Miehen kaveri tulossa ulkomailta kylään...neuvoja ja mielipiteitä tilanteeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt ja v****nut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mjää";24244450]Tohon alkoholi asiaan, vaihtamalla paranee ;) ennen oli mullakin tommonen, ei luoja kiitos enää. nykyään voidaan tosiaan ottaa vaikka ne pari lasia viiniä[/QUOTE]

kuulostaa kivalta:) ehkä tästä on kohta pakko uskaltautua vaihtokaupoille, johan tässä on sitä liian kauan punniskeltu, että ollakko vai eikö olla

onko nyt järkevää tehdä ongelmaa ennenkuin edes tiedä miten homma menee..voi se olla väärinkäsityskin tai että joku tässä ylireagoi ja vääntää asiat omassa päässä. mitä väliä kenen vieras se on kun puhutaan vieraasta??

on ulkomailta, muttei mistään arabi/afrikasta...niinkun tekstistäni ehkä ois voinu päätellä, siksi korjaan, ennenkuin aletaan analysoida siitä kulmasta, kuinka naisen tehtvävä tietyissä kulttuureissa onkin pysytellä taka-alalla näissä tilanteissa

Miehesi alkoholin käytön perusteella päättelin kyllä ensin, että miehesi on supisuomalainen!
Ei sillä, etteikö muuallakin olisi alkoholismia, totta kai on, mutta tuo kuvailemasi osuu niin hyvin suomalaisten miesten - ja naisten - käytökseen. Ymmärrän, että ottaa nuppiin, mutta jos se meno on mitä varmimmin tuollaista alkoholinhuuruista, on parempi, että annat äijien olla keskenään. Jos se miehesi kaveri on fiksu, hän haluaa itse tulla sinuun ja lapsiin tutustumaan edes vähäksi aikaa. Jos ei, et menetä mitään.

Kun nähdään pitkästä aikaa, halutaan viettää aikaa ihan rauhassa. Mikäpä sen mukavampaa puuhaa siinä sivussa kuin nauttia olutta. Meno voi yltyä hurjaksikin ja mikäs siinä, vanhat ystävät.

Kaikkien kavereiden ei tosiaankaan tarvitse olla yhteisiä. Eiköhän vieras silti halua teidätkin nähdä. Ja melko hyvän ensivaikutelman annat itsestäsi suuttumalla siitä, että kaverukset haluavat olla kahdestaan ja jättämällä kodin siivottomaan kuntoon.

Voi voi sentään...

[QUOTE="Vieras";24244614]Miehesi alkoholin käytön perusteella päättelin kyllä ensin, että miehesi on supisuomalainen!
Ei sillä, etteikö muuallakin olisi alkoholismia, totta kai on, mutta tuo kuvailemasi osuu niin hyvin suomalaisten miesten - ja naisten - käytökseen. Ymmärrän, että ottaa nuppiin, mutta jos se meno on mitä varmimmin tuollaista alkoholinhuuruista, on parempi, että annat äijien olla keskenään. Jos se miehesi kaveri on fiksu, hän haluaa itse tulla sinuun ja lapsiin tutustumaan edes vähäksi aikaa. Jos ei, et menetä mitään.[/QUOTE]

haha :D niinpä, hän on kyllä hyvin suomalaistunut :D itse en varsin huomaakaan, että hän olisi ulkomaalainen, on huvittavaa, kun tutustuessa uusiin ihmisiin tulee ilmi miehen syntyperä, niin kysytään aina, että millaista on olla sen maalaisen miehen kanssa... noh, ei tässä mitään eksoottista ole :D toisaalta, hän tulee kyllä sellaisesta maasta, jossa ei kyllä jäädä suomalaisia huonommaksi tässä asiassa :D

No, itse asiassa, alkaa tuntua, etten halua sitä kaveria nähdäkään, kun mies jo sanoi, ettei voi mennä takuuseen,e ttä äijä olisi edes saapuessaan vesiselvä...siis eilen vasta sanoi tämän...ja sen jälkeen ajattelin, että onpa hyvä, etten sitten mennyt satsaamaan tarjoilihin vielä...syökööt noutokebabia :D
Ärsyttää kun nää kaikki sen kaverit on tätä laatua... eikä siinä mitään, itsellänikin on yksi naispuolinen kaveri lähes samaa sorttia, mutta eipä se yhteydenpito kovin tiivistä olekaan...ehkä toivoisin mieheltä samaa, että jättäis tällasten kavereidne kanssa pyörimisen vähemmälle, siis niiden, jotka täällä suomessa asuvat...tietty paha vaatia sellastakaan, kun sitten ei paljon muita kamuja jäljelle jäis...

yritän nyt rauhottua

[QUOTE="a.p";24244736]alkaa tuntua, etten halua sitä kaveria nähdäkään, kun mies jo sanoi, ettei voi mennä takuuseen,e ttä äijä olisi edes saapuessaan vesiselvä...[/QUOTE]

Tuntuu siltä, että tässä tapauksessa sinä olet se, jolla on alkoholiongelma. Puhallutatko vieraat yleensä vai koskeeko vain tätä henkilöä?

Kyllä mä ymmärrän et miehelles tulee kaveri hänelle kylään. Eikä se välttämättä halua lähteä lapsiperheen kanssa nähtävyyksiä katselemaan. Musta ois ainakin ok, et vaik syötäis yhdessä ja sen jälkeen äijät lähtis keskenään mihin sit menevät. Vaikka baariin juhlimaan. Kiva ois vähän tutustua ja sit menisivät menojaan. Näin meillä on toimittu.

Mut mullakin on ihana mies, joka ottaa harvoin ja kohtuudella.

[QUOTE="vieras";24244753]Tuntuu siltä, että tässä tapauksessa sinä olet se, jolla on alkoholiongelma. Puhallutatko vieraat yleensä vai koskeeko vain tätä henkilöä?[/QUOTE]

no siellä on kyl kunnon suomi-redneck äänessä..siis että eikö sun mielestä jos lapsiperheeseen ollaan tulossa kylään, niin saavutaan ainakin asiallisessa kunnossa...kun saapuminen tapahtuu aamulla. Tietty jos teillä kuuluu tapoihin alkoholinhuuruinen arki, niin ethän sinä tällaista voi ymmärtää. Kyllä itsellekin maistuu, jos on otollinen tilanne sitä varten, mutta emmä menis kylään vasinkaan tuntemattomaan lapsiperheeseen jo valmiiksi promilleissa...enkä kutsuis omaa ystävääni meille, jos tietäsiin varmasti, että saapuu jo siinä kunnossa heti aamusta.

en ole kertaakaan puhalluttanut vieraita, meillä ei edes ole alkometriä:)

[QUOTE="a.p";24244836]no siellä on kyl kunnon suomi-redneck äänessä..siis että eikö sun mielestä jos lapsiperheeseen ollaan tulossa kylään, niin saavutaan ainakin asiallisessa kunnossa...kun saapuminen tapahtuu aamulla. Tietty jos teillä kuuluu tapoihin alkoholinhuuruinen arki, niin ethän sinä tällaista voi ymmärtää. Kyllä itsellekin maistuu, jos on otollinen tilanne sitä varten, mutta emmä menis kylään vasinkaan tuntemattomaan lapsiperheeseen jo valmiiksi promilleissa...enkä kutsuis omaa ystävääni meille, jos tietäsiin varmasti, että saapuu jo siinä kunnossa heti aamusta.

en ole kertaakaan puhalluttanut vieraita, meillä ei edes ole alkometriä:)[/QUOTE]

Tarpeesi siirtyä heti henkilökohtaiseen haukkumiseen kertoo paljon sinusta. En enää ihmettele, ettei miehesi halua tutustuttaa ystäväänsä sinuun.

Minua ei todellakaan häiritse, jos joku tulee pikku päissään meille, oli aamu tai ilta. Mutta meillä käykin monen sorttista väkeä kylässä.

on ulkomailta, muttei mistään arabi/afrikasta...niinkun tekstistäni ehkä ois voinu päätellä, siksi korjaan, ennenkuin aletaan analysoida siitä kulmasta, kuinka naisen tehtvävä tietyissä kulttuureissa onkin pysytellä taka-alalla näissä tilanteissa

minulla heräs ajatus että tietääkö miehesi koulukaveri ylipäätään että sinä ja lapset ootte olemassa? vai onko siinä käsityksessä että miehes on edelleen sinkku?

[QUOTE="a.p";24244736]haha :D niinpä, hän on kyllä hyvin suomalaistunut :D itse en varsin huomaakaan, että hän olisi ulkomaalainen, on huvittavaa, kun tutustuessa uusiin ihmisiin tulee ilmi miehen syntyperä, niin kysytään aina, että millaista on olla sen maalaisen miehen kanssa... noh, ei tässä mitään eksoottista ole :D toisaalta, hän tulee kyllä sellaisesta maasta, jossa ei kyllä jäädä suomalaisia huonommaksi tässä asiassa :D

No, itse asiassa, alkaa tuntua, etten halua sitä kaveria nähdäkään, kun mies jo sanoi, ettei voi mennä takuuseen,e ttä äijä olisi edes saapuessaan vesiselvä...siis eilen vasta sanoi tämän...ja sen jälkeen ajattelin, että onpa hyvä, etten sitten mennyt satsaamaan tarjoilihin vielä...syökööt noutokebabia :D
Ärsyttää kun nää kaikki sen kaverit on tätä laatua... eikä siinä mitään, itsellänikin on yksi naispuolinen kaveri lähes samaa sorttia, mutta eipä se yhteydenpito kovin tiivistä olekaan...ehkä toivoisin mieheltä samaa, että jättäis tällasten kavereidne kanssa pyörimisen vähemmälle, siis niiden, jotka täällä suomessa asuvat...tietty paha vaatia sellastakaan, kun sitten ei paljon muita kamuja jäljelle jäis...

yritän nyt rauhottua[/QUOTE]

britti?

[QUOTE="vieras";24244861]Tarpeesi siirtyä heti henkilökohtaiseen haukkumiseen kertoo paljon sinusta. En enää ihmettele, ettei miehesi halua tutustuttaa ystäväänsä sinuun.

Minua ei todellakaan häiritse, jos joku tulee pikku päissään meille, oli aamu tai ilta. Mutta meillä käykin monen sorttista väkeä kylässä.[/QUOTE]

no anteeksi nyt vain, mutta ei mun mielestä ollut hirveen fiksu se sun viestisi, vinoilithan myös puhalluttamisista.

ja tän viestin perusteella... noh, sinä et voi ymmärtää minua, enkä minä sinua, vaikka kuinka väännettäsiiin...meillä ei kuulu lähipiiriin jo aamusta kännäämisen aloittavia, paitsi nämä miehen kaverit, jotka ei kyllä täällä käykään.

Mutta tosiaan, omiin tapakäsityksiini ei nyt mahu tää yletön alkoholin kittaaminen ja se, ettei ihmisellä itsellään leikkaa sen verran,e ttä jos on menossa paikkaan, jossa on pieniä lapsia, niin sen kännin vetäminen heti aamusta ei ole ajankohtaista. Mutta hyvä, kun teillä moinen sikailu sopii, lähetänkin vieraani sitten teidän lapsianne katsomaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24244885:
minulla heräs ajatus että tietääkö miehesi koulukaveri ylipäätään että sinä ja lapset ootte olemassa? vai onko siinä käsityksessä että miehes on edelleen sinkku?

Mies oli siellä käymässä reilu vuosi sitten ja kyllä miehen fb:ssä on lapsista kansioittain kuvia :D joita myös tämä kaveri on kommentoinut :D eli siis tietää kyllä.

[QUOTE="a.p";24244924]no anteeksi nyt vain, mutta ei mun mielestä ollut hirveen fiksu se sun viestisi, vinoilithan myös puhalluttamisista.

ja tän viestin perusteella... noh, sinä et voi ymmärtää minua, enkä minä sinua, vaikka kuinka väännettäsiiin...meillä ei kuulu lähipiiriin jo aamusta kännäämisen aloittavia, paitsi nämä miehen kaverit, jotka ei kyllä täällä käykään.

Mutta tosiaan, omiin tapakäsityksiini ei nyt mahu tää yletön alkoholin kittaaminen ja se, ettei ihmisellä itsellään leikkaa sen verran,e ttä jos on menossa paikkaan, jossa on pieniä lapsia, niin sen kännin vetäminen heti aamusta ei ole ajankohtaista. Mutta hyvä, kun teillä moinen sikailu sopii, lähetänkin vieraani sitten teidän lapsianne katsomaan :D[/QUOTE]

eikö se sitten ole sun miehen vastuulla kertoa että hei, meillä on lapsia joten ei mitään ördäämistä sitten heti aamusta? ei kai se oo sen kaverin vika jos se ei tiiä että se mikä on siellä normaalia ei oo teillä?

ja edelleen..mistä tiiät jo nyt millainen vierailu tulee olemaan kun et ole edes tavannut sitä kaveria?

[QUOTE="a.p";24244067]niin, mä kuvittelin, että syödään täällä kotona ja on ilonen mukava tunnelma ja sit näytetään vieraalle paikkoja ja illalla vaikka sivistyneesti muutama lasi viiniä ja läpän heittoa,ku lapset nukkuu... [/QUOTE]Tässä taas miljoonannennen kerran nähdään miten olematon kosketus naisilla on todellisuuteen. Ketä tervettä nuorta heteromiestä oikeasti kiinnostaa istua kaverinsa - jota näkee harvoin - ja sen ÄMMÄN kanssa siemaillen pari lasia punaviiniä ja mennä sen jälkeen nukkumaan??? Oikeasti, herää jo ja päästä kissa ulos. Miten naiset voivat saada normaalin kavereiden keskisen ajanvieton kuulostamaan aviorikokselta?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24244912:

hehe, apua, britit on muuten kans ammattilaisia tässä asiassa, täytyykin välttää niitä sitten, jos sinkkumarkkinoille lähden :D

Ei ole britti. Jos sanon, mistä, niin voin paljastua, mutta toisaalta mitä sitten...? en mä tässä niin noloja yksityisiä asioita ole paljastellut, että hävetä pitäis...

[QUOTE="Huoh";24244376]
En todellakaan haluaisin viettää tätä lyhyttä aikaa ystäväni kanssa siten, että hengailisimme perheeni kanssa. Toki sitäkin teemme, mutta suurimman osan ajasta mies on vastuussa lapsista ja me ystäväni kanssa nautimme toisistamme![/QUOTE]

Niin just. Kääntäen: Jos menisin itse vierailulle kaukaisen kaverini luokse, en taatusti haluaisi koko reissua tutustua heidän perhe-elämäänsä tai kiertää lapsiystävällisiä nähtävyyksiä. Toki asiaan kuuluisi istua vaikka päivälliselle koko porukalla ja tutustua hieman, mutta kyllä ärsyttäisi, jos kaverin mies seuraisi koko ajan kintereillä ja osallistuisi keskusteluun.

Toisten perhe-elämää pitää kyllä ehdottomasti kunnioittaa sen verran, ettei kännissä näyttäydytä lapsille tai dokaamisen takia pilata aikatauluja. Jos on pakko vetää pleksit, niin se tehdään sitten jossain muualla.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24244940:
eikö se sitten ole sun miehen vastuulla kertoa että hei, meillä on lapsia joten ei mitään ördäämistä sitten heti aamusta? ei kai se oo sen kaverin vika jos se ei tiiä että se mikä on siellä normaalia ei oo teillä?

ja edelleen..mistä tiiät jo nyt millainen vierailu tulee olemaan kun et ole edes tavannut sitä kaveria?

totta turiset, MIEHENI tehtävä tässä oliskin olla itse linjan vetäjänä, enhän minä ole sen äiti, hitto vieköön!!! muttakun mieheni on samanlainen nahjus näköjään, kun ei pysty,...koska sillekin tämä spurgumeiniki passaa niin mainiosti...
Mutta niinkuin joku täällä osasi rivien välistä lukea, että tämähän on vain jäävuoren huippu, eli itse tämä vierailu ei ole ongelma, vaan se, että ollaan miehen kanssa kyllä niin eri maailmoista, jos tosiaan miehini itse ei voi toimia, niinkuin mielestäni , kuten sinäkin ehdotit, kuuluisi,. eli sanoisi sille kaverille, ja järjestäisi asiallisen vierailun....

tää on siis viimenen niitti sille, että me ei sovita yhteen, enkä halua jakaa elämääni tollasen kanssa enää...kun yhteistä linjaa ei tunnu olevan:(
En mäkään halua olla se mäkättävä hullu akka, joten siinä tapauksessa mun pitäsi vaan siirtyä etsimään sellaista, kellä on sama arvomaailma, niin ei tarvitse jäkättää tällasista...

hehe, apua, britit on muuten kans ammattilaisia tässä asiassa, täytyykin välttää niitä sitten, jos sinkkumarkkinoille lähden :D

Ei ole britti. Jos sanon, mistä, niin voin paljastua, mutta toisaalta mitä sitten...? en mä tässä niin noloja yksityisiä asioita ole paljastellut, että hävetä pitäis...

juu siis ei tartte sanoa mistä mies on, tuli vaan mieleen heti britti kun luin tuon sinun kuvauksen aiheesta :D:D

mitäs jos se miehes kaveri yllättääki positiivisella tavalla ja tulee ihan selvinpäin? jos miehes ihan varmuuden vuoksi vaan varottelee mutta ei sitten olekaan oikeassa kun ystävä tulee? ja onko siis tämä ystävä nimenomaan halunnut että hän on miehesi kanssa kaksin kun tulevat, ettei tapaa teitä perhettä ollenkaan? sehän voi mennä niin että miehesi haluaa irtiottoa ystävänsä kanssa mutta ystävä saattais hyvinki olla kiinnostunu myös tapaamaan teidät. koskaan ei tiedä etukäteen ja kun sinä et tunne tätä miehesi ystävää niin saattaisit ilosesti yllättyä.

piä mieli avoimena kuitenkin :)

totta turiset, MIEHENI tehtävä tässä oliskin olla itse linjan vetäjänä, enhän minä ole sen äiti, hitto vieköön!!! muttakun mieheni on samanlainen nahjus näköjään, kun ei pysty,...koska sillekin tämä spurgumeiniki passaa niin mainiosti...
Mutta niinkuin joku täällä osasi rivien välistä lukea, että tämähän on vain jäävuoren huippu, eli itse tämä vierailu ei ole ongelma, vaan se, että ollaan miehen kanssa kyllä niin eri maailmoista, jos tosiaan miehini itse ei voi toimia, niinkuin mielestäni , kuten sinäkin ehdotit, kuuluisi,. eli sanoisi sille kaverille, ja järjestäisi asiallisen vierailun....

tää on siis viimenen niitti sille, että me ei sovita yhteen, enkä halua jakaa elämääni tollasen kanssa enää...kun yhteistä linjaa ei tunnu olevan:(
En mäkään halua olla se mäkättävä hullu akka, joten siinä tapauksessa mun pitäsi vaan siirtyä etsimään sellaista, kellä on sama arvomaailma, niin ei tarvitse jäkättää tällasista...

tässä puhut viisaita. sillä ei siitä mäkätyksestä itekkään pidä. sillon pitää vaan ruveta miettimään että mitä oikeesti ite haluaa. ja jos ne käsitykset eroaa suunnattomasti puolison omista haluista niin ehkä sitten on hyvä pistää lusikat jakoon ja lähteä tavoittelemaan sitä omaa onnea ihan eri suunnasta.

Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrä.;24244953:
Tässä taas miljoonannennen kerran nähdään miten olematon kosketus naisilla on todellisuuteen. Ketä tervettä nuorta heteromiestä oikeasti kiinnostaa istua kaverinsa - jota näkee harvoin - ja sen ÄMMÄN kanssa siemaillen pari lasia punaviiniä ja mennä sen jälkeen nukkumaan??? Oikeasti, herää jo ja päästä kissa ulos. Miten naiset voivat saada normaalin kavereiden keskisen ajanvieton kuulostamaan aviorikokselta?

mitä tarkoitat tässä tapuksessa terveellä nuorella heteromiehellä? tämä yhdistettynä siihen, miten ikävää tällaiasen on istu kaverin ÄMMÄN kanssa, antaa mielikuvia siitä, miten halveksivasti suhtaudut perheeseen ja parisuhteeseen, jos vaimo on ÄMMÄ ja terveen nuoren heteromiehen täytyy ilmeisesti päästä baanalle ja pukille ?? Vai miksei terve heteromies voisi olla myös asiallinen ja sivistynyt, miksei sen mielestä voisi olla mielenkiintoista tutustua kaverinsa vaimoon ja perheeseen? mä en nyt ihan tajua, anteeks

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24244989:
juu siis ei tartte sanoa mistä mies on, tuli vaan mieleen heti britti kun luin tuon sinun kuvauksen aiheesta :D:D

mitäs jos se miehes kaveri yllättääki positiivisella tavalla ja tulee ihan selvinpäin? jos miehes ihan varmuuden vuoksi vaan varottelee mutta ei sitten olekaan oikeassa kun ystävä tulee? ja onko siis tämä ystävä nimenomaan halunnut että hän on miehesi kanssa kaksin kun tulevat, ettei tapaa teitä perhettä ollenkaan? sehän voi mennä niin että miehesi haluaa irtiottoa ystävänsä kanssa mutta ystävä saattais hyvinki olla kiinnostunu myös tapaamaan teidät. koskaan ei tiedä etukäteen ja kun sinä et tunne tätä miehesi ystävää niin saattaisit ilosesti yllättyä.

piä mieli avoimena kuitenkin :)

ja taaskin täytyy todeta, että totta turiset:) voihan se juttu näinkin mennä, who knows, eihän me miehen kanssa keskustella edes kunnolla, tänki vierailun unohti ilmoittaa, vasta viikko sitten ohimennen mainitsi, siis mieti, ei nyt kuitenkaan naapurin setä ole tulossa iltaa istumaan, vaan toisesta maasta tulee kaveri, ja hän unohti ilmottaa aiemmin...:/

Hyvinkin mahdollista, että mieheni voi olla se, joka haluaa tota paskameininkiä... ei se ole muutenkaan mikään salonkileijona..keran yks mun tuttavapariskunta oli tullut meille kutsusta kylään, niin mies istua mökötti vaan tietokoneella kok visiitin ajan, j anäin vieraiden kasvoista vaivaantuneisuuden aj ihmetteli kyllä...siis että vit***aa tolalnen PENTU!!!

mun toiveiden mies kyllä tulisi sulavasti keskustelemaan ja esittäytymään ja jututtamaan vieraita. Niinkuin yksi kaverin mies tekee:) eikä tää nyt tarkota, että haluisin sen miehen, mutta toi puoli on sellanen, että kun olen siellä käyny, ni mietin aina, miks toi oma ei vois joskus käyttäytyä sillätavalla...huoh....

ja taaskin täytyy todeta, että totta turiset:) voihan se juttu näinkin mennä, who knows, eihän me miehen kanssa keskustella edes kunnolla, tänki vierailun unohti ilmoittaa, vasta viikko sitten ohimennen mainitsi, siis mieti, ei nyt kuitenkaan naapurin setä ole tulossa iltaa istumaan, vaan toisesta maasta tulee kaveri, ja hän unohti ilmottaa aiemmin...:/

Hyvinkin mahdollista, että mieheni voi olla se, joka haluaa tota paskameininkiä... ei se ole muutenkaan mikään salonkileijona..keran yks mun tuttavapariskunta oli tullut meille kutsusta kylään, niin mies istua mökötti vaan tietokoneella kok visiitin ajan, j anäin vieraiden kasvoista vaivaantuneisuuden aj ihmetteli kyllä...siis että vit***aa tolalnen PENTU!!!

mun toiveiden mies kyllä tulisi sulavasti keskustelemaan ja esittäytymään ja jututtamaan vieraita. Niinkuin yksi kaverin mies tekee:) eikä tää nyt tarkota, että haluisin sen miehen, mutta toi puoli on sellanen, että kun olen siellä käyny, ni mietin aina, miks toi oma ei vois joskus käyttäytyä sillätavalla...huoh....

ihan selkeesti sinulla on menossa murrosvaihe oman elämän suhteen. haet sitä omaa paikkaa ja mietit mikä on tärkeintä ja mikä tekee sinut onnelliseksi, mitä sinä ite haluat ja mietit tulevaisuutta myös näiltä osin. ja sitten peilaat sitä tietysti parisuhteeseen ja ymmärrettävästi miehesi käytöstä kaveripiirin miesten käytöksiin.

mitäs jos sie sanot miehelles että teet ruuan teille kaikille, että istutte alas sinä iltana (tai päivällä tai lounaalle) kun miehes kaveri tulee, syötte yhessä ja vaihdatte "hyvät päivät, hauska tutustua ja tässä on meidän milli ja molli ja tuo on meidän viivi-koira" - jutut ja sen jälkeen miehes on vapaa menemään kaverinsa kanssa baanalle vaikka koko viikonlopuksi. ainoana ehtona että kunhan eivät herätä sinua ja lapsia kun tulevat örinöissään baarista.

mie ajan tässä nyt sitä takaa että sie olet sillon saanu tilaisuuden tutustua miehesi ystävään, hän on saanut nähdä lapsenne (koska kyllä hän aivan varmasti on kiinnostunut myös kaverinsa jälkikasvusta, kuka EI olisi?) ja sitten heillä on sitä omaakin aikaa keskenään. ja kaiken kukkuraksi: annat itestäsi aika hyvän ja ihanan kuvan kun olet tehny ruuan valmiiksi ja sitten "päästät" heidät juhlimaan ilman mitään murinoita. ehit murista sitten vaikka koko viikon vierailun jälkeen :D

oisko huono idea?

Yhteistyössä