P
petetty
Vieras
Ollaan oltu 10 vuotta yhdessä. Kaksi lasta, molemmat pieniä. Viimeiset kaksi vuotta ovat olleet enemmän ja vähemmän vaikeita kaikille. Olemme ajautuneet toisistamme erilleen. Mies juo kohtalaisen runsaasti, on masentunut ja saa paniikkikohtauksia.
2vk sitten ilmoitti, ettei tiedä rakastaako minua enää. Mietimme sinä iltana monelta kantilta tätä tilannetta, sovimme,että yritämme tsempata molemmat ja katsotaan mihin tilanne johtaa...Sen jälkeen sain tietää, että mies pettää minua. Tsekkasin hänen kännykkänsä tällä viikolla keskellä yötä, että sain varmuuden asiaan!
Pistin eilen miehen pihalle, sanoin että tulee takaisin, kun tietää mitä haluaa ja on oikeaasti valmis keskustelemaan! Oli sitten eilen lähtenytkin baariin, joka selvisi minulle, kun muussa asiassa hänelle soitin illalla. Suuttui tosi kovasti, kun kyttään ja uhkailen??? On aina käyttäytynyt agressiivisesti humalapäissään, jos on huono omatunto...
Miehen piti mennä kaverilleen yöksi, mutta eivät ole sinne yön aikana saapuneet...Olen tosi pettynyt ja vihainen! Ja surullinen, koska miehen piti tänään lähteä mökille lasten kanssa, kun minulla on huomenna työpäivä. Nyt tuskin kykenee ajamaan ennen huomista, jos edes muistaa ylipäänsä perheensä läsnäoloa...Kaikesta huolimatta rakastan tuota urpoa ja tuntuu todella pahalta!!!!!!!
2vk sitten ilmoitti, ettei tiedä rakastaako minua enää. Mietimme sinä iltana monelta kantilta tätä tilannetta, sovimme,että yritämme tsempata molemmat ja katsotaan mihin tilanne johtaa...Sen jälkeen sain tietää, että mies pettää minua. Tsekkasin hänen kännykkänsä tällä viikolla keskellä yötä, että sain varmuuden asiaan!
Pistin eilen miehen pihalle, sanoin että tulee takaisin, kun tietää mitä haluaa ja on oikeaasti valmis keskustelemaan! Oli sitten eilen lähtenytkin baariin, joka selvisi minulle, kun muussa asiassa hänelle soitin illalla. Suuttui tosi kovasti, kun kyttään ja uhkailen??? On aina käyttäytynyt agressiivisesti humalapäissään, jos on huono omatunto...
Miehen piti mennä kaverilleen yöksi, mutta eivät ole sinne yön aikana saapuneet...Olen tosi pettynyt ja vihainen! Ja surullinen, koska miehen piti tänään lähteä mökille lasten kanssa, kun minulla on huomenna työpäivä. Nyt tuskin kykenee ajamaan ennen huomista, jos edes muistaa ylipäänsä perheensä läsnäoloa...Kaikesta huolimatta rakastan tuota urpoa ja tuntuu todella pahalta!!!!!!!