miehen lapsuudenystävä meillä ja mies muuttui aivan muuksi mitä on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaltoinkohdeltu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja psykoanalyysi:
Selvä rooliristiriita, psykologisesti tulkiten.
Miehellä on eri rooleja eri ympäristöissä/seurassa. Jos hän on kaverinsa edessä aina ollut se karski ja ämmittelevä kova jätkä eikä murusteleva nallekarhu, niin hän on hurjassa ristiriitatilanteessa kun pitäisi yhtaikaa sovittaa kahta roolia.
Selväähän se että hän teki sinua kohtaan väärin silti!
Miehelläsi ei vaan ole "munaa" näyttää kaverinsa edessä sitä pehmeämpää puolta itsestään.
Sama jos vanhempien edessä aina ollut asiallinen "tiukkis" niin voi olla tosi vaikea heittäytyä iskä-rooliin kun vanhemmat aina nähneet poikansa vain tietynlaisena.
Näitä tulee kaikille joskus, mutta harvemmin noin voimakkaana. Yleensä ihminen osaa hallita tilannetta niin että jää johonkin kahden omaksumansa roolin välimaastoon.
Peesi. Veti kaverilleen roolia ja aapeen pitää ymmärtää se.

Väkivaltaa ei tarvitse ymmärtää, eikä ämmittelyä.
Mun mies muuttuu myös komentelijaksi ja tiuskentelijaksi kun on kaveripiirin tapaamiset. Muutos tuli pikkuhiljaa, viime kerran jälkeen kerroin hänelle etten enää lähde noihin mukaan, koska hän silloin käyttäytyy minua kohtaan huonosti. "Miten niin?" oli vastaus.

olen ansainnut kaiken miehen mielestä, olen vaan ärsyttävä kitisijä ja viimeiseksi se syytti vielä valehtelijaksi, mutta esimerkkiä ei ollut antaa.
en ymmärrä mistään mitään.
ero tässä kai tulee, raivoissani heitin monta vuotta sormessa ollee sormukseni roskiin, ikinä e ole sitä edes pois ottanut riitojen aikana.
mä en tiedä mitä mun miehelle on tapahtunut eikä mua just nyt edes kiinnosta, ihan sama onko toinen nainen tai stressi ja masennus, haistakoon pitkän vitun.

esittäville runkuille kantsii pistää luu kurkkuun ja nolota oikeen kunnolla. Meillä on ukon esitykset aina päättyneet hyvinki nolosti. Ei tee sitä enää, muutamasta kerrasta oppi.

Että ei kai miehelläsi olisi ollut seksisuhdetta tämän kaverin kanssa??Se selittäisi kyllä totaalisen käyttäytymisen muutoksen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen ansainnut kaiken miehen mielestä, olen vaan ärsyttävä kitisijä ja viimeiseksi se syytti vielä valehtelijaksi, mutta esimerkkiä ei ollut antaa.
en ymmärrä mistään mitään.
ero tässä kai tulee, raivoissani heitin monta vuotta sormessa ollee sormukseni roskiin, ikinä e ole sitä edes pois ottanut riitojen aikana.
mä en tiedä mitä mun miehelle on tapahtunut eikä mua just nyt edes kiinnosta, ihan sama onko toinen nainen tai stressi ja masennus, haistakoon pitkän vitun.

Alkuperäinen kirjoittaja **:
esittäville runkuille kantsii pistää luu kurkkuun ja nolota oikeen kunnolla. Meillä on ukon esitykset aina päättyneet hyvinki nolosti. Ei tee sitä enää, muutamasta kerrasta oppi.

no mieti jos noin kovin suuttuu ihan syyttä niin jos ap olisi nolannut sen niin mitä sitten olisi tapahtunut!

Yhteistyössä