Miehen käytös erotilanteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen tapaillut vajaan vuoden verran miestä, jonka kanssa suhde on jämähtänyt paikalleen. Hän on sillä tavalla perinteinen suomalainen mies ettei puhu tai pussaa mikä on sopinut itselleni koska en ole koskaan ollut kyljessä kyhnääjä. Muutoinkin olemme olleet mielestäni samalla aaltopituudella. Ainoa mitä en kokenut suhteelta saavani oli arvostus. Mieheltä tuntui puuttuvan kokonaan huomioonottokyky ja koin olevani välillä ainoa joka panosti suhteeseen. Lisäksi mies on jo useamman kerran ajattelemattomuuttaan loukannut minua teoillaan eikä ole aina edes osannut pyytää anteeksi. Otin eilen tämän asiallisesti puheeksi ja sanoin etten halua tämän jatkuvan ja että haluan joko muutoksen tai päätöksen suhteelle. Mies kertoi ettei ole ajatellut tulevaisuutta kanssani eikä voi mitään sille ettei ole rakastunut minuun. Totesin että aikaahan tässä on vain yhdessä tapettu ja kysyin että kai tämä sitten oli tässä. Ei vastausta.

Koska oli myöhä ja mies asuu naapurikunnassa sanoin että hän voi minun puolestani nukkua sohvalla. Aamuyöllä hän tuli säkyyn viereeni. Harrastimme seksiä joka oli uskomattoman hyvää (kuten tähän asti aina ollutkin). Aamulla hän lähti puhumatta mitään. Sanoi vaan lähtiessä et nähään. Miksi näkisimme? Mtä tämä nyt oli? Oliko tämä pano joku viimeinen nöyryytys? Oma ylpeys ei anna periksi soitella perään mutta mitä jos mies ottaa yhteyttä. Oma logiikka ei enää riitä ymmärtämään, siksi kyselen jos joku täällä paremmin tuntisi suomalaisen miehen sielunmaisemaa.

Niin ja kyllä minä rakastin. En vaan koskaan saanut sanotuksi :(

No ainakin mies varmasti omasti mielestään on nyt sitten vapaa tapailemaan muita. Ja tuo "nähdään" tarkoitti luultavasti mahdollisia tulevia panoja....ei muuta.

Tsemppiä sinulle ja kohti uusia haasteita. Ja mieti kahdesti otatko miestä enää vällyjen väliin, hän takuulla sitä yrittää, mutta kuinka sinun sydämesi särkyy siinä touhussa....mieti tarkkaan.

Mies oli nähdäkseni rehellinen. Piti varmaankin susta paljon, mutta ei sitten ollut kuitenkaan rakkaudesta kysymys hänen puoleltaan. Surullista, mutta aina ei tunteet kohtaa.

Eropano se oli ja nähdään oli semmoinen, että panemassa voi käydä.. Ei se susta välitä, haluaa vain hyödyt ottaa. Sinuna jättäisin vastaamatta sille jos yrittää vielä jotain. Mulla oli kanssa tuon tyylinen juttu, sisimmässä sen tiesi että mies ei välitä, mutta sitä ei uskaltanut myöntää itselleen. Nyt mies, joka kertoo rakastavansa joka päivä. Suosittelen siis vaihtamaan kunnon mieheen.

Ja mieti, rakastatko todella sitä, kun on sua huonosti kohdellutkin? Oletko vain riippuvainen ja pelkäät jäädä yksin? Tykkäät siitä läheisyydestä mitä kuitenkin olet saanut... Mutta sitä ja paljon parempaakin saa kyllä muiltakin.

Selvä juttuhan se on ettei suhde voi jatkua enkä minäkään tässä ole järkevästi toiminut. Halusin vaan näkökulmia siihen miksi mies näin oudosti käyttäytyi. Olisihan tämä suhde voinut rumemminkin päättyä.

Ja se miksi päädyin vielä hänen kanssaan sänkyyn on se että seksi yksinkertaisesti on ollut hyvää eikä ainakaan minulle se ole itsestäänselvää kenen tahansa kanssa. Kenenkään muun kanssa ei kemiat ole samalla tavalla toimineet. Varmasti jatkaisin pelkkänä seksisuhteena jollei olisi tunteita. Niin masokistinen en ole että lähtisin siihen kun vielä välitän.

Järkevintä on varmaan vaan olla mahdollisimman välinpitämätön ja keskisttyä siihen kaikkeen muuhun elämässä mikä tekee onnelliseksi :)

Selvä juttuhan se on ettei suhde voi jatkua enkä minäkään tässä ole järkevästi toiminut. Halusin vaan näkökulmia siihen miksi mies näin oudosti käyttäytyi. Olisihan tämä suhde voinut rumemminkin päättyä.

Ja se miksi päädyin vielä hänen kanssaan sänkyyn on se että seksi yksinkertaisesti on ollut hyvää eikä ainakaan minulle se ole itsestäänselvää kenen tahansa kanssa. Kenenkään muun kanssa ei kemiat ole samalla tavalla toimineet. Varmasti jatkaisin pelkkänä seksisuhteena jollei olisi tunteita. Niin masokistinen en ole että lähtisin siihen kun vielä välitän.

Järkevintä on varmaan vaan olla mahdollisimman välinpitämätön ja keskittyä siihen kaikkeen muuhun elämässä mikä tekee onnelliseksi :)

Yhteistyössä