun henkisen tuskani arvoista.

On töissä ja opiskellut, muutoinon kyllä ihan kunnon ihminen, luonnevikaa vaan lyötyy... Ollaan käyty jo terapiassakin, jóka ehkä VÄHÄN jeesas...että jotain tapoja muutti, mutta keskustelu- ja kompromissitaitoja ei ehditty siellä oppia, kun jäi muiden kiireiden takia kesken se...ja nyt mies on sitä mieltä, ettei sinnetarvii eikä jaksamennä, varmaan koska meillä "meneehyvin" kun olen lopettanut kuulustelutsiitä toisesta naisesta...hoh-hoijaa...kyllä se päivittäin vaivaa, mutta kun ei mies pysty keskustelemaan ja siitä tulee sellasia tappeluja,e ttä taas on äijä puhelin sammuneena päiväkausia karkureissuilla, niin en jaksa...

Olen itse asennoitunut niin, että kerran hänelle sopii, että hän on oikeutettu tekemään mitä vain, ja ollaan tälleen kämppismeiningillä, niin olen ryhtynyt hiljaa itsekin sellaiseksi...mutta mä en saa siitä mitään tyydytystä, pelkästä seläntakana vehtailusta...haluan ihan avoimesti treffeille ihanan miehen kanssa, enkä halua huijata ketään tai selitellä, että "joojoo, kohta kyl ero tulee"....

No kuulostaa kyllä vähän tympeältä sun mieheltä.
Mä olen ihan omasta tahdosta lähdössä lapsen kanssa kälyni tykö kun miehelle tulee ens viikonloppuna pari äijäkaveria,saunovat ja ottavat kaksi päivää.Mä en mistään hinnasta jäis katsomaan tätä yhtä miehen kaveria,ihan oksettava tyyppi.Ei osaa ottaa viinaa,oksentelee ja paskantelee minne sattuu ja kovaan ääneen huutetlee facebookissa että kuinka lähtee vieraisiin,aina se on poikien reissulla hakemassa vierasta naista ja loppupeleissä sammuu äitinsä sohvalle ja paskantaa housuihinsa.Että jollakin naisella on oikein tällänen kultakimpale itsellään.
Mies näkee tätä lapsuuden kaveriansa about 1-2 kertaa vuodessa niin kestän sen mut mun nokan eteen ei sen niljakkeen tarvi tulla.

[QUOTE="sasa";24257757]Ja siellä joku pieni pelokas poika ihmettelee, kuinka joku voikin oikeasti pitää perhettään ykkösenä elämässään? Kavereiden edessä toki pitää uhota ja esittään alfa-urosta, joka ei perheestään piittaa.
Tai sitten olet oikeasti niitä urpoja, joille perhe ja koti merkitsee hotellimajoitusta ja ilmaista sisäkköä.[/QUOTE]

taas jälleen kerran tulee teksiä ihan kun melkeen mun suusta :D

monet idiootit miehet käyttäytyyjsut näin, että kavereille esitelläänjotain urhoa...
todellisuudessa nää on niin surkeita tyhjiä ressukoita, kuten miehenikin...sillä oikeasti sen tiedän, että sille on tärkeetä perhe ja lapset, ja usein on siitä puhunutkin...
mutta nää puheet ja teot ei vaan mee yksiin...

[QUOTE="a.p";24257817]taas jälleen kerran tulee teksiä ihan kun melkeen mun suusta :D

monet idiootit miehet käyttäytyyjsut näin, että kavereille esitelläänjotain urhoa...
todellisuudessa nää on niin surkeita tyhjiä ressukoita, kuten miehenikin...sillä oikeasti sen tiedän, että sille on tärkeetä perhe ja lapset, ja usein on siitä puhunutkin...
mutta nää puheet ja teot ei vaan mee yksiin...[/QUOTE]

Tiedän tosiaan tyypin. Ilmeisesti ajatus siitä, että viikonloppuna viettäisi aikaa perheen kanssa, on liian pelottava. Siinähän voi päähän pälkähtää mitä kummallisempia ajatuksia. Tai mikä pahinta, tunteita. Ja näillä tarkoita niitä muita ajatuksia, kuin teiniangstisia purkauksia siitä, kuinka akka rajoittaa elämään nalkuttamalla siitä, että lapsillakin voisi olla isää ikävä.
Voi todella vaikka tuntua joltain, jos ei kamalalla krapulalla tai känniuholla saakaan peitettyä tunteita siitä, miltä pettyneestä, viikonloppua odottaneesta lapsesta tuntuukaan, isän jälleen viettäessä mieluummin aikaa muualla, kuin lauantaina saunan jälkeen iltasatua lukien.

Tällaiset uhoavat ja vinkuvat luuseriurpot ovat paskahousuja, jotka pelkäävät omia ajatuksiaan ja tunteitaan eniten maailmassa. Niitä on sitten helppo vaimentaa samanlaisten kusipäiden seurassa perheitään haukkuen.
Miehuuttaan todistavat kännykän sulkemisella ja katoamisella päiväkausiksi. Eivät uskalla kohdata edes perhettään töppäilyjensä päätteeksi. Toki sen verran pelkureita ovat, että routa poikkeuksetta ajaa lopuksi kuitenkin kotiin mököttämään kun maa on kova ja kärsä kipeä, eikä pikkupojan uho kannakkaan lähiökapakkaa kauemmas..

Yhteistyössä