Miehen loukkaava ja hämärä käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oltiin kauppakeskuksessa, sanoin miehelle että meen vielä kattoo vaatteit, mies meni maksaa jo muita ostoksia.

Muutin sit mieltä , totesin että en oikeasti jaksa kyllä vaatteit kattoo. Lähdin kävelee kassalle. Mies oli maksuvuorossa

Jäin seuraa tilannetta kun oli jonoa välissä(ja mulla oli yks maksettava juttu).

mies katsoo nuorta naista silmiin, hymyilee kuin naantalin aurinko, nainen sanoo jotain , mies vastaa. Molemmat nauraa ja koko ajan katsoo toisiaan.

Mies vilkasee myymälään päin -huomaa mut kassajonossa, sekunnissa hyytyy hymy ja tilalle tulee säikähtynyt ilme. Mies maksaa, mutta sen sijaan että tulisi mua kohden, pakenee paikalta..

Onpa muuten tosi kiva kun mua mies ei kato silmiin koskaan, eikä hymyile mut nähdessään. Mutta tottakai kun selkäni käännän niin kassa tyttö kyllä saa hymyn huulille.

Miehellä on ollut aiemmin selän takana turhan tuttavalliset välit, nuoriin naisiin.
Kyllä herättää luottamuksen.

Varsinki kun häipy paikalta ja vielä valwhteli että ei katsonut silmiin ei kuulemma nauranut yhdessä naisen kanssa, vaan nauro tän naisen tyhmyydelle.

No mä kyllä näin koko jutun, että.pitkän aikaa seurustelivat siinä ja yhdessä kikattelivat.

Ja ukko väitti ihan muuta.

Jos asia ois ollut niinkuin mies väitti a. Miksi hymy hyyty kun näki mut ? B. Miksi häipy paikalta? C.miksi koetti valehdella?

Vittu mä oon niin täynnä tätä että ei näköjään edelleenkään voi luottaa mieheen.

Sinänsä pikku juttu.. Mutta toisaalta kertoo sen että toimii naisten kanssa erilailla jos mä oon paikalla. Mitäs sitte tekee jos on kaksin vieraan naisen kanssa vaikka tunnin??? Varmaan menee sitte sänkyyn?

Mä en vaan voi luottaa, kun sanoo toista mitä tekee.

Sitäpaitsi kyllä mua satuttaa kun mulle ei ikinä edes hymyile, eikä katso silmiin ja sit ventovieras nainen saa aikaiseksi sen.

Miksi? Miksibse on mun kanssa jos muut naiset kiinnostaa taas, lapsen takia?

Mä kävelisin sun kaltaisen naisen ohi. Jatkaisin matkaani. Enkä palaisi.

Oliskohan sun omistushalu nyt vähän liioiteltua. Ei ihme ettei miestäsi hymyilytä kun näkee sinut eli "vankilan"

Kuulostaa siltä, että vedät herneet nokkaan tavallisesta keskustelusta, ja miehesi tietää sen. Siksi hän heti sinut nähtyään alkaa käyttäytyä kuin nyrkin ja hellan väliin ahdistettu nainen.

On täysin normaalia jutella ja hymyillä ja naurahtaakin muille ihmisille. Onpa ikävää, että miehesi joutuu pelkäämään sinua ja reaktioitasi.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Haisee vanhalle trollille, mutta tällaisiakin sekopäitä oikeasti on. En jäisi parisuhteeseen noin omistus- ja kontrollihaluisen mustasukkaisuushirviön kanssa minuutiksikaan jos tällaista tulisi ilmi. Sääliksi käy miehiä, jotka joutuvat elämään aloittajan kaltaisten naisten tai ainakin aloittajan kuvitteleman henkilön kanssa.

• Tykkää
Reactions: Ammu Moolok
Joo . Se ei hymyillyt niinkuin hymyillään kohteliaasti se nauroi ja flirttaili sen akan kanssa.

Minä en koskaan käyttäydy niin vieraita miehiä kohtaan sillä ne ei mua kiinnosta.

Normaali käytös on sitä miten käyttäytyy riippumatta siitä mitä sukupuolta edustaa esimerkiksi se myyjä. Tottakai kohtelee saa ja mielellään pitääkin käyttäytyä. Se on erijuttu

Mutta ei puolison selän takana käyttäydytä erilailla kuin puolison nähden.

Mies on ollut ihastunut ja pyörittänyt toista naista (sain tuliaisena papillooma viruksen ja kohdunkaulan muutoksia).

Pitäisikö siis kestää tökeröä toimintaa ?

Ehkä teidän mielestänne pettäminen ei ole riittävä syy epäluottamukseen.

Ehkä teidän mielestänne kaikki muu on sallittua paitsi sänkypuuhat. Minun mielestäni ei tarvitse flirttailla yhtään muiden kanssa jos on varattu. Jos varatulla on tarve saada ihastelua osakseen niin sitten vois katsoa peiliin.

Jos tilanteessa ei ollut kyse mistään ihmeellisestä, tottakai mies hymyilee vaimolleen ja tulee tämän luokse. Eikä pakene nurkan taakse.

Ongelmasi on se, ettet ole päässyt miehen pettämisen yli, ja nyt näet mörköjä kaikkialla. On täysin mahdollista, ettet ikinä pääsekään pettämisen yli, ja siinä tilanteessa kannattaa todeta, että tämä liitto oli tässä. Jos aiot jatkaa liittoasi, pitää sinun lopettaa miehen kyttääminen ja epäluulo. Ja tosiaan, ei siinä ole mitään pahaa jos huomaat, ettet kykene kyttäämistä lopettamaan -- ero vain vireille.

Liitto, jossa kytätään ja kaikki vastaantulijat ovat potentiaalisia puolison pettämiskumppaneita, on tuhoon tuomittu, eikä tule kestämään.

Yhteistyössä