Tänään oli puhe, että jos me erotaan, niin mitä tälle talolle käy. No minähän ole koko ajan ollut sitä mieltä, että minä en tästä talosta mihinkään lähde. Minä jotenkin sitten selviän lainasta ja luultavasti turvautuisin veljeni apuun, elikkä veljeni ostaisi miehen osuuden talosta ja mies on sitä mieltä että se jää tähän. Ihmettelen miksi mies tähän haluaisi jäädä, kun ei se periaatteessa ole koskaan tästä talosta niin kauheasti edes pitänyt, mutta sanoi, että minä vaan pilaan tän talon tai sen remontin joka tänne on tehty ja tarkoitti sillä, että minä en välitä kun seinät tummuu ja niihin tulee likaisia jälkiä, miehen mielestä sellaista ei saisi olla ja itse olen sitä mieltä, että elämisen jälkiä tulee aina ja noi tummat jäljet saa pois pesemällä, jos ne niin paljon häiritsee ja jos ei silleen lähden niin sitten maalikerrosta vaan päälle.
Mies ei muutenkaan koskaan tee täällä mitään, joten en senkään vuoksi ymmärrä miksi se tänne haluaisi jäädä, mutta ilmeisesti siksi, että statusarvo pysyy, on kuitenkin aika iso talo ja erittäin hyvällä paikalla melkein keskellä kaupunkia.
Mulle tällä talolla on paljon enemmän arvoa, nimittäin tunnearvo, joka on oikeastaan mittaamaton.
Mies ei muutenkaan koskaan tee täällä mitään, joten en senkään vuoksi ymmärrä miksi se tänne haluaisi jäädä, mutta ilmeisesti siksi, että statusarvo pysyy, on kuitenkin aika iso talo ja erittäin hyvällä paikalla melkein keskellä kaupunkia.
Mulle tällä talolla on paljon enemmän arvoa, nimittäin tunnearvo, joka on oikeastaan mittaamaton.