Miehen käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskonsa menettänyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskonsa menettänyt

Vieras
Olisin kysellyt mielipidettänne seuraavaan tilanteeseen:
Olin mieheni kanssa kälyn syntymäpäivillä ja mieheni vietti todella paljon aikaa erään sinkku naisen seurassa. Istuskelivat vierekkäin käsikädessä (minun kädestä ei ole pidelly 15 vuoteen), jutustelivat nurkissa kaksistaan ja sitten vielä menivät makuuhuoneeseen vähäksi aikaa.
Tiedusteltuani kotiin tultua mieheni väitti että ei tapahtunut mitään. Naisella oli vain murheita joita hän halusi kertoa. Minä en usko siihen selitykseen. Uskoisitteko muutkaan ?

Minä olisin mennyt oven taakse kuuntelemaan, että mitä ääniä sieltä kuului. On aika törkeää sun läsnä ollessa pidellä toista kädestä kiinni. Sun pitää seurata tilannetta, että käyttäytyykö mies oudosti, lähteekö yksin jonnekin, salaako kännykkäänsä yms.

Tuttavani miesystävä ei osaa hoitaa omaa parisuhdettaan. Mököttää viikkokausia jos jostain ihan asiasta sanoo, että tuon voisi tehdä toisella lailla. Tämä mörökölli on muka joillekin naisille joku hiton Leelia, joille hän antaa parisuhdeneuvoja ja ratkoo ongelmia puhelimitse. Supattelee ravintolassa pimeissä nurkissa näiden naisten kanssa ja saa ihme puheluita iltamyöhällä. Onneksi tuttavani ei asu hänen kanssaan eikä muutenkaan enää nykyään seurustele muuta kuin säälistä, joten loppu häämöttää tuollekin äijälle kohta.

Joopa joo, niin hän ne miehet väittää ettei ole mitään sen kummempaa..
Miehelläni oli samanlainen tilanne,hempeilyä,supattelua ja kädestä pitelyä toisen naisen kanssa toisessa huoneessa aivan kaksistaan ja minä pöljä menin vielä häiritsemään heitä. Olin samoissa juhlissa ja olin kuin ilmaa.

Kummallisia muistikatkoksia näillä miehillä on, kun pitäisi sanoa totuus, että missä mennään. Heittäydytään muistamattomaksi. Paras olisi tilata lääkäriltä aika kun ei muista, olisikohan nuorella iällä jo dementia tullut,vakavaa.

Samanlaiseksi leelian lepotuoli oli miehenikin, jutteli toisten naisten kanssa henkeviä
ja antoi neuvoja miten pitää suhdetta työstää, mutta oman vaimonsa kanssa ei pystynyt, kuin mököttämään.

Nyt on sellainen juttu, että miehelläsi ei ole puhtaat jauhot pussissa. Selvität tarkaan, mitä miehellä päässä liikkuu, et anna periksi. Pahemmaksi vain menee ja luulee saavansa tehdä mitä vain ilman vastuuta.

Ei ole normaalia tuo ei. Nyt sitten katsokin että jos pelailee peliään niin saa heti sen mukaisesti. Ensinnäkin nyt on aika pitää kunnon puhuttelu tuosta sinkkuneidon kanssa olleista hetkistä!! KYLLÄ!!

Et kyllä anna moisen sinua vedättää. Ei taida olla arvoisesi mies, ja toiseksi jokin tunteissa vialla että tuommoista tapahtuu. selvitä asia nyt ennenkuin hän satuttaa sinua enemmän. Lähde pois jos näyttää että homma ei järkevöidy ja mies ei tajua ja herää. Tee se liike ennenkuin hän ehtii naikkosensa kimppuun. Hitto.

Kurjaa kuulla tuollaista.

Ei ole herkkumies mullakaan..mutta jotenkin tässä on menty vuodesta toiseen, muttei sentäs tuolla linjalla ainakaan tietääkseni..???

Hei "Uskonsa menettänyt", tässä sinulle ja muille "Anteeksi, että olen olemassa"-naisille ja mikä ettei miehillekin: Miettikää, mitä hyötyä teille on roikkua huonossa ihmissuhteessa. Onko kyseessä jonkinlainen riippuvuussuhde? Pelkäättekö olla yksin? Itse elin aikoinaan juuri tuollaista elämää; vakoilin miestäni, etsin häntä ravintoloista, tutkin lompakot ja puhelutiedot, valvoin öitä odottaen toista kotiin. Neljän vuoden päästä ajoin hänet ulos elämästäni. Tunne oli sanoin kuvaamattoman hieno -sain elämäni hallinnan takaisin itselleni! Eivät miehet maailmasta lopu! Uusi ja paljon parempi käveli pian elämääni. Tosin suhteiden välillä viettämäni sinkkuaika oli varmaan elämäni parasta aikaa. Kannattaa hyvät immeiset muistaa, että saatte juuri sellaista kohtelua kuin itse katsotte ansaitsevanne. Minä en itse edes viitsisi miettiä, mitä tuollaisen miehen päässä liikkuu! (Kirkkovene!!!) Saati pitää puhutteluita kuin tuhmalle lapselle! Turha kuulustella ja jäädä kuuntelemaan valheita. Säästät aikaasi, kun laitat kengän kuvan perseeseen. Kumppaniksesi on sattunut huonon tuurin tai harkintakyvyn puutteen vuoksi jokin psykopaatti PASKA! Kannattaa sen verran rakastaa itseään, että ei hukkaa elämänsä harvoja päiviä tuollaisten kanssa. Asiasta sadanteen; Lukekaa kirja MURHAMIEHEN MUOTOKUVA, VIILTÄJÄ JACK -TAPAUS SELVITETTY (Patricia Cornwell). Lisäksi suosittelen kirjaa UHATUT (Lisa Marklund). Liittyvät aiheeseen!!!!!

"Tiedän paremmin" -nimimerkin kanssa olen todellakin samaa mieltä, jos ei arvosta itseään, ei kukaan mukaan. Miksi jotkut naiset alentuvat tällaiseen suhdehelvettiin, syitä on varmaan monia. Muuta en voi sanoa, kuin että säälittää. Ise nuorempana alennuin samantyyliseen, nyt kun ajatelee sitä ja nykyistä tilannettani, olisi pitänyt aikoja sitten sanoa hei hei -exälleni. Nykyinen mieheni on kultakimpale <3
Tsemppiä näille epätoivoisille urkkijoille. Pieni vihje; tehkää itse itsenne onnelliseksi, ette siihen miestä tarvi. Ja oikea mies tulee kohdallenne kun ekaksi alatte arvostamaan itseänne!

Alkuperäinen kirjoittaja uskonsa menettänyt:
Olisin kysellyt mielipidettänne seuraavaan tilanteeseen:
Olin mieheni kanssa kälyn syntymäpäivillä ja mieheni vietti todella paljon aikaa erään sinkku naisen seurassa. Istuskelivat vierekkäin käsikädessä (minun kädestä ei ole pidelly 15 vuoteen), jutustelivat nurkissa kaksistaan ja sitten vielä menivät makuuhuoneeseen vähäksi aikaa.
Tiedusteltuani kotiin tultua mieheni väitti että ei tapahtunut mitään. Naisella oli vain murheita joita hän halusi kertoa. Minä en usko siihen selitykseen. Uskoisitteko muutkaan ?

Siis ei ollut tapahtunut mitään mutta, ' Istuskelivat vierekkäin käsikädessä "?????? sinun läsnä? ja menivät vielä makuhuoneeseen? no että se istui käsikädessä sen muijan kanssa tuo riittäisi ainakin minulle jo,eihän tuollainen peli vetele??!!

kyllä tulisi luut kurkkuun tuolle tyypille jos se olisi mun mies!

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
siis ei kö po ruk ka ta ju a, et tä tä mä on sa tu a ?
<- olis kannattanut laittaa vielä tavuviivat.

Satua tai ei, tällainen tilanne voisi ihan hyvin olla totta ja vastaavanlaiset tilanteet ovat monissa suhteissa arkipäivää. Edellisten kirjoittajien tapaan ihmettelen näitä 'pidä tiukka puhuttelu kuin viisivuotiaalle tuhmalle einopetterille' -kommentteja, kyseessä on aikuinen ihminen. Kenkää vaan, sanon ma!

Onnelliseksi tulemisen edellytyksenä on se, että päästää irti sellaisista asioista (tai ihmisistä), jotka tekevät sinut onnettomaksi!

No niin, ehkä tuossa ei enää ole niin kauheasti kirjoitusvirheitä, kun sain vähän MUREETA MOKKAA!

Ja muistakaa vielä tämä: Yksin on parempi kuin huonossa seurassa.

Aika provolta kuulostaa tuo tilanne, että muka syntymäpäivillä mentäisi jonkun toisen makuuhuoneeseen ja kädestä pideltäisi jne.

Jos juttu ei ole provo, niin pitää olla aikamoinen hissukka, jos vain katsoo tilannetta vierestä, eikä käy "omimassa" kumppania itselleen. Kyllä minä ainakin oletan, että jos lähdemme juhliin yhdessä pariskuntana, niin pääsääntöisesti myös olemme yhdessä. Jos baarissa esimerkiksi mieheni juttelee naisen kanssa ja näen, että nainen flirttailee, niin kyllä minä menen äkkiä mieheni luokse hänen kainaloonsa ja annan kunnon suudelman, jotta "uhkaava nainen" tajuaa, että mies on todellakin varattu.

En kyllä itse suostu siihen, että minua käytettäisi kynnysmattona, jota saa kohdella ihan miten vaan. Edellisessä suhteessani yritin puhua miehen kanssa (hän kieltäytyi puhumasta) ja odotin vuosia, että tilanne korjaantui. Kun suhde meni hiljaa alamäkeä, niin erosin. Yksin oli paljon parempi olla, kuin ahdistuneena huonossa liitossa.

On se jännä miten ihmiset tulkitsee eri asioita.

Miksei aloittaja kysy aiheesta mieheltään? Miksi hän epäilee miestä, jos mies sanoo vain naisella olleen huolia ja hän on auttanut naista? Onko mies käyttäynyt niin että antaa muuten aihetta mustasukkaisuuteen?

Tietenkin tuo särähtää korvaan, ettei mies pidä naista kädestä mutta vierasta naista pitää.

Onko aloittaja sanonut siitä miehelleen?

Jos suhde on muuten aloittajalla ja miehellä kunnossa, tämä asia pitäis kait käydä siinä suhteessa läpi kun se nähtävästi aloittajaa kalvaa.

Nettipalstoilla kylvetään kaikenlaista (välillä turhaakin) epäluuloa. Asiat selviäis helpommalla jos niistä puhuisi sen asianomaisen kans.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän paremmin:
Onnelliseksi tulemisen edellityksenä on se, että päästää irti sellaisista asioista, jotka tekevät sinut onnettomaksi!

TOTTA KUIN PORKKANA JOKA SANA! ;D

hullut naiset!!!!!!!!!!!!!!!!! pistäkää tuo mieleenne! laittakaa vaikka lappu seinälle näkyviin tuo teksti! ei vaan unohda MUISTAA!

Alkuperäinen kirjoittaja Yks vaan:
On se jännä miten ihmiset tulkitsee eri asioita.

Miksei aloittaja kysy aiheesta mieheltään? Miksi hän epäilee miestä, jos mies sanoo vain naisella olleen huolia ja hän on auttanut naista? Onko mies käyttäynyt niin että antaa muuten aihetta mustasukkaisuuteen?

Tietenkin tuo särähtää korvaan, ettei mies pidä naista kädestä mutta vierasta naista pitää.

Onko aloittaja sanonut siitä miehelleen?

Jos suhde on muuten aloittajalla ja miehellä kunnossa, tämä asia pitäis kait käydä siinä suhteessa läpi kun se nähtävästi aloittajaa kalvaa.

Nettipalstoilla kylvetään kaikenlaista (välillä turhaakin) epäluuloa. Asiat selviäis helpommalla jos niistä puhuisi sen asianomaisen kans.

Joo,ap keskustele miehen kanssa tuosta asiasta asiallisesti ja kysy miksi pidit sen naisen kättä ,ja miksi piti mennä makuhuoneeseen keskustelemaan kaksistaan? ( noku se halu nuolla naisen pillua ja nainen otti äkkiä sun mieheltä suuhun siellä)
" Jos suhde on muuten aloittajalla ja miehellä kunnossa" joo suhde on niin hyvässä kunnossa että miehellä on tarvetta kopeloida toisia naisia pitää vieraata naista kädestä ja sitten katoaa vieraan naisen kanssa makuhuoneeseen ... joo suhde on ihan kunnossa! whuahahahahahahaaa! ;D

Alkuperäinen kirjoittaja Hepsukkka:
Aika provolta kuulostaa tuo tilanne, että muka syntymäpäivillä mentäisi jonkun toisen makuuhuoneeseen ja kädestä pideltäisi jne.

Kyllä meikäläisen avioliitossa tapahtui paljon törkeämpiäkin juttuja ja ihan minun nähteni, kun olin nuori äiti.

Lomamatkalla mies (vähän humalluttuaan) viihtyi yksin koko illan leirintäalueen baarissa kun myyjä sattui miellyttämään silmää. Minä luonnollisesti olin vuokraamassamme mökissä lasteni kanssa.

Päiväristeilyllä exäni ihastui yhden rouvan hameenhelmoihin niin, että tanssitti ainakin 10 tanssia peräkkäin tuota rouvaa. Pöytäseurueen muita naisia huvitti. Minä istuin lasteni kanssa pöydässä. Oli onneksi muitakin meidän kanssa ja tuttavani mies vei minut säälistä tanssimaan.

Naistuttavani soitti yhteisen ravintolaillan jälkeen yöllä minulle, että johtuikohan miehesi kummallinen käytös siitä, että hän yritti kerran iskeä minua. No eeiiiiii varmaan.....

Miestuttavani uskoutui minulla ravintolassa ja kertoi miten mieheni yrittää aina iskeä hänen vaimoaan ja flirttailee hänen kanssaan.

Tässä vain osa toilailuista. Kiitän luojaa siitä, että pystyn hillitsemään itseni eikä lapseni huomanneet mitään, että äiti se siinä laskeskelee milloin äijä lentää.

ja ps. en ole ruma enkä lihava

Yhteistyössä