Miehen lapsellinen käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ap:n mies on just niinku munkin mies!Ja mä oon ainakin omasta miehestä tehny diagnoosin,eli selvä narsisti/rajatilapersoonallisuus.Mä oon kait jo niin tottunu käytökseen että en enää jaksa edes kapinoida.17 vuotta on kohta yhteisiä vuosia takana päin ja suurin osa niistä menny miehen mielivallan alla...

Mä olen todella väsynyt ja varmaan masentunutkin. Mulle käy välillä niin, että ihan pieni juttu katkasee sen kamelinselän, ja menen sitten itsekseni johonkin huoneeseen rauhoittumaan ja varmaan näytän mököttävältä, kun ahdistaa kovasti. Tuntuu kuin koti ja huutavat lapset olis vankila. Miuluummin teen niin kuin lan huutaa raivopäänä lapsille. Voisko sun mies olla masentunut tai muuten väsynyt elämäänsä tällä hetkellä?

Ja käyttäytyy TODELLA lapsellisesti välillä. Edes mun teini-ikäiset lapset ei käyttäydy niin lapsellisesti. Yksi tapaus mm meni näin: mä inhoon 'mässytystä' ruokapöydässä ja jokainen perheenjäsen tietää sen. Mies mässyttää silti. Kerran sitte pyysin että voisitko syödä ilman lousketta niin ukko nakkasi niskojaan, otti ruuan ja meni parvekkeelle syömään :-D :-D en mahtanut itselleni mitään vaan ihmetyksen jälkeen repesin nauruun johon yhtyi lopulta muu perhe... se ei ollu enää kivaa käytöstä mutta naurulle ei vaan tullu loppua!

Yleensä suuttuessaan mies näyttää niin koomiselta, aivan kuin lastenohjelmissa näytetään kun joku lapsi suuttuu, mun mies näyttää juuri siltä.

Yhteistyössä