Miehen koulutus näyttää onnistuvan :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokenut ja huvittunut jo nykyään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokenut ja huvittunut jo nykyään

Vieras
Nyt menossa seitsemäs vuosi :D
Luulen saavani huomenna kukkia ja anteeksipyynnön. Tänään kuitenkin mökötetään, syystä että; mä puhuin liian kauan (2 tuntia) puhelimeen enkä huomioinut sinä aikana työreissulta saapunutta miestäni (siis tarpeeksi) vaikka aikaa on koko ilta... mut kun olis pitänyt JUST SILLON KUN HERRA JA HIDALGO TALOON SAAPUU. Lapset olin jo hoitanut petivalmiiksi, herran vain piti pistää sänkyyn mitä lapsetkin odotti, koska isi tulee kotiin tänään. Ruokakin oli valmiina.
Sielläpähän yksinään mököttää. Katumuksen merkkejä herran riitelemisestä on jo ilmassa :D Ilmeisesti haluu mun viereen nukkumaan.
Älkää hyvät naimattomat naiset menkö koskaan naimisiin, tällasta se saattaa tulla olemaan. Kun hankit pari lasta, sulla mies mukaanlukien on niitä välillä kolme. :D

Kyllä mä sen verran (itse asiassa aika paljonkin) rakastan isäntää, että olisin puhelun välissä suikannut suukon ja antanut halauksen - tosin jos se ei olisi isännälle riittänyt, niin saisi mököttää sekin sitten. Mutta riittäisi se, tiedän.

Hih, meinaatko että se naimisiin meno teettää tommosta... ;) Katse peiliin vaan molemmilla niin loppuu tollanen lapsellinen mökötys ja toiselta vallankäyttö. Onko toi sun mielestä ap terve tasapainoinen parisuhde?

Olipa tärkeetä asiaa kun piti 2 tuntia jököttää puhelimessa. vaikka olen ollut pidempään mieheni kanssa, en noin tekisi. Sehän oli selvä viesti: en paljo välitä vaik et olis tullutkaan. kuinka tärkeä se sun puhelu mahtoi ollakaan

Alkuperäinen kirjoittaja koma:
Hih, meinaatko että se naimisiin meno teettää tommosta... ;) Katse peiliin vaan molemmilla niin loppuu tollanen lapsellinen mökötys ja toiselta vallankäyttö. Onko toi sun mielestä ap terve tasapainoinen parisuhde?

On, ainakin toispuoleisesti :D Mies mököttää kun mä puhun 2 tuntia puhelimeen, ja mun puolesta hän voi puhua vaikka 4 tuntia jos kerran asiaa on. Kyllä me yhessä ehitään sitten myöhemminkin vaikka mitä, kun kerran aikaa on monta päivää.
Mut miehen mielestä ei, se pitäis olla just sillon kun hän haluaa. Vähän kuin lapsetkin.
Lasten kohdalla joustan, mut miehen kohdalla en :D Koulutuksen etenemisellä tarkotan sitä, että ennen hän ei sietänyt edes 10 minuutin puheluita jos HÄNELLÄ oli mulle jotain TOSI TÄRKEETÄ asiaa just nyt... just sillon kun mulla oli asiaa jonkun muun kanssa. Nyt sietää jo 2 tuntia, ehkä ens vuonna 3 :D

Mitä jos huomenna tekisit toisin päin: SINÄ hankit niitä kukkia ja esität anteeksipyynnön miehelle.

Mies tulee työreissusta ja sinä puhut vaan tuntikaupalla puhelimessa? Kauanko oli matkassa? Tietennii kuuluu huomioida kotiin tuleva, erityisesti, jos on ollut kauan poissa. Enkä itse tykkäis muussakaan tapauksessa, jos toinen puhuu 2 tuntia puhelimessa. Ihan teinimeininkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Mitä jos huomenna tekisit toisin päin: SINÄ hankit niitä kukkia ja esität anteeksipyynnön miehelle.

Mies tulee työreissusta ja sinä puhut vaan tuntikaupalla puhelimessa? Kauanko oli matkassa? Tietennii kuuluu huomioida kotiin tuleva, erityisesti, jos on ollut kauan poissa. Enkä itse tykkäis muussakaan tapauksessa, jos toinen puhuu 2 tuntia puhelimessa. Ihan teinimeininkiä.

No voi voi. Enkä tosiaan aio hankkia kukkia. Koska tiedän, että mä saan niitä. :)

joo en hirveän korkealle ikääsi asettaisi, anteeksi vain. Mun mielestä tollanen käytös kuulostaa tosi lapselliselta... Miksi tehdä molempien elämästä tahallaan hankalampaa?

Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
No :hug: vaan miehellesi.

Vaikka heittäisit vitsillä tota niin tosi alentava asenne miestä kohtaan. Ihan kun miehes olis koira.

Miehellä on täysi vapaus lähteä täältä milloin vaan. Hän tietää sen. Silti tulee aina tänne, ehkä vähän kuten koira koppiinsa murisemaan "omaisuutensa" eteen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kokenut ja huvittunut jo nykyään:
Luulen saavani huomenna kukkia ja anteeksipyynnön. Tänään kuitenkin mökötetään, syystä että; mä puhuin liian kauan (2 tuntia) puhelimeen enkä huomioinut sinä aikana työreissulta saapunutta miestäni (siis tarpeeksi) vaikka aikaa on koko ilta... mut kun olis pitänyt JUST SILLON KUN HERRA JA HIDALGO TALOON SAAPUU. Lapset olin jo hoitanut petivalmiiksi, herran vain piti pistää sänkyyn mitä lapsetkin odotti, koska isi tulee kotiin tänään. Ruokakin oli valmiina.
Sielläpähän yksinään mököttää. Katumuksen merkkejä herran riitelemisestä on jo ilmassa :D Ilmeisesti haluu mun viereen nukkumaan.
Älkää hyvät naimattomat naiset menkö koskaan naimisiin, tällasta se saattaa tulla olemaan. Kun hankit pari lasta, sulla mies mukaanlukien on niitä välillä kolme. :D

On vaan kumma miten se voi katsoa tommosta patalaiskaa itsekeskeistä narsistia, olet sairas, ymmärräthän sen itse, no jo miehesi kohta valmistuu niin toivottavasti se löytää heti uuden hieman huomioivamman ja sympaattisen naisen itselleen.

Alkuperäinen kirjoittaja olet aika sairas:
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut ja huvittunut jo nykyään:

On vaan kumma miten se voi katsoa tommosta patalaiskaa itsekeskeistä narsistia, olet sairas, ymmärräthän sen itse, no jo miehesi kohta valmistuu niin toivottavasti se löytää heti uuden hieman huomioivamman ja sympaattisen naisen itselleen.

No älä muuta sano, mä olen varttunu jo pitemmän aikaa että hän häipyis, kehottanutkin, mutta kun ei. täällä vaan junnaa. Ehkä mun pitäis potkasta hänet pihalle? :D

Yhteistyössä