miehen "logiikka" :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
meil on miljoonasti ollu niin,et mä oon käyny iltapesulla ja menny sänkyyn lukeen kun mies on jääny viel kattoo telkkaa. sit se kömpii sänkyy ja mä alan kuuntelee et ei helvata,onks tv päällä??!! mies tyynesti: joo,mä aattelin et jos sä katot sitä vielä :laugh: mä: en TODELLAKAAN,opettele sammuttaan se ettei tarvii erikseen nousta..

no,oppi meni perille. nykyään ku tietsikka on olkkarissa,niin mä jään tähän viel istuskeleen ja katsoon sivusilmällä telkkaa ku mies menee sänkyyn. ja miljoonasti on käyny niin,että oon katellu jotai ohjelmaa ja mies on lähteny nukkuu,niin ohimennessään se sammuttaa sen telkkarin :whistle:
mä sit siihe et mitä sä touhuut,mä katselin sitä! niin mies totee,et itepä oot käskeny sammuttaa sen :whistle: niinpäniin :D

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
meil on miljoonasti ollu niin,et mä oon käyny iltapesulla ja menny sänkyyn lukeen kun mies on jääny viel kattoo telkkaa. sit se kömpii sänkyy ja mä alan kuuntelee et ei helvata,onks tv päällä??!! mies tyynesti: joo,mä aattelin et jos sä katot sitä vielä :laugh: mä: en TODELLAKAAN,opettele sammuttaan se ettei tarvii erikseen nousta..

no,oppi meni perille. nykyään ku tietsikka on olkkarissa,niin mä jään tähän viel istuskeleen ja katsoon sivusilmällä telkkaa ku mies menee sänkyyn. ja miljoonasti on käyny niin,että oon katellu jotai ohjelmaa ja mies on lähteny nukkuu,niin ohimennessään se sammuttaa sen telkkarin :whistle:
mä sit siihe et mitä sä touhuut,mä katselin sitä! niin mies totee,et itepä oot käskeny sammuttaa sen :whistle: niinpäniin :D
ihan älytön

:laugh: :laugh: joo noitten munakkaitten logiikka on aika ihmeellistä :snotty: meillä tänään vastaavaa. jätti mulle turskakanavat auki vielä sellasen kanavan missäpuhutaan politiikkaa.. kun asiasta sanoin niin vastaus kuului: no,jos sä vaikka kuuntelet sitä.. :headwall: :headwall: niin kait . ei paljon kiinnosta suomen politiikkakaan.. :D ihme otuksia

meillä kans.. jää kaikki valot ja tietokoneet päälle, ku toinen kömpii viereen, sit on vaan silleen et et sit aatellu valoja sammuttaa, ni tuhahtaa ja lähtee sammuttaa.. häh.. munko nyt ois pitäny nousta ylös? Ja jos kerkeän nukahtaa, niin usein on valot aamulla valmiksi päällä.. *huoh*

meillä on tosi monesti käynyt niin, että jos ollaan esim tultu miehen kanssa jostain, ja asuntoon on jäänyt valot päälle, ni äijä heti mulle : "sä oot taas jättäny joka paikkaan valot päälle" vaikka olis ite lähteny viimesenä.. mä vaa siihen et ei se haittaa vaikka sä ite sammuttaisit ne joskus.... :headwall: tänäänki olin jo autossa istumassa ku mies tuli sinne ja tokas: ruukataanko vessaan jättää valot ku lähetään? mikä siinä on et se ei voi niitä valoja ite sammutella ??? :headwall:

Yhteistyössä