Miehen kosketus inhottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoton

Vieras
Mikä avuksi kun miehen kosketus ei tunnu minusta hyvälle? Tykkään haleista ja läheisyydestä, mutta kun mies alkaa kosketella "seksuaalisella" tavalla, en voi sietää sitä. Minua kyllä panettaa, mutta panetus haihtuu kun mies alkaa koskemaan. Miehen kädet tuntuvat tahmeilta, kylmiltä tai hikisiltä tms. Hänen kosketuksensa ei kiihota vaan päinvastoin. En tiedä onko vika minussa vai hänen kosketuksessaan eikä sillä oikeastaan ole mitään väliä. Haluaisin vain voida nauttia hänen kosketuksestaan ja seksistä, kaipaan mahtavaa seksiä ja turhaudun kun en sitä saa. Mitä voin tehdä?

Näyttää siltä, että vika on joko kohdallesi osuneissa miehissä tai siinä, että ovat olleet miehiä.
Voisi kannattaa kokeilla muita vaihtoehtoja.
Ensiksi kuitenkin suosittelisin , että testaisit herrasmiestä. No sehän on niin, että sun kannattaa tällaytyä sillä tavalla, että myös herrasmiehet alkavat kiinnostua.

vaan mies on väärä! Jos kerran panettaa. iedän kyllä tyypin jota karttaisin itsekin; liian herkän arka räpeltäjä, tai himokas tärisevä setä. Mä tykkään et mies tulee, ottaa niskasta kiinni ja haluaa. Seksin pitää olla rajua. Just sellanen räpeltävä kosketus on niljakas, kädet kylmät, hikiset...yakyakyak

Olen aiemmin ollut himokas tämän samaisen miehen kanssa, joten... Meillä on vaikeita aikoja takana, mies on ollut aina epävarma, mutta muuttunut vain varovaisemmaksi. Rakastan häntä, mutta alkuhuuma on jo kaukana takana. Haaveilen seksistä, mutta sitten kun se tosipaikka koittaa, se ei tunnu lainkaan hyvältä. Tai seksi itsessään on hyvää, kun sinne asti päästään, mutta ne alkulämmittelyt, ne saa lähinnä himon sammumaan.

Voi olla tietty niinkin, että ennen en tarvinnut samalla tavalla alkulämmittelyä ja siksi kaikki meni hyvin. Nyt kun tarvitsisin sitä, en pidäkään siitä. Ehkä joku höyhenellä tms. koskettaminen voisi toimia.

Olen myös "kateellinen" miehelleni kun hän voihkii kosketuksistani ja itse samalla vain työnnän hänen käsiään pois. Voin kiihottua hänelle tekemistäni asioista, mutta kun hän tekee minulle jotakin, harvemmin se hyvältä tuntuu. Haluaisin vain saada nauttia seksistä myös saavana osapuolena. Olen muutoin aika dominoiva, mutta en haluaisi olla aina se aktiivinen ja määräävä osapuoli seksissä, joskus toki muttei aina.

Liian herkän arka räpeltäjä tässä ehkä on kyseessä, mutta se on varmasti osittain omaa syytäni.

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoton;10292331:
Olen aiemmin ollut himokas tämän samaisen miehen kanssa, joten... Meillä on vaikeita aikoja takana, mies on ollut aina epävarma, mutta muuttunut vain varovaisemmaksi. Rakastan häntä, mutta alkuhuuma on jo kaukana takana. Haaveilen seksistä, mutta sitten kun se tosipaikka koittaa, se ei tunnu lainkaan hyvältä. Tai seksi itsessään on hyvää, kun sinne asti päästään, mutta ne alkulämmittelyt, ne saa lähinnä himon sammumaan.

Voi olla tietty niinkin, että ennen en tarvinnut samalla tavalla alkulämmittelyä ja siksi kaikki meni hyvin. Nyt kun tarvitsisin sitä, en pidäkään siitä. Ehkä joku höyhenellä tms. koskettaminen voisi toimia.

Olen myös "kateellinen" miehelleni kun hän voihkii kosketuksistani ja itse samalla vain työnnän hänen käsiään pois. Voin kiihottua hänelle tekemistäni asioista, mutta kun hän tekee minulle jotakin, harvemmin se hyvältä tuntuu. Haluaisin vain saada nauttia seksistä myös saavana osapuolena. Olen muutoin aika dominoiva, mutta en haluaisi olla aina se aktiivinen ja määräävä osapuoli seksissä, joskus toki muttei aina.

Liian herkän arka räpeltäjä tässä ehkä on kyseessä, mutta se on varmasti osittain omaa syytäni.

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 10v. ja lapsiakin on ja muuten parisuhde ihan mallillaan..mutta mä en nauti kun mieheni koskettelee mua. En pidä suutelemisesta, koskettelut rinnoistani tai vatsallani tai reisilläni tuntuu juuri tuolta aralta räpeltämiseltä...olen pyytänyt miestäni koskettelemaan voimakkammin tmv. mutta ei auta :( Otan mieheltäni suihin ja en kykene tekemään sitäkään jos hän samalla alkaa kosketella mua...orgasmin saan kyllä toisinaan jos mies panee mua rajummin takaapäin...mutta kai minussa naisena on jotain vikaa kun en tunne mieheni kosketusta kiihottavana. Pitkä esileikki on yhtä kidutusta kun ei tunnu missään. Kiihottunut olen usein kun menemme seksipuuhiin makuuhuoneen puolelle mutta yleensä se kiihotus hyytyy kun alkaa nuo koskettelut ja muut...toivotontako vai voiko muuttaa tilannetta parempaan?

Kylmä nainen: kuulostaa NIIN tutulta, ihan kaikki mitä kirjoitit. Mistä ihmeestä tällainen voi johtua? Ja vielä tärkeämpää: kuinka tilanteen saisi muutettua nautinnolliseksi seksiksi? :)

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoton;10256579:
Mikä avuksi kun miehen kosketus ei tunnu minusta hyvälle? Tykkään haleista ja läheisyydestä, mutta kun mies alkaa kosketella "seksuaalisella" tavalla, en voi sietää sitä. Minua kyllä panettaa, mutta panetus haihtuu kun mies alkaa koskemaan. Miehen kädet tuntuvat tahmeilta, kylmiltä tai hikisiltä tms. Hänen kosketuksensa ei kiihota vaan päinvastoin. En tiedä onko vika minussa vai hänen kosketuksessaan eikä sillä oikeastaan ole mitään väliä. Haluaisin vain voida nauttia hänen kosketuksestaan ja seksistä, kaipaan mahtavaa seksiä ja turhaudun kun en sitä saa. Mitä voin tehdä?

Minulla on ollut kaksi miesta joiden kosketus arsytti ja poisti kaikki seksuaaliset halut.

Ensimmainen oli mies joka oli kovakourainen, lipitetaan klitorista kovala kielenkarjella, kouritaan, imetaan nanneja niin kovaa etta sattuu, ja jopa naidaan kalua kovaa khdunpohjaan, aivan kamalaa, ei sellaista kukaan kesta.

Toinen oli selainen ihme kutittelija, joka kuvitteli etta nainen syttyy vain ja ainostaan superkevyesta hivelysta, han kutitteli ja hiveli minua ympariinsa, suorastaan raivostuin kun han yritti ensimmaisen kerran hyvailla pimppiani, sivullani maaten han kutitteli kasillaan pakaroideni lomassa ja kosketti pimppia niin kevyesti ettei saanut edes hapyhuulia auki (yleensahan sormi laitetaan kevyesti suuaukolle, hapyhuulet avautuu ja klitoris loytyy helposti). Onneton rapeltaja! nannejakin imettiin niin hiljaa, ettei missaan tuntunut yhtikas mitaan, liekko edes imenyt piti vain suussaan.

Eli tallaiset aaripaat, nainen pitaa hellasta, mutta varmasta otteesta, joka valilla vaihtelee naisen reaktioita mukaillen. ja useat naiset, jos eivat esim pida reisin hivelysta, syttyisivat esim kunnon suudelmasta ja esim hiusten silittelysta sen sijaan tms, ei kaikki pida samoista jutuista.

Kun jokainen nainen pitää erilaisista asioista, niin älkää kuvitelkokaan kenenkään miehen olevan sellainen meedio, että osaisi teidän mieltään lukea.

Se pitää tehdä miehelle selväksi miten haluatte teitä kosketeltavan. Mikä toimii ja mikä ei. Ei ole miehen vika vääränlainen kosketus, jos ette osaa opastaa.

Naisimmeiset,valaiskaa meitä miehiä,mistä johtuu kun miehen kosketus tuntuu epämiellyttävältä.Se auttaa teitä naisia,sekä miehiä,tiedetään missä mennään.

Niin olisihan se hyvä opastaa miestä minkälainen kosketus tuntuu hyvältä näin naisena mutta kun en nauti jostain syystä koskettelusta ja kiinnostaisi tietää missä vika? Olenko jotenkin kuitenkin tiedostamattani estynyt vai mikä siinä kosketuksessa inhottaa...tai toisin sanoen kiihotun seksuaalisesti kun ajattelen seksiä tai katselen vaikka jonkun elokuvan, missä seksikohtaus tmv. mutta kun menen mieheni kanssa makuuhuoneen puolelle ja mieheni alkaa mua koskettelemaan (kevyesti tai kovempaa tai ihan miten vain..) mä en tunne mitään.....näin on ollut aina...ja rehellisesti sanottuna olin tällainen jo kun olin nuori. Onko tässä jotain fysiologista vikaa vai onko vika vain mun korvien välissä vai mitä tämä on? En ole ikinä kehdannut keskustella tästä asiasta kenenkään ystäväni kanssa kun sitä pidetään jotenkin itsestään selvänä, että nainen nauttii miehensä läheisyydestä ja koskettelusta ja kosketuksi tulemisesta, pitkistä esileikkituokioista, seksistä ym. ym. Kuten jo tuossa aiemmin mainitsin...olen ollut naimisissa mieheni kanssa jo yli 10v. ja lapsiakin. Joskus seksi tuntuu ihan ok. eli saan ajoittain orgasminkin mutta tuo koskettelu, suutelu ym. ei innosta kun jotenkin vain inhottaa...en pidä halaamisestakaan. Lapsia kyllä kykenen halaamaan ja suukottamaan poskelle ja tunteiden näyttäminen näin ei haittaa mutta pariskuntana: nainen&mies asetelma on eri juttu....välillä mietin, kauankohan mieheni jaksaa tätä kanssani kun en ole mitenkään hellivä ja kosketteleva vaimo...mutta onhan hän vielä sietänyt tätä käytöstäni.

Viimeksi muokattu:
Kuulostat aivan normaalilta naiselta.Siis ,tarkoitan,että ,nyt taitaa mennä ajatus ja sormet ristiin.Otan alusta.Koskettelu ,miksi tämä on näin vaikeeta.Itse koen rakastamani naisen,sellaasta valitettavasti ole,tykkään hyväillä,aistia,tuntea hänen läsnäolon,tuoksun,silkinpehmeän ihon,se on jotain sanoin kuvaamatonta.Sinulle toivon,että voit alkaa nauttimaan asiasta.Ota rauhallisesti,pakkopullia älä syötä itsellesi.Kyllä jonain päivänä alat nauttia miehesi koskettelusta ja hyväilyistä.Anna itsellesi aikaa ja totuta itsesi ajatukseen.Saat lisä nautinnon elämääsi.

Voiko kosketus olla tunnoton, eli ei tunnu miltään?

Silloin, kun minä en ole valmis kosketteluun, niin silloin koskettelut kutittaa. Ne kyllä muuttuvat yleensä melkonopeasti miellyttäviksi.

Jos tuota muutosta ei tapahtuisi, niin minäkin sanoisin kosketusten olevan epämielyttäviä.

Voiko olla niin ettei kaikille ihmisille tuota muutosta tapahdu?

Vaimoni taas ei ole kovin halukas kokemaan kosketusta hyväilyinä, mutta nipistelyistä hän pitää.

Miten on, tahtoisitteko tekin hyväilyjen sijasta nipistelyjä?

Sivupersoona elävien kirjoissa.Hyvä niin.Minä kerron oman kokemukseni toisen ihmisen kosketuksesta.Rakastamani nainen,hän kyllästyi ja häippäsi.Mutta tätä ihmistä oli jotain,todella nautintoa hyväillä.Hän nautti siitä todella.Kosketus,hyväillä toisen bodia,se on jotain aivan sikaflunssan ylikäynyttä.Minä tykkään hyväillä naista ja tuntea hänen hyvänolontunteen.Mitä tähän enempää sanoa.