Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Ja vielä ekaan lauseeseesi. Ihan normaalia, että pissoja tulee tuon ikäisellä vielä sänkyyn.
No eipä kyllä minun mielestäni kovin normaalia ole, että vielä 7v pissaa allensa. Ja ehkäpä ap oli vain huolissaan tästä lapsesta, mutta kuten näemme, ei tänne kannata mistään kirjoittaa. Ja lukemani perusteella voisin sanoa että kyll nyt jossaiin mättää ja pahasti. Veisin kyllä lapsen psykologin juttusille. Tsemppiä.
No eipä sun mielipiteellä ole paljoa merkitystä, jos et sitä tiennyt, että 7v lapset voivat vielä pissata yöllä ilman mitään epänormaaliutta.
Minä miettisin ap:na omaa ja perheen käytöstä tyttöä kohtaan. Onko se kovin ilkeää/toisarvoista, onko lapsi kuin vieraana aina, miten itse puhuu tytölle, miten sisarukset puhuu tytölle, kuinka mies huomioi oman lapsensa jne. Kun nuo asiat on kunnossa niin sitten vasta lähtisin katsomaan olisiko tytöllä jotain enemmänkin pielessä.. 7v lapsi on kuitenkin senverran kehittymätön, ettei osaa ilmaista itseään kuin aikuiset. Paha olo purkautuu monin eritavoin..