miehen lupausten pettäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuh.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuh.

Vieras
jos mies pettää PIENIÄ lupauksia, mutta tekee sitä JATKUVASTI, niin olenko mä 'ärsyttävä' ja 'vainoharhanen' ja mitä kaikkea muuta jos suutun siitä hänelle.
EN mielestäni, mutta miehen mielestä kyllä..

Nää lupaukset on tyyliin mikä päivä on luvannut tulla reissusta kotiin tai lupaa olla kotona tiettynä aikana, mutta lähteekin esim. baariin.

Samaan syssyyn kysyin, jos täältä semmosia löytyy joiden mies on joskus pettänyt toisen naisen kanssa, miten on käyttäytynyt ennen kun olet saanut tietää? onko alkanut syyttää sinua jostain tyhjästä tms.? ('hyökkäys on paras puolustus' tyyppisesti)

Joo, kuulostaa.. Just sellasia "mitättömiä" valheita, tulee tunnin päästä- meneekin kolme jne. joskus aloin laittaa ruokaa kun meni "käymään" naapurissa.. Joskus sanoin että mene vaikka viikoksi, mut älä valehtele et oot päivän.. Sit kun sain tarpeekseni niin jäi perään mankumaan.. Ei sellaiseen ihmiseen voi luottaa joka valehtelee jo pikku asioissa, miksei sitten isommissa?

sitä mäkin pelkään, miten isoja valheita tulee, tai on jo ehkä tullutkin eteen? Nyt tekis mieli mennä pakkaamaan sen kamat, mutta kaikesta huolimatta se on vaikeeta, en tiedä miten saisin tarpeeksi rohkaistua itseäni..
Kännissä se on varsinkin aivan mahoton, luurit lyödään korvaan yms.

Joo, ei se helppoa ole, meilläkin oli tosi kivaa yhdessä sillon kun oli kivaa.. Mut olen TODELLA TYYTYVÄINEN silloiseen ratkaisuuni.. jälkeenpäin ajattelin et jos en sillon olis lähteny tai olisin ottanu sen takas kun se niin mua "rakasti" et saattaisin roikkua siinä suhteessa vieläkin.. Toista pitää kuitenkin kunnioittaa, ja se et tekee toista kun lupaa ei ole sitä..

Mä laitoin konkreettisesti kalenteriin viivan vaakaan kun oli paska päivä, ja pystyyn kun oli kivaa. Sit kun alko katteleen niitä viivoja, niin miinusta jäi piiiiiitkälti enemmän.. Sulla menee itsekunnioitus kun elät suhteessa missä sua ei kunnioiteta..

Raivostuisin. Mies on kyllä alusta saakka tiennyt mun kantani valehteluun ja myös sen, että kertomatta jättäminen on valehtelua = tietää tasan tarkkaan mitkä asiat mun kuuluu tietää eikä niissä asioissa valehtele/jätä kertomatta.

toi rajottaa mun elämää muutenkin paljon, on niin pirun mustasukkanen (mitä ei tietystikään myönnä) ja mietin nykyään kaikkia asioita että "Sitten KUN ollaan erottu..." jne.
en osaa siirtyä ajatuksista tekoihin.. kauhistuttaa ihan ajatus että olisin samassa tilanteessa 5, 10 tai 20 vuoden päästä.

tiedän juu, turha valittaa kun ei tee asialle mitään, mutta kun.

toi viivasysteemi ehkä vois toimiakin? ei tarvis kun viikon piirrellä niitä, jos sitäkään...

joo kattokaa, näin selvä tää tilanne on, mä vaan en saa tehtyä siitä loppua.. *häpeää*

Koita saada elämäs järjestykseen.. Eroista oppii. Minä ainakin enemmän kuin suhteista.. Hirveä tunne tulla rautatieasemalle, mistä sinut on vuoden ajan sieltä "noukittu" joka viikonloppu, ja jäädä seisomaan yksin odottamaan bussia.. SILTI sekin oli parempi vaihtoehto, kuin huonossa suhteessa eläminen..Nyt olen naimisissa parhaan ystäväni kanssa, enkä usko et tarvii enää erota.(Ainakaan kovin äkkiä) Vaikkei sitä ikinä tiedä mitä elää tuo..

Yhteistyössä