V
"vieras"
Vieras
Olen tapaillut vajaan vuoden verran miestä, jonka kanssa suhde on jämähtänyt paikalleen. Hän on sillä tavalla perinteinen suomalainen mies ettei puhu tai pussaa mikä on sopinut itselleni koska en ole koskaan ollut kyljessä kyhnääjä. Muutoinkin olemme olleet mielestäni samalla aaltopituudella. Ainoa mitä en kokenut suhteelta saavani oli arvostus. Mieheltä tuntui puuttuvan kokonaan huomioonottokyky ja koin olevani välillä ainoa joka panosti suhteeseen. Lisäksi mies on jo useamman kerran ajattelemattomuuttaan loukannut minua teoillaan eikä ole aina edes osannut pyytää anteeksi. Otin eilen tämän asiallisesti puheeksi ja sanoin etten halua tämän jatkuvan ja että haluan joko muutoksen tai päätöksen suhteelle. Mies kertoi ettei ole ajatellut tulevaisuutta kanssani eikä voi mitään sille ettei ole rakastunut minuun. Totesin että aikaahan tässä on vain yhdessä tapettu ja kysyin että kai tämä sitten oli tässä. Ei vastausta.
Koska oli myöhä ja mies asuu naapurikunnassa sanoin että hän voi minun puolestani nukkua sohvalla. Aamuyöllä hän tuli säkyyn viereeni. Harrastimme seksiä joka oli uskomattoman hyvää (kuten tähän asti aina ollutkin). Aamulla hän lähti puhumatta mitään. Sanoi vaan lähtiessä et nähään. Miksi näkisimme? Mtä tämä nyt oli? Oliko tämä pano joku viimeinen nöyryytys? Oma ylpeys ei anna periksi soitella perään mutta mitä jos mies ottaa yhteyttä. Oma logiikka ei enää riitä ymmärtämään, siksi kyselen jos joku täällä paremmin tuntisi suomalaisen miehen sielunmaisemaa.
Niin ja kyllä minä rakastin. En vaan koskaan saanut sanotuksi
Koska oli myöhä ja mies asuu naapurikunnassa sanoin että hän voi minun puolestani nukkua sohvalla. Aamuyöllä hän tuli säkyyn viereeni. Harrastimme seksiä joka oli uskomattoman hyvää (kuten tähän asti aina ollutkin). Aamulla hän lähti puhumatta mitään. Sanoi vaan lähtiessä et nähään. Miksi näkisimme? Mtä tämä nyt oli? Oliko tämä pano joku viimeinen nöyryytys? Oma ylpeys ei anna periksi soitella perään mutta mitä jos mies ottaa yhteyttä. Oma logiikka ei enää riitä ymmärtämään, siksi kyselen jos joku täällä paremmin tuntisi suomalaisen miehen sielunmaisemaa.
Niin ja kyllä minä rakastin. En vaan koskaan saanut sanotuksi